Geen staking bij KLM
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Geen realiteitszin. Geen kennis van cijfers.
FNV heeft een landelijke doelstelling en moet die kosten wat kost doorvoeren in elke sector. Ledenaantallen looen terug dus er moet resultaat geboekt worden ondanks dat KLM kapot gaat hieraan.
Dit moet stoppen!!!
Heb zelf geen baanzekerheid door hpo maar het laatste waar ik aan denk is staken! Dit gaat alleen maar verliezers opleveren...vind het werkelijk schandalig! Ik kijk momenteel ook om mij heen, buiten de KLM, naar een nieuwe baan, en het wordt wederom bevestigd dat KLM echt geen slechte werkgever is en uitstekende arbeiedsvoorwaarde kent. Ik zou maar al te graag wat vakantiedagen en salaris inleveren om gewoon aan het werk te mogen blijven bij dit mooie bedrijf
Zo raken we klanten kwijt
Publieksvriendelijke actie??
Zijn vrachtklanten geen publiek.
Waanzin, zo raken we nog meer geld kwijt, er zijn al voorbeelden van vrachtklanten die nu naar Lufthansa gaan.
Ik roep op het lidmaatschap van FNV op te zeggen. Die weten niet waarmee ze bezig zijn.
De tijd dat het niet echt goed gaat met KLM/air france (ondanks KLM meer winst maakt dan Air france ) wellicht mag men blij zijn met hun baan in deze tijden?? Ik ben er van overtuigd dat de KLM weer zal gaan bloeien en daar heeft iedereen profijt van!? Dus is het even niet anders? Neemt niet weg dat ik het grond personeel enigzins begrijp! En wens hen oprecht sterkte!! Ondanks wellicht onbegrip,woede etc...
Ook KLM zal lijden aangezien de hele inzet juist voor ieder financieel gewin is.
Dus niet staken is geen reputatieverlies, geen verlies en op lange termijn een constructieve overeenkomst waar wij allen van profiteren!
Staken heeft nog nooit tot er oplossing geleid,
Wel in disuccie blijven en praten
wij integreren veel met de Franse collega's maar laat het staken maar achterwege, dat is niet ons ding.
| This discussion has been closed. |