Geen moskee op de Omweg in Assendelft
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Het zijn toch voornamelijk de autochtonen die er problemen mee hebben.
tegen de IS.(Gevaarlijk geloof).
Moskee aan kijken daar zijn er wel genoeg van.
Re:
Grote groepen christenen toch ook niet? Alleen af en toe een handjevol rechtsextremisten. Nou, als je je daarmee wil vereenzelvigen.
Religie is voor thuis
ik vind Religie iets voor thuis. Het is ouderwets en dom. We weten tegenwoordig allemaal dat sprookjes en goden niet bestaan. Val een ander niet lastig met je geloof in sprookjes.
GEEN MOSKEE
Voor de 24 gezinnen kunnen ze beter blijven zitten waar ze nu ook zitten. Zorg maar voor speel plaatsen voor jong en oud. Het park heeft ook een opknap beurt nodig. Dus GEEN MOSKEE in Assendelft.
Re: Re: Re:
#88: Kies een pseudoniem - Re: Re:
ja volgens jou, ik denk dat 95% van de bewoners van Saendelft Oost het met mij eens zijn. Toen ik hier ging wonen heeft niemand tegen mij gezegt dat ik niet welkom was, ik werd met open armen ontvangen dus weet niet hoe je erbij komt dat ik niet welkom ben :-)
Is de gemeente medeplichtig aan deze onzin? Wie is daar verantwoordlijk voor?
Het gegoochel met politieke correcte termen is werkelijk tenenkrommend. Een haatimam inhuren voor financering (FEIT!) wordt "een beetje dom genoemd".(?!)
Dat is niet een beetje dom, dit diskwalificeert je volledig als respectable organisatie. Het "Afstand nemen, en distantieren van" deze haatprediker wanneer de buit wellicht al binnen is, is hypocriet en ongeloofwaardig.
1. Geen moskee in een woonwijk waar geen moslims wonen.
2. Geen moskee waarvan niet duidelijk is wie dat heeft gefinancierd.
3. Geen multi culti centrum waar alleen moslims komen bidden dat is namlijk een moskee.
Een moskee wordt een een kleurijk centrum genoemd? Ongeruste bewoners die hier absoluut geen trek in hebben worden in eens "buren" genoemd. Verder probeert de media ons allemaal in de islamofobie hoek te duwen, terwijl een moskee neerzetten waar bijna geen moslims wonen ronduit absurd is.
Wanneer we toestaan dat haat imams moskeen financieren is het niet gek dat ons actueel dreigingsniveau substantieel is. Overigens in zaandam 15 minuten verderop staat al een moskee. (Of is het geloof niet sterk genoeg om de bedevaart te maken?)
Re: Re:
Dansschool DD is niet leeg, een een moskee op de dorpsstraat zelf lijkt me ook geen wenselijke oplossing.
#97: -
O nee? Waarom niet? Er zijn zelfs islamitische landen in Europa, maar jij vindt dat moskeëen niet in Europa thuis horen?
Mensen de primaire grondrechten ontkennen kan alleen als je zelf ook afziet van je rechten. Doe je dat? Geef je alles op waar je recht op hebt? Want dat is dus wel wat jij van anderen verlangt. Denk na voordat je iets roept!
Show replies (1)
Waarop gereageerd werd met:
zijn er islamtische landen in Europa?
Er Zou ook gereageerd op kunnen zijn: bestaan er ook Protestante landen, katholieke landen?
#81: - Re: Ik zou zeggen, lees dit dan eerst eens http://www.refdag.nl/kerkplein/christenvervolging/marokko
Toch niet echt een vriendelijk land voor Christelijke mensen. Deze worden er vervolgt en evangelisatie is er wettelijk verboden. Jammer dat je onwaarheden verteld.
En wat een fatsoon als je een mening (die overigens op waarheid berust) die je niet aanstaat als 'geblaat'afdoet.
Kkr volk xx
Kkr marrokanen xxx dani
| This discussion has been closed. |
Re:
#99: -
Als jij nu eens iedere zondag naar de kerk ging, dan verdwenen die kerken ook niet.
En dat ook het christendom aan onze natie is opgedrongen, dat laat ik dan maar even buiten beschouwing.
Er is geen islamisatie van Europa. Word jij islamitisch? Nee? Ik ook niet! Zijn er al twee die niet islamiseren. okje wagen: verreweg de meeste Nederlanders en andere Europeanen zullen ook nooit islamitisch worden. Europa islamiseert dus niet.
Stop toch met dat papegaaien van populisten en denk eens een keer voor jezelf. Gun jezelf het recht op vrijheid van meningsvorming!