Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda
Neem contact op met de schrijver van de petitie
P.s. Excuses voor typos
knak
Re: buurtbewoner
#202: Erg bezorgde inwoner van de binnenstad -
Hebben jullie het Breda bericht van vanmorgen al gelezen? Weer hetzelfde verhaaltje wat ons voorgeschoteld wordt.
Het gaat dus gewoon door!
Ik roep jullie allen op om op woensdag 2 julie om 19.30 u naar het Stadhuis te komen en onze stemmen daar te laten horen. Het is schandalig hoe ze ons negeren!
De commissievergadering is aan de grote Markt en openbaar.
Schande!!
Schande! Bredase B en W jullie laten nu zien wat jullie onder democratie verstaan! Wat doet het COA dat deze organisatie blind gevolgd wordt?
Allemaal beslist!
400 asielzoekers in het centrum van Breda? Nee, bedankt.
Dit wordt een kansloze missie met alleen maar verliezers!
Nee!
Schandalig ook dat het er zo doorheen wordt gedrukt. B&W Houdoe en bedankt!
boze inwoner
In ons strafrecht worden twee soorten strafbare feiten behandeld: misdrijven en overtredingen. De wet geeft geen exacte omschrijving van beide begrippen, maar geeft wel aan welke strafbare feiten misdrijven zijn en welke overtredingen. Ze worden ook wel aangeduid met het begrip 'delict'. Een strafbaar feit is dus hetzelfde als een delict. Voor de wet is er een duidelijk verschil tussen ernstige en minder ernstige strafbare feiten. Misdrijven zijn dus ernstiger dan overtredingen. Zij gaan nl. in tegen het algemeen rechtsgevoel van de burger. Hij voelt dat aan als strafbaar zonder te weten wat de wet hierover zegt.
College gaat akkoord met verzoek voor opvang van vluchtelingen in De Boschpoort
De randvoorwaarden moeten nog goed geregeld worden. Denk aan de taakverzwaring bij de politie. De toevoeging van middelen moeten nog geregeld worden. Wat als deze middelen er niet komen? Gaat dan het plan niet door? Eerst een goed plan van aanpak lijkt me. De randvoorwaarden moeten gegarandeerd zijn. Echter blijf ik erbij dat opvang binnen het centrum vragen is om problemen en die problemen kunnen we allemaal goed benoemen. Ook het college die "ja" heeft gezegd. En natuurlijk levert de "ja" geld op voor de gemeente. Ik ben echt teleurgesteld.
WOZ-waarde
Als het zo moet (er wordt niet naar de buurtbewoners geluisterd) roep ik hierbij iedereen op die in de buurt een huis en/of winkelpand in zijn bezit heeft de WOZ-waardering van zijn pand aan te vechten. Eventueel via planschade.
Vind 400 bij elkaar al zo wie zo geen goed idee ..en dan ook nog in een drukke binnenstad ..vraag me af wie hier nu geholpen word ????? 4 keer 100 ..in een buitengebied lijkt mij voor alle partijen stuk gezonder
rechteloos
Kansloos
Denk eerst eens aan de oudere, Onze senioren die er voor gezorgd hebben dat wij eenmaal in zo'n fijn landje wonen als in Nederland. Nee, in plaats daarvan laten we onze oudere barsten en verkwanselen wij onze democratie door nog meer passanten onze maatschappij te laten leeg zuigen, passen wij ons aan hun aan en vergooien wij onze grondbeginselen. BEDANKT, FIJNE MENEER DIE DIT BEDACHT HEEFT.
Dit Stinkt
Re:
Goh, ik dacht precies hetzelfde toen ik deze brief had gelezen. Deze man heeft de oorlog nog meegemaakt waarschijnlijk keihard gewerkt voor zijn centen. En van zijn afgestane belastinggeld worden asielzoekers gepamperd. Terwijl hij NIET EENS BIJ ZIJN VROUW MAG WONEN!! Verschrikkelijk! Is dit de politiek in Nederland? Ik kan het gewoon niet geloven!
| This discussion has been closed. |