Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.


Gast

#2276 Re: Re: Re: Re:

2012-01-29 21:13

#2275: - Re: Re: Re: Da's waar we mogen toch aannemen dat ze hier tenminste serieus naar gaan kijken,

 

 


Gast

#2277

2012-01-29 21:20

Waarom nou weer Edwin ! Edwin is er pas net , doet het hartstikke goed in de serie en wordt er zo snel als hij erin kwam alweer uitgeschreven.... Ik snap het niet?

Gast

#2278 Re: Re: Re:

2012-01-29 21:21

#2273: - Re: Re:

als de acteur al terugkomt zal het denk ik niet als Edwin zijn.


Gast

#2279 Re:

2012-01-29 21:21

#2274: -  

 SOWIESO! Echt Bing, ik kan em niet uitstaan !


Gast

#2280 jammer

2012-01-29 21:35

Jammer
x__Linda

#2281

2012-01-29 21:45

5049, super toch!
Hier moeten de schrijvers echt iets mee doen.

Gast

#2282 ik stop!

2012-01-29 21:59

Ik weet eigenlijk wel zeker dat Edwin niet terug de serie inkomt hoor! echt flink jammer, ik vind dat gtst een hele grote fout heeft gemaakt.
Gaan er meerdere stoppen met kijken?? ik namelijk wel! vind het zo eeuwig zonde; raynor is de leukste!
IK STOP MET KIJKEN

#2283 IK STOP OOK

2012-01-29 22:12

Jha ik en mijn hele familie stoppen ook met kijken.
ze keken vanaf dat gtst voor het eerst op tv was al met plezier
maar dit hadden ze nog nooit zo meegemaakt vreselijk vonden/vinden ze het dat ze een jongeman op deze manier laten doodgaan
wij hebben er geen plezier meer in,
raynor je hebt de rol van edwin GEWELDIG neer gezet. echt prachtig niks anders dan respect voor jou dit zeg ik namens mijn hele familie.
uit respect voor jou stoppen wij met kijken
ik roep hierbij alle 5052 fans op om het zelfde te doen dit kunnen de schrijvers niet maken
en weet je het kan mij ook niet meer schelen wat ze doen ik ben toch al afgehaakt mensen die raynor zo respectloos behandelen verdienen zon geweldig mens niet in hun soap NEE mensen als raynor verdienen hun eigen soap!!!
Dit moest ik kwijt,RAYNOR JE BENT GEWELDIG!!!!!!!! WIJ HOUDEN VAN JOU VOOR ALTIJD!!!!!!!!


Gast

#2284

2012-01-29 22:14

edwin moet gewoon terug komen hoe dan ook ik mis heb super erg in gtst waarom moes hij der uit bing had beter dood mogen gaan!
Gast

#2285 Applaus!

2012-01-29 22:16

Geweldig dat de 5000 handtekeningen is bereikt!! Ik vind het een mooi signaal naar Raynor, die een geweldige rol heeft neergezet en de schrijvers, die een grote fout hebben gemaakt door Edwin zo definitief te laten verdwijnen. Een groot applaus voor de initiatiefnemers van mij.

Gast

#2286

2012-01-29 22:17

toen edwin kwam vond ik gtst weer leuk nu die weg is niet meer
waarom dood?


Gast

#2287

2012-01-29 23:02

Eindelijk wat gays in de Serie is er nu nog maar 1 over. Jammer! Ik zeg terughalen!
BERICHT VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE

#2288 BERICHT VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE ANTWOORD OP VRAGEN & HOE NU VERDER.....?

