Nieuwbouw Scholen Complex met GYMZAAL in WADDINXVEEN
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Nieuwbouw Scholen Complex met GYMZAAL in WADDINXVEEN.
|
Raymond van Oosten De auteur van deze petitie |
#12015-02-20 12:27Schandalig dat Gemeente Waddinveen geen geld vrijmaakt voor iets wat langdurig gebruikt gaat worden en dus een investering voor de toekomst is. |
|
| |
|
Gast |
#22015-03-10 10:42Op school ook een lijst met handtekeningen dus iedereen kan tekenen. dus doen. dan hoeven de kids straks niet door half Waddinxveen heen, door weer en wind voor een uurtje gymen in de voor de gymzaal. |
|
| |
|
Gast |
#32015-03-10 11:20Voor de veiligheid van onze kinderen. En er komen 3 basisscholen op de lokatie. Dan hoort daar gewoon een goede veilige gymzaal bij! |
|
| |
|
Gast |
#42015-03-10 12:19Zo,n grote school zonder gymzaal is echt een ramp. Hoeveel kinderen en vegeleiding moeten er dan niet iedere week naar de grenswaarde. |
|
| |
|
Gast |
#52015-03-10 13:37m. buitelaar- van hal |
|
| |
|
Gast |
#62015-03-10 20:09Gymmen is zo ontzettend belangrijk! Geen tijd te verliezen. Als er geld is voor een duur gemeentehuis MOET er geld zijn voor een gymzaal bij 3 scholen!!!! |
|
| |
|
Gast |
#72015-03-10 20:50Een nieuw schoolgebouw waar meerdere scholen straks naar toe gaan verhuizen, zonder een goede bewegingsruimte vind ik onacceptabel!!!!! We hebben het hier over een complex waar mss nog vele generaties naar toegaan. Ik zeg geef de toekomst hun gymzaal!!!!! |
|
| |
|
Raymond van Oosten De auteur van deze petitie |
#8 Re:2015-03-10 21:15inderdaad. Samen geven wij een signaal naar onze gemeente! vraag iedereen in Waddinxveen om te tekenen. |
|
| |
|
Gast |
#92015-03-11 07:45Nieuwe scholen bouwen ZONDER gymzaal dat kan echt niet ! Dat is gewoon noodzaak en hoort erbij. |
|
| |
|
Gast |
#102015-03-12 13:32Vanuit Hockeyclub Waddinxveen ondersteunen we deze petitie. Voor de zaalcompetitie en -trainingen hebben we te weinig zaalcapaciteit in Waddinxveen. Een goede zaal zal het capaciteitsprobleem helpen oplossen. Bovendien zal het gebruik van de zaal stijgen omdat de zaalhockeytrainingen en - competitie buiten de schooluren plaats vindt. |
|
| |
|
Gast |
#112015-03-12 18:30Hi Raymond,
goed initiatief! |
|
| |
|
Gast |
#12 Re:2015-03-13 08:23Beste Hockeyclub,
Bedankt voor uw steun en aanvulling m.b.t. de noodzaak voor een gymzaal voor de scholen en de HOCKEY club. Wellicht kunnen de kinderen van de BSO (die ook op de nieuwe locatie komt) t.z.t. wel hockey les volgen na school!
Spoor iedereen binnen de club aan om zich aan te sluiten!!
Namens alle Ouders van de Theo Thijssen, KWA en Regenboog School
@Wethouder Martijn Vroom: als u ook de noodzaak inziet, waarderen wij het als u ook tekent!
|
|
| |
|
Gast |
#132015-03-13 11:45Een nieuw scholencomplex voor drie scholen zonder gymzaal is niet meer van deze tijd. Er gaat veel te veel effectieve lestijd verloren door het heen en weer lopen naar bijgelegen gymzalen. Als de scholen er toch komen, doe het dat meteen goed!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#142015-03-16 12:27noodzakelijk om bij drie nieuwe scholen een goed gymlokaal te hebben en voor de binnensporten voldoende accommodatie. zoals voor hockey. |
|
| |
|
Gast |
#152015-03-17 07:39Een brede school is geen brede school zonder gymzaal, alleen op deze manier bied je een breed pakket met complete opvang, Kinderopvang, Peuterspeelzaal, VSO, basisschool, BSO, sportlessen, fysio, muzieklessen ect moet allemaal mogelijk zijn in 1 gebouw. |
|
| |
|
Raymond |
#16 25 maart 20:00 komt de raad samen om te beslissen over de gymzaal2015-03-19 22:22beste ouders, opa's oma's, buren me andere sympathisanten,
op 25 maart om 20:00 komt de besluitvormende raad samen om een besluit te nemen over de gymzaal. Er is een oproep aan ons allen om de bijeenkomst aanwezig te zijn om te laten zien wat wij allen ervan vinden.
U komt toch ook?
tot 25 maart 20:00 uur! |
|
| |
|
Gast |
#172015-03-23 20:37Bij dit scholencomplex mag absoluut geen gymzaal ontbreken. |
|
| |
|
Raymond van Oosten De auteur van deze petitie |
#18 sessie in gemeenteraad begonnen2015-03-25 19:21De 3 moties m.b.t. de Gymzaal voor de nieuwbouw van het scholen complex op de WSE locatie. Motie 1 van het PCW, VVD en CDA. Deze motie haalde de meeste stemmen in de raadsvergadering (12 van de 20)
Motie 2 van PvdA en Groen Links
Motie 3 D66 en WeWa
|
|
| |
|
Gast |
#192015-03-26 12:19Omdat mijn beide kleinkinderen op de scholen zitten in waddinxveen en het is toch van de gekke dat er bezuinigd wordt op een te bouwen gymzaal wie de jeugd heeft heeft de toekomst zijn ze zeker vergeten !!!!!!!! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.
.png)
.png)
.png)