Geen staking bij KLM
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik vind dat dit niets opleverd en alleen als allerlaatste redmiddel mag worden gebruikt. Ik vind het al schandalig dat de piloten zich zo opstellen dus moet ik er zelf ook niet aan mee gaan doen.
Laten we dit AUB als volwassen mensen oplossen. Hierbij moet uiteraard ook KLM meewerken en zich niet zo bot opstellen, dreigen met tegen acties en pushen om maar de cao te tekenen. dit gebeurd pas als iedereen tevreden is en niet geforceerd.
Ouderwets
De FNV is geen vernieuwende vakbond, grijpt nog steeds terug naar oude methodes. Deze hielpen vroeger niet in het redden van de scheepsbouw en zullen nu niet bijdragen aan de spiraal naar boven van KLM. Eerder maakt het het bedrijf stuk. Einde van nog een stuk hollands glorie.
Als je het niet eens bent me iets zoek je maar een andere baan.
2- As an airline the last thing you want is to be associated with a 'striking mentality", this is the best way to loose customers,
3- it is bad enough that our biggest partner suffers from chronicle strike actions,
4- I do not agree with the FNV anymore. Their demands are unrealistic, unreasonable and not adapted to the economical and competitive environment in which we are,
5- There is a petition going around within KLM with nearly 8,000 signatures, asking our AF colleagues to stop their strikes! so please....
FNV, maakt meer kapot dan je lief is..
En ik hoop dat FNV leden die staken vooraan gaan staan als er tengevolge van deze staking ontslagen vallen.
De SP wilt perse haar invloed laten gelden op de Fnv. Recept: een onverzoenlijke houding aannemen en 100% of 0% willen. Als De Sp erbij betrokken is is het uiteindelijk 0% en staat de megafoon met de Tekst Reken af weer aan
| This discussion has been closed. |