Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Tijd voor wat lesbo's
lekker een paar vrouwen die elkaar een tongzoen geven, kijken wij mannen ook eens een keer.
Re:
IK ben geen homo, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat het kwetsend is nu er 2 homo's uit de serie zijn geschreven, overleden aan een ziekte!!!
Ik dacht juist dat gtst achter homo's stond en ze positieve aandacht willen geven... pfff. Ik snap die schrijvers echt even niet meer.
Re:
Hij moet gewoon terug hoe dan ook.
Kijk naar Maxime die was eerst ook dood.
Omdat ze dood was geschoten door Ludo.
En die leeft nu ook weer.
Dus dan kan het ook bij Edwin!
(Mijn mening!)
Re:
Daar ben ik het inderdaad wel met je eens met Ludwin kunnen ze nog heel veel scrips maken.
Zo teleurgesteld in de gtst schrijvers.
Bericht van de oprichters van deze petitie....
Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....
#1539: Bericht van de oprichters van deze petitie - Bericht van de oprichters van deze petitie....
nee jij/jullie bedankt voor het oprichten van dit, ik had al gehoopt dat er zoiets zou komen!
echt geweldig, maar als ze niet luisteren, wat dan? Allemaal stoppen met kijken?
#1539: Bericht van de oprichters van deze petitie - Bericht van de oprichters van deze petitie....
De reactie die ik kreeg van de redactie GTST op mijn klacht dat Edwin verdwijnen moest, wil ik jullie toch niet onthouden:
Beste Casper,
Bedankt voor je mail. We hebben veel reacties binnengekregen op het overlijden van Edwin. Het is fantastisch om te zien hoe erg onze kijkers meeleven met de karakters en verhalen van GTST. De dood van Edwin is een bewuste en weloverwogen keuze
geweest van onze schrijvers. Soms dicteert het verhaal het maken onpopulaire keuzes. Daar staat tegenover dat er wel allerlei nieuwe verhalen uit ontstaan en dat er plek vrijkomt voor nieuwe karakters, die ook weer voor veel kijkplezier zullen zorgen. Zoals je misschien hebt gezien, zijn er sinds gisteren twee nieuwe actrices in GTST. Het lijkt ons op dit moment uitgesloten dat Raynor terug kan keren in de rol van Edwin. We wensen je ondanks het gemis van Edwin nog veel kijkplezier toe. Vriendelijke groeten, Redactie GTST.
Nou, mijn kijkplezier waar deze redactie het over heeft, is vanzelfsprekend tot het nulpunt gedaald. Er is maar 1 remiedie mogelijk: Edwin/Raynor moet terug!!!!!
Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....
#1544: Casper - Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....
wat interesseert mij die nieuwe mensen ik wil edwin terug!
Er staat wel het lijkt ons op dit moment uitgesloten? goh de opnames loopt 2 maanden voor dus over 2maanden edwin terug dan? :D
Inderdaad ben het met jullie eens.Wij als fans kunnen niet zonder Ludwin.
En ja met Ludwin kan je nog veel scrips maken.Ik ben echt blij dat dit een groot succes is geworden.
En Maxime was eerst ook dood.Dus ik weet het niet.Ik vind het allemaal raