Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Re:
als de acteur al terugkomt zal het denk ik niet als Edwin zijn.
Hier moeten de schrijvers echt iets mee doen.
ik stop!
Gaan er meerdere stoppen met kijken?? ik namelijk wel! vind het zo eeuwig zonde; raynor is de leukste!
IK STOP OOK
ze keken vanaf dat gtst voor het eerst op tv was al met plezier
maar dit hadden ze nog nooit zo meegemaakt vreselijk vonden/vinden ze het dat ze een jongeman op deze manier laten doodgaan
wij hebben er geen plezier meer in,
raynor je hebt de rol van edwin GEWELDIG neer gezet. echt prachtig niks anders dan respect voor jou dit zeg ik namens mijn hele familie.
uit respect voor jou stoppen wij met kijken
ik roep hierbij alle 5052 fans op om het zelfde te doen dit kunnen de schrijvers niet maken
en weet je het kan mij ook niet meer schelen wat ze doen ik ben toch al afgehaakt mensen die raynor zo respectloos behandelen verdienen zon geweldig mens niet in hun soap NEE mensen als raynor verdienen hun eigen soap!!!
Dit moest ik kwijt,RAYNOR JE BENT GEWELDIG!!!!!!!! WIJ HOUDEN VAN JOU VOOR ALTIJD!!!!!!!!
Applaus!
toen edwin kwam vond ik gtst weer leuk nu die weg is niet meer
waarom dood?
BERICHT VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE ANTWOORD OP VRAGEN & HOE NU VERDER.....?
Re: BERICHT VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE ANTWOORD OP VRAGEN & HOE NU VERDER.....?
haha jullie ook super bedankt voor het oprichten van deze petitie, ik hoopte al dat er een petitie zou komen, want ik wilde écht niet dat edwin uit gtst zou gaan, maar zelf een petitie beginnen zou ik wel moeilijk hebben gevonden denk ik.. Ik zou niet weten hoe ik had moeten beginnen en alles erom heen! Echt supeeer bedankt! En laten we hopen dat de gtst schrijvers er iets mee gaan doen!
Aan de petitie oprichter
Maar ze deden het alleen om meer verhaallijnen te creëren.
EN IK BEN BANG dat de schrijvers nu door alle hoge kijkcijfers denken dat het een goed besluit is. Maar de meeste mensen kijken om de laatste glim van Raynor op te pakken. IK DENK dat als het verhaal kwa Edwins overlijden weg is als verhaallijn dat de kijkcijfers weer gaan dalen want dan wordt het weer saai en sowieso wordt het voor veel mensen saai omdat Edwin en Lucas verhaal eruit is.
IK HOOP DAT JE DAT verhaal van die oma mee stuurt. ;-)
En IK BEN BANG dat Lucas een andere krijgt en dat de schrijvers denken van zo klaar weer een homo koppel is er niemand meert zeiken.
Maar het ging juist om EDWiN EN LUCAS samen.
ZE Z'N ElKAARS GROTE LIEFDE dat was juist zo mooi.
En dan is het niet klaar als Lucas een nieuwe krijgt dan is het mooie homo/grote liefde/perfecte koppel eraf.
Kusjes
ik Roep Alle fans van Raynor op om hier naar morgen aan mee te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!! is kijken hoe dat uitpakt bij RTL en de gtst schrijvers is kijken of ze dan nog zo evertuigd zijn van hun keuze.
Mocht Raynor/Edwin wel terug komen wat ik natuurlijk hoop.
dan ga ik echt zeker weer kijken!!!!!!!!!!!!!!.
Ik hoop echt dat alle mensen/fans die het niet eens met de dood van EDwin hun hantekening zetten na morgen niet meer te gaan kijken op de manier hoop ik de ogen van de schijvers eens goed te open en hun oren hopelijk geven jullie allemaal gehoor aan dit bericht bij voorbaad dank.
Groetjes Rebecka
Re:
Vanavond de begrafenis en dan laten ze Lucas een tikkeltje overdreven en agressief reageren (op een begrafenis notabene zodat deze rol ook snel heel veel tegenstanders krijgt, het gaat echt opvallen hoor dat de schrijvers genoeg hebben van de populaire homokarakters pff), vanavond ook voor mij de laatste keer voorlopig want ik vind er geen klote meer aan en de rollen die niemand meer wil zien blijven maar in de serie , wie zit er nu te wachten op een heel slecht acterende Bing en een Turks meisje dat absoluut niet kan acteren (meisje met hoofdoek acteert eigenlijk wèl okay, maar die andere moet er toch gewoon zo snel mogelijk weer uit).
Nou ja, de mooie Ludwin tijden zijn voorbij vrees ik en de schrijvers hebben hun zin...................GTST is om zeep, dank jullie wel schrijvers (o sorry ik heb jullie nu schrijvers genoemd en dat is een belediging voor alle echte scriptschrijvers wereldwijd).
Veel fans kijken niet eens meer jullie verpesten GTST zelf. EDWIN MOET BLIJVEN!!!!!!!
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Re: Re:
#2275: - Re: Re: Re: Da's waar we mogen toch aannemen dat ze hier tenminste serieus naar gaan kijken,