Geen regering zonder NVA
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen regering zonder NVA.
|
Gast |
#12014-05-27 11:43Infien niet een gele mars op Brussel |
|
| |
|
Gast |
#22014-05-27 11:56Jammer dat er een petitie moet komen voor een partij die democratisch verkozen is en de kans loopt (niet de eerste keer trouwens) om buiten spel gezet te worden. Een schande. Tijd voor revolutie. |
|
| |
|
Gast |
#32014-05-27 12:06Een regering zonder NVA = Vlaamse revolutie |
|
| |
|
Gast |
#42014-05-27 12:20Waarom moeten we nog gaan stemmen als er met de (verplichte) stemmen toch geen rekening wordt gehouden? Schaf de stemplicht af en installeer een linkse dictatuur. Het maakt geen enkel verschil, alleen hebben we dan een vrije zondag. |
|
| |
|
Gast |
#52014-05-27 13:27Respect voor de Vlaamse wensen! |
|
| |
|
Gast |
#62014-05-27 13:35 Stop de arogantie van de linkerzijde ! Zij maken liever het land kapot, dan hun neder-laag te bekenen, de ware aard . . . |
|
| |
|
Gast |
#72014-05-27 15:32Ik stem al jaren op de NVA, en het wordt tijd dat ze daadwerkelijk het verschil kunnen maken, zonder tegenwerkingen en samenspannen van de trado's |
|
| |
|
Gast |
#82014-05-27 16:05 |
|
| |
|
Gast |
#92014-05-27 16:38schandalig dat men reeds met de idee speelt om NVA buiten spel te zetten , democratie noemen ze dat !!! |
|
| |
|
Gast |
#102014-05-27 17:58We kleuren Brussel indien nodig geel en zolang als nodig is. Iedereen in dit land heeft het altijd over democratie, democratie is N-VA in de regering. |
|
| |
|
Gast |
#112014-05-27 19:00Bart De Wever heeft de meerderheid van de vlaming , dus hij heeft het voor te zeggen , zo was het altijd en zo moet het zijn |
|
| |
|
Gast |
#122014-05-27 19:13Wanneer de keuze van 1/3 van de Vlamingen niet in de Federale regering zit (lees: NVA) dan kan men beter ineens de democratie afschaffen in ons land... |
|
| |
|
Gast |
#132014-05-27 19:15Zonder NV-A geen regering ! |
|
| |
|
johan |
#14 Re: Ik doe mee2014-05-27 19:34Indien N-VA niet mag deelnemen doe ik mee aan een gele mars...wil zelf meehelpen organiseren! |
|
| |
|
Gast |
#152014-05-27 19:39Zo'n petitie is echt nodig de kleurpartijen klampen zich vast aan de macht en de postjes ! |
|
| |
|
Gast |
#162014-05-27 19:46voor echte democratie stap ik mee!! |
|
| |
|
Gast |
#172014-05-27 20:13ik hoop dat er zo veel mogelijk mensen de petitie ondertekenen |
|
| |
|
Gast |
#182014-05-27 20:35NVA is duidelijk de winnaar en geen regering mag bestaan zonder de winnaar door het volk gekozen. |
|
| |
|
Gast |
#192014-05-27 20:36DEMOCRATIE |
|
| |
|
Gast |
#202014-05-27 20:41Regeren zonder nva is een democratie onwaardig! |
|
| |
|
Gast |
#212014-05-27 20:41Democratie boven! |
|
| |
|
Gast |
#222014-05-27 20:41NVA moet in de regering, VLAMINGEN willen ook iets te zeggen hebben, democratie 0(!) in dit land!! APENLAND!! |
|
| |
|
Gast |
#232014-05-27 20:43Nva in de regering of .... opstand. |
|
| |
|
Gast |
#242014-05-27 20:44Tyd voor verandering! |
|
| |
|
Gast |
#252014-05-27 20:44grootste partij van het land moet mee regeren! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.