Geen AZC in Delft
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dat lijkt mij een zeer slecht idee,het is mijn achtertuin en zit zeker niet op klagende en eisende vluchtelingen
Ik vind het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die tegen een AZC stemmen en vluchtelingen in de kou willen laten staan. Alsof deze vluchtelingen voor de lol zijn weggegaan. Hopelijk zal iedereen de tegenstemmers in de modder laten zakken als ze zelf nog eens op de vlucht moeten gaan.
wordt nu direct verkwanselt !
De opstellers zien het juist dat de stad Delft de kosten voor opvangen vluchtelingen niet kan betalen, Delft is nagenoeg potje los wat betreft de financien. En in de gemeentes rondom Delft worden al veel vluchtelingen ontvangen. In het voormalige kanton gebouw status vluchtelingen plaatsen, na een deuren verbouwing is helemaal van de gekke. Deze keer dus geen plaats in Delft voor vluchtelingen.
Re: Re: Denk je eens in dat jezelf moet vluchten
#216: Delftse - Re: Denk je eens in dat jezelf moet vluchten
mijn moeder heeft hier tijdens de bezetting de hongerwinter meegemaakt. Dagen gelopen op 4-jarige leeftijd voor een snee brood. Hoe leg je uit dat de vluchtelingen het eten niet lekker vinden?
Asociale xenofoben...
Normaal gesproken teken ik nooit een petitie en vooral niet op het internet. Bij uitzondering nu dus wel. Ik ben fel tegen een AZC in Delft. Het volk wordt niet naar de mening gevraagd en je krijgt dit in je strot geduwd. Een AZC in Delft is iedergeval geen goed idee, en hoe kan ik als vrouw en kinderen over straat lopen. Een AZC hoort iedergeval niet in Delft thuis. En Delft is ook nog failliet. Eerst eigen bevolking helpen.
Delft heeft problemen genoeg,ook de Delftenaren moeten daaronder lijden.Dus eerst eigen problemen oplossen
Het mooie oude kantongebouw mag absoluut niet verbouwd worden voor vluchtelingen.
| This discussion has been closed. |
Re: KANSLOOS
#205: watisjeprobleem - KANSLOOS
De gemeente krijgt een toeslag per week per asielzoeker, deze is totaal niet relevant voor de kosten die hiervoor gemaakt zijn / worden. Het kost de gemeente geld, kijk even naar de 1 vandaag docu, zie je de geldwolven van het AZC, zij kiezen bewust voor "blinde" gemeente in financiele moeilijkheden. Tevens denk ik dat wij in Nederland het woord "tijdelijk" niet kennen, wel de woorden : "Generaal pardon".
Verder ben ik het met je eens over de ambtenaren in Delft, maar dit gebeurd ook op grotere schaal in Den Haag.
Laat ze eerst Delft maar eens goed op de rit krijgen en financieel gezond voordat er een AZC komt.