BEŞ BİN EURO BEDEL İLE TESKERE ALMA HAKKIMI İSTİYORUM!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie BEŞ BİN EURO BEDEL İLE TESKERE ALMA HAKKIMI İSTİYORUM!.
|
Gast |
#12011-12-26 20:47Dedelerimiz,babalarimiz'i para makinasi g0rduler simdi sira bizemigeldi yangindan mal kacir gibi. |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2011-12-26 20:53- Date of removal: 2011-12-26
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#32011-12-26 21:25Het is onterecht |
|
| |
|
Gast |
#42011-12-26 22:43Degerli DSDF baskani, yardimcisi ve yonetimi, Umarim bu girisimleriniz Türkiye disinda yasayan genclerimiz icin olumlu sonuclanmasini dliyorum. Ayrica DSDF 'in bu girisimini takdir eder islerinizde basarilar dilerim. Göksel Soyugüzel |
|
| |
|
Gast |
#52011-12-27 12:01ben helemaal eens met deze petitie |
|
| |
|
Gast |
#62011-12-28 00:48Een besluitvorming en zeker zoals deze, zou door de Turkse overheid vooraf naar behoren en in samenspraak met de burgers onderzocht en besloten moeten worden.Ik hoop van harte dat de Turkse overheid de stem van zijn landgenoten overal ter wereld hoort en de besluitvorming nogmaals goed overweegt. |
|
| |
|
Gast |
#72011-12-28 22:12katiliyorum |
|
| |
|
Deniz Spaan |
#82011-12-29 12:05Ik ben 2 keer in het Turkse consulaat in Rotterdam geweest. Het viel mij beide keren op dat het er altijd erg druk was. Zelf toen we niet vlak voor de vakantie zijn geweest. Toen ik hoorde van de nieuwe regeling dacht ik wel dat dit nooit goed kon gaan. Op weg naar mijn werk langs gereden op de Blaak, en mijn verwachting werd bevestigd. Ik wil de Turkse regering door mijn handtekening oproepen om voor Turkse mannen in het buitenland de termijn voor inschrijving op te rekken, zeker omdat de termijn dat de betalingen gedaan moeten zijn nog redelijk ver in de toekomst liggen. Meld jezelf wel bij het consulaat om aan te geven dat je nog in aanmerking wil komen voor deze regeling. Deze lijst kan dan samen met deze petitie misschien de Turkse regering overhalen om de termijn wat op te rekken. En misschien een consulaat in Nederland er bij te creëren. |
|
| |
|
Gast |
#92011-12-29 13:50Genclerin hakkini arayan baskan |
|
| |
|
Gast |
#102011-12-29 23:53İk wil dat we een kans krijgen, dat we van het oude regeling kunnen benuten. |
|
| |
|
Gast |
#112011-12-29 23:59Het is zo erg voor zo veel mannen ze hebben dagen en uren in de rij gestaan bij de Turkse conselaat, ze hadden zo veel vraag dat ze niet konden afhandelen. Maar wat nu? Wat moet er met deze mensen geburen? Ik vind dat wij altijd de dupe van zijn. Daarom vind ik dat wij nog een kan verdiennen. |
|
| |
|
Gast |
#122011-12-30 16:23Ik vind dat mensen de nodige tijd moesten krijgen om gebruik te kunnen maken van de oude regeling. |
|
| |
|
Gast |
#132011-12-30 16:30Vatandasligi 10.000 euroya neden satiyorsunuz, veremeyenler ne olocak? Bu bir vebal degilmidir? |
|
| |
|
Gast |
#14 Re:2011-12-30 17:30Veremiyenler askerligini yapabilir? Turkiyedeki kardeslerimizin yaptigi gibi! |
|
| |
|
Gast |
#152011-12-30 19:32bu karar kabul edilir gibi bir sey degildir sadece bizi madur yapmaktan baska hic bir ise yaramiyor |
|
| |
|
Gast |
#162011-12-31 01:54Ik ben twee dagen op en neer gegaan voor een nummertje bij de consulaat. Uiteindelijk krijg ik 2917... Ik heb al mijn papieren op orde gemaakt. Net wanneer ik aan de beurt zou komen (29-11-'11) wordt de nieuwe wet op 25-11-'11 aangenomen. Waarom maken ze tenminste dan geen uitzondering voor de mensen MET een nummer? |
|
| |
|
bambam |
#17 keuzes2012-01-03 17:18we krijgen met huidige situatie 2 keuzes....1 ) 10.000 euro betalen en turkse blijven...of paspoort inleveren en geen turkse status meer en niets betalen.....ik had altijd wel financiele middelen over om het te behouden (puur sentiment) maar nu maken ze het kloof zo groot, dat ik voorzie dat heel veel dubbele vatandaslar het turkse gaan inleveren. Een bedrag al 10.000 euro is niet makkelijk gespaard. Indien de turkse staat niet in zijn eigen been wil schieten, passen ze de regeling aan. |