2012-01-29 23:02

Beste medefans van Raynor. In de eerste plaats willen wij even iedereen bedanken die hun handtekening heeft gezet, het is ons gelukt om voor het indienen van de petitie de 5000 handtekeningen te halen! Geweldig, dat hebben we alleen maar kunnen bereiken dankzij jullie allemaal!Omdat er nu heel veel mensen heel veel vragen stellen en het onmogelijk is om al die vragen persoonlijk te beantwoorden doen we het even in een groot antwoord hier op de site. Laten we eerst even vertellen hoe het allemaal begon. Vandaag precies een week geleden deelde ik met nog een andere fan ons ongenoegen over het vertrek van Edwin/Raynor uit gtst. We zagen dat er heel veel mensen waren die zeiden waarom is er geen petitie voor hem? Toen hebben wij samen de stoute schoenen aangetrokken en hebben een petitie geopend. Niet veel later volgde ook het Twitteraccount die we koppelden aan deze actie en in een zeer korte tijd kwam alles in een stroomversnelling. Dinsdag stond het op tientallen internetsite's en woensdag was het zelfs te lezen in kranten en te zien op tv. (Alle media die op welke manier dan ook aandacht heeft besteed aan deze actie willen wij ook heel erg bedanken, mede dankzij jullie is het een overweldigend succes geworden). Dit alles zorgde ervoor dat er per minuut mensen bij kwamen die hun handtekeningen zetten. Elke dag een mailbox met gemiddeld 500 mails en elke dag ook zo'n 500 mentions beantwoorden. Op 1 topdag was het zelfs nog meer! Tegen de 2000 berichten! ik ben tot half 4 in de nacht bezig geweest om ze te beantwoorden :) Maar wat hebben we dat graag gedaan. Er kwamen zulke mooie reactie's van jullie binnen. Een aantal voorbeelden: een jonge fan vroeg: Ben jij soms zelf Raynor? Die misschien stiekem deze actie doet? Haha nee dat is niet het geval. En ook een mevrouw van 95 die een heel mooi verhaal stuurde dat ze mede door de Ludwin verhaallijn veel meer inzicht en begrip heeft gekregen voor wat er in haar achterkleinzoon omgaat. Ook gesprekken gehad met mensen die er nog steeds moeite mee hebben en nog steeds niet voor hun geaardeheid durven uit te komen. We hebben echt ons uiterste best gedaan om op alle berichten te reageren. Mochten we door alle drukte er toch eens 1 vergeten zijn,dan oprecht sorry daarvoor. We deden dit erbij tussen al onze dagelijkse bezigheden door, we hopen dat we het tot een ieders te vredenheid hebben kunnen doen. Helaas zijn er ook een aantal maal mensen geweest die het er niet mee eens waren (dat is niet erg,dat mag,dat respecteren we) maar soms kwam daar een bedreiging uit voort. (Dat bewijst wel dat deze verhaallijn in gtst veel te vroeg is gestopt) Maar dat heeft ons niet doen stoppen, wij wilden doorgaan met deze actie. Speciaal voor Raynor en om een signaal af te geven naar de makers van de serie. We hadden in eerste instantie het plan om te proberen 1000 handtekeningen te verzamelen, en kijk nu eens een week later! Ruim 5000 handtekeningen!! Echt geweldig! Wij hebben zojuist de petitie met reactie's en begeleidend schrijven verstuurd naar de 3 hoofdpartijen in deze; 1.RTL, 2.EndeMol, 3.de Gtst redactie. Wij wachten nu de reactie van hun af en zodra wij deze binnen hebben zullen wij dat natuurlijk meteen aan jullie laten weten. (tot die tijd blijft dit account nog open). Je kunt ons ook volgen op Twitter voor het laatste nieuws: http://twitter.com/#!/actievooredwin ! Verder kan ik jullie zeggen dat we met elkaar toch iets heel moois en unieks hebben bereikt, voor geen enkele andere acteur/trice uit 22 jaar gtst is zoveel aandacht geweest als voor Raynor. En ook geen enkele andere heeft zoveel steun gehad als Raynor van jullie heeft gekregen. Ons hoofdoel was ook Raynor onze dank,respect en steun te laten blijken, nou ik kan wel zeggen dat dat zeer goed is gelukt :) En daarnaast hebben we ook meteen een geweldig signaal kunnen afgeven aan de makers. De bal ligt nu bij hun, wat er veder wel of juist niet gaat gebeuren nu moeten we even afwachten. Maar zoals gezegd houden wij jullie dus op de hoogte. Mocht het niet tot het resultaat leiden dat Edwin/Raynor terug komt in gtst (en daar moeten we wel echt rekening mee houden) deze actie is echt niet voor niets geweest. Het heeft echt geleefd in het hele land en wij hebben Raynor een heel mooi signaal kunnen geven. Alle respect en dankbaarheid voor hem, dat hij deze actie zo mooi en goed heeft ontvangen en gewaardeerd. Raynor is een geweldig persoon en hij heeft op een zeer mooie,goede en geloofwaardige manier de rol van Edwin Bouwhuis neergezet. En is daarmee ook een steun geweest voor heel veel mensen in binnen en buitenland. Wij bedanken hem daar oprecht voor, hij is echt terecht uitgegroeid tot een van de populairste mensen uit gtst. Mochten we hem niet weer terug zien in gtst, we zullen vast nog veel ven hem horen, hij is een talent en dat talent gaat nog veel verder dan die van de Edwin-rol alleen. Ik wil in het bijzonder ook even de mensen bedanken met wie ik dit samen heb kunnen doen, wie had een week geleden kunnen denken dat er de afgelopen week zoveel gebeurd zou zijn....maar het is echt gebeurd en we gaan nog even door, zoals beloofd houden we jullie op de hoogte. Iedereen die heeft getekend, heeft mee geholpen de link te verspreidden, die filmpjes heeft gemaakt, die een hyves heeft aangemaakt,die andere mensen heeft gevraagd om ook te tekenen en voor alle andere mensen die ik misschien per ongeluk nog vergeten ben allemaal: SUPERSUPERBEDANKT!!! Zonder jullie was dit echt nooit gelukt! Daarom kan ik gerust zeggen; Raynor heeft de allerbeste,goedste en liefste fans van de hele wereld. Iedereen heeeeeeeeeeeel erg bedankt! :)

Gast

#2289

2012-01-29 23:05

Edwin is een van de meest populaire personages uit GTST. Hij mag niet uit de serie. Eindelijk twee gay's in de serie gooien ze er een uit. Slaat nergens op. Edwin moet blijven
x__Linda

#2290 Re: BERICHT VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE ANTWOORD OP VRAGEN & HOE NU VERDER.....?

