Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Geniaal
wij zij fans hoor en wij willen edwin trug dus lach maar maar er komen toch minder kijkers daar gaan wij alle fans van edwin voor zorgen dat erminder kijkers komen als edwin niet trug komt re:geniaal
maar luisteren de schrijvers? neee! Ze houden geen rekening met fans en schrijven Edwin er gewoon uit zodat ze meer kijkers krijgen, JA ZO KRIJG JE MEER KIJKERS.
Ze halen lucas en edwin gewoon uit elkaar, ik snap niet dat ze nu TROTS zijn op gtst! (stond op twitter)
De schrijvers luisteren hier niet naar, ze houden geen rekening met fans.
Ik denk niet dat edwin terug komt. wij fans starten deze petitie alleen maar omdat het onze idol is (zijden de schrijvers) , BELAGELIJK!
MENSEN ZORG DAT ER MINDER KIJKERS KOMEN ZODAT DIE SCHRIJVERS TOT VERSTAND KOMEN DAT EDWIN IN GTST HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT!
PROTEST EDWIN MOET TERUG!
Re:
#2226: ik - helemaal mee eens, wat voor leuks of spannends beleven die eigenlijk nou nog? Saai...kunnen er hopa uit hahaha
Laat hem blijven!
Alsjeblieft laat hem blijven! #Edwin
Re:
ik ben het helemaal met je eens. dit slaat gewoon helemaal nergens op! waarom een karakter uit een soap halen, als het zo'n populair karakter is? ik snap wel het idee dat je iets erruit wilt halen zodra het nog goed is.. zodat het wordt herrinderd als een leuk karakter.. maar inderdaad kijk naar ludo en janine, die zijn al zolang samen.. en nog steeds zijn ze leuk! een homo koppel in GTST was juist super! en inderdaad het klopte gewoon.. ze hoorde bijelkaar. ze willen een gezin in gtst dit gezin was gewoon top! 2 leuke broers, een leuk koppel ludwin en leuke ouders, waarom na een jaar hier al een einde aan maken?????? janine of haar zus?? hoe heet ze ookal weer is ook wel is dood gegaan en terug gekomen. dus inderdaad schrijvers.. DOE ER WAT AAN!!
Re:
Alles kan maar een prik geven om hem levend te maken dat is iets te.. :)
de schrijven die zijn fout
tegen raynor uit gtst
laten gaan dat vind ik niet leuk
dat doe je mensen bijn
groeten van mieke damhuis
Re:
ja klopt janine werd ooit begraven en werd toen gered door nina. dus ik vind dat edwin weer tot leven kan komen!
Edwin moet er bij zijnt
dat moet kunneen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!
| This discussion has been closed. |