|
| |
|
Gast |
#182012-01-03 23:43Değerli Başkan Zeki, bu çalışmayla HDF DSDF ve Aurupa'daki diğer sosyal demokrat örgütlerle umarım yeni bir dayanışma ve örgütlü çalışma başlatmış oluruz. Saygılarımla İsmail Eren HDF Genel Başkanı |
|
| |
|
Gast |
#192012-01-04 00:55Baskanim cok tesekur ederim, Bu gun stv e verdigim demecte bu kampanya almanyada sosyal demokrat halk dernekleri federasyonu ile ortak olarak yurutuldugu soyledim! En kisa zamada ustteki yaziyada ek yapacagiz! Bu baglamda is birligimiz yeni ufuklarin acilmasina katki sagliyacagindan eminim! Selam ve saygilar |
|
| |
|
Gast |
#20 Dürdane Tutmaz2012-01-15 21:32Avrupada ki genclerimizin yadasiklari ülkenin vatandasligina gecmeleri AKP hükumetinin sandigi kadar zor degil. Hatta Almanyada yasayan genclerimiz Alman vatandasi olarak Alman askerlik görevini sivil dienst diye bilinen sekilde Türkiyede Aziz Nesin Vakfinda yani Istanbulda bile yapabiliyorlar. Zaten ekonomik gücü cok iyi olmayan geclerimizi zorlamaniz sadece onlari vatandasliktan kaybetmenize neden olur. Bunu istiyorsaniz ala... Onlarin kaybedek bir seyi yok... BUnunla ugrasacaginiza cifte vatandasliga, avrupada yasayan halkimiza avrupada oy kullanma hakkini kullandirma yollarini aramaya agirlik verseniz cok daha güzel olmazmi?.... |
|
| |
|
Gast |
#212012-01-16 11:00Bu adeletsizligin ortadn kaldirilmasini talep ediyorum.Türkiye Cumhuriyeti Yurtdisindaki vatandaslarini kaybetmek mi istiyor. |
|
| |
|
Gast |
#222012-01-16 16:49Sayin Fedarasyon yetkilileri sizi bu calismalarinizdan dolayi tebrik ediyorum.Neden diger Turk kurumlariyla beraber calismadiniz bence daha etkili olurdu tekrar gozden gecirmenizi rica ediyorum.Hukumet cok yanlis bir is yapmistir mutlaka bu kanun gozden gecirilmelidir.Bana is duserse elimden geleni yapmaya hazirim.mail atabilirsiniz |
|
| |
|
Gast |
#232012-01-16 17:52een prima initiatief |
|
| |
|
Gast |
#242012-01-16 22:54Wij willen 5000 euro terug |
|
| |
|
Gast |
#252012-01-17 01:38ik vind het niet normaal hoe moet we 10.000 euro betalen ik vind het te veel laat we 5.000 euro geven tog ons plichten doen |
|
| |
|
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Bezwaar verplaatsing gebruikersbus naar Linnaeusstraat 2C
721 handtekeningen
721 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
PostNL bezorger Paul moet blijven in de Weezenhof
678 handtekeningen
678 Handtekeningen / 30 dagen
25 May 2026
Bezwaar betaald parkeren dukenburg nijmegen
537 handtekeningen
537 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Red AZORG Geraardsbergen: behoud volwaardige zorg dicht bij de mensen
1 023 handtekeningen
503 Handtekeningen / 30 dagen
3 May 2026
"Middelbare school Vmbo/Mavo/Havo/Vwo voor Kaag en Braassem"
379 handtekeningen
379 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Tegen besparingen op het leerlingenvervoer in het buitengewoon onderwijs
250 handtekeningen
250 Handtekeningen / 30 dagen
17 Jun 2026
Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor
4 714 handtekeningen
185 Handtekeningen / 30 dagen
31 Mar 2026
Een thuis voor daklozen mag niet verdwijnen
182 handtekeningen
182 Handtekeningen / 30 dagen
18 Jun 2026
Petitie voor het behoud van de spoorwegbrug
178 handtekeningen
178 Handtekeningen / 30 dagen
21 Jun 2026
BEHOUD PASTORIJTUIN HAALTERT BRUULSTRAAT
174 handtekeningen
174 Handtekeningen / 30 dagen
13 Jun 2026
Steun Hart voor Lopik en de stem van de kiezer!
306 handtekeningen
166 Handtekeningen / 30 dagen
17 May 2026
Onze hardwerkende, altijd vriendelijk en behulpzame Checker Bianca moet blijven!!!
163 handtekeningen
163 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Petities.com
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.