2012-01-29 23:28

#2288: BERICHT VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE - BERICHT VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE ANTWOORD OP VRAGEN & HOE NU VERDER.....?

haha jullie ook super bedankt voor het oprichten van deze petitie, ik hoopte al dat er een petitie zou komen, want ik wilde écht niet dat edwin uit gtst zou gaan, maar zelf een petitie beginnen zou ik wel moeilijk hebben gevonden denk ik.. Ik zou niet weten hoe ik had moeten beginnen en alles erom heen! Echt supeeer bedankt! En laten we hopen dat de gtst schrijvers er iets mee gaan doen!

Hopen (voor petitie oprichter)

#2291 Aan de petitie oprichter

2012-01-29 23:44

Ik wil ook dat hij heel graag terug komt. Heb de redactie gemaild.
Maar ze deden het alleen om meer verhaallijnen te creëren.
EN IK BEN BANG dat de schrijvers nu door alle hoge kijkcijfers denken dat het een goed besluit is. Maar de meeste mensen kijken om de laatste glim van Raynor op te pakken. IK DENK dat als het verhaal kwa Edwins overlijden weg is als verhaallijn dat de kijkcijfers weer gaan dalen want dan wordt het weer saai en sowieso wordt het voor veel mensen saai omdat Edwin en Lucas verhaal eruit is.

IK HOOP DAT JE DAT verhaal van die oma mee stuurt. ;-)

En IK BEN BANG dat Lucas een andere krijgt en dat de schrijvers denken van zo klaar weer een homo koppel is er niemand meert zeiken.
Maar het ging juist om EDWiN EN LUCAS samen.
ZE Z'N ElKAARS GROTE LIEFDE dat was juist zo mooi.
En dan is het niet klaar als Lucas een nieuwe krijgt dan is het mooie homo/grote liefde/perfecte koppel eraf.

Kusjes

Gast

#2292

2012-01-30 00:01

Ewin moet gewwon terug komen kost wat kost en als de schrijvens slim zijn doen ze dat ook!!

Gast

#2293

2012-01-30 00:16

Edwin moet terug en hij zal terug komen ook!!!!!!!!!!

Gast

#2294

2012-01-30 00:22

Edwin moet gewoon terug komen dat verdiet hij enorm en dan trappen ze er maar iemand anders uit graag zelf maar Edwin moet echt terug komen!!!!!!!!!!

Gast

#2295

2012-01-30 00:37

Morgen is de laaste keer dat ik naar gtst ga kijken
ik Roep Alle fans van Raynor op om hier naar morgen aan mee te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!! is kijken hoe dat uitpakt bij RTL en de gtst schrijvers is kijken of ze dan nog zo evertuigd zijn van hun keuze.
Mocht Raynor/Edwin wel terug komen wat ik natuurlijk hoop.
dan ga ik echt zeker weer kijken!!!!!!!!!!!!!!.
Ik hoop echt dat alle mensen/fans die het niet eens met de dood van EDwin hun hantekening zetten na morgen niet meer te gaan kijken op de manier hoop ik de ogen van de schijvers eens goed te open en hun oren hopelijk geven jullie allemaal gehoor aan dit bericht bij voorbaad dank.

Groetjes Rebecka

Gast

#2296

2012-01-30 01:42

Hij kan best als neefje terugkomen. Als ze maar graag genoeg willen, is er altijd wel een oplossing te vinden. Kan Lucas weer verliefd worden op een lookalike!

Gast

#2297

2012-01-30 11:14

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ALS EDWIN NIET TERUGKOMT IN GTST STOP IK MET KIJKEN.

Gast

#2298 Re:

2012-01-30 14:57

#2297: -

Vanavond de begrafenis en dan laten ze Lucas een tikkeltje overdreven en agressief reageren (op een begrafenis notabene zodat deze rol ook snel heel veel tegenstanders krijgt, het gaat echt opvallen hoor dat de schrijvers genoeg hebben van de populaire homokarakters pff), vanavond ook voor mij de laatste keer voorlopig want ik vind er geen klote meer aan en de rollen die niemand meer wil zien blijven maar in de serie , wie zit er nu te wachten op een heel slecht acterende Bing en een Turks meisje dat absoluut niet kan acteren (meisje met hoofdoek acteert eigenlijk wèl okay, maar die andere moet er toch gewoon zo snel mogelijk weer uit).

Nou ja, de mooie Ludwin tijden zijn voorbij vrees ik en de schrijvers hebben hun zin...................GTST is om zeep, dank jullie wel schrijvers (o sorry ik heb jullie nu schrijvers genoemd en dat is een belediging voor alle echte scriptschrijvers wereldwijd).


Gast

#2299

2012-01-30 15:22

die schrijvers zijn helemaal gek geworden hij is 1 van de leukste karakters van GTST jullie hebben de grootste blunder ook gemaakt.
Veel fans kijken niet eens meer jullie verpesten GTST zelf. EDWIN MOET BLIJVEN!!!!!!!

Gast

#2300

2012-01-30 15:44

EDWIN MOET TERUG!!