EUROPA: DOLFIJNEN : VRIJ!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie EUROPA: DOLFIJNEN : VRIJ!.
|
Gast |
#12016-05-11 18:33Mee eens. Europa moet als de wiedeweerga dolfijnenvrij worden gemaakt! |
|
| |
|
Gast |
#22016-05-16 06:29I love dolphins |
|
| |
|
Gast |
#32016-05-16 13:43FREEDOM FOR ALL ANIMALS |
|
| |
|
Gast |
#42016-05-16 14:20Dieren hebben net zoveel recht op hun vrijheid als mensen |
|
| |
|
Gast |
#52016-05-16 17:33Omdat wilde dieren in de vrije natuur moeten leven |
|
| |
|
Gast |
#62016-05-16 18:45Ik werk hard voor de dieren hun vrijheid terug te geven. Circussen en amusement parken zijn gevangenissen voor de dieren. |
|
| |
|
Gast |
#72016-05-16 18:55We need to humanize this world |
|
| |
|
Gast |
#82016-05-16 20:37its hertbreaking to keep dolphins in prisons only for people's fun... :( |
|
| |
|
Gast |
#102016-05-18 10:34Dolfinaria zijn dierenmishandeling |
|
| |
|
Gast |
#112016-05-21 20:08Een dolfinarium is een gevangenis voor dolfijnen , waar ze redelijk goed behandeld worden . Maar dolfijnen willen niet gevangen zitten , die willen vrijheid ! |
|
| |
|
Gast |
#122016-05-22 02:35Uiteraard geen dieren meer die gevangen worden gehouden voor welke reden dan ook maar vooral zoals dolfijnen die worden misbruikt om de mens te plezieren. |
|
| |
|
Gast |
#132016-06-14 11:03Geen dieren in gevangenschap! Zie ook http://nieuws.nl/algemeen/20160302/rambam-undercover-bij-het-dolfinarium/ |
|
| |
|
tine devroye |
#14 Re: zelfde als in brugge2016-06-26 16:39dag beste, harderwijk heeft dezelfde eigenaar als die van brugge dacht ik.. JAMMER TOCH!! daarom beter een Europees verbod!! dan hebben we zeker veel vliegen in één klap..euh, als dierenvriend andere spreuk: dan maken we veel meer dieren weer BLIJ!! |
|
| |
|
Gast |
#162016-06-30 09:00omdat ik tegen elke vorm van dierenleed,dierenmishandeling,het gevangen houden van dieren enz ben,grtjs,san |
|
| |
|
Gast |
#172016-07-17 16:10Pure dierenmishandeling en dat alleen maar voor vermaak van de mens. |
|
| |
|
Gast |
#182016-08-11 21:20Ik ben tegen opgesloten dieren niet alleen dolfijnen,ieder dier verdient in zijn habitat te leven,dolfijnen en orkas hebben veel veel ruimte nodig |
|
| |
|
Gast |
#192016-08-13 13:43Omdat Dolphins in de zee horen en niet in een kinderbadje! |
|
| |
|
Gast |
#202016-10-18 12:15Omdat ik vind dat die dieren vrij behoren te leven. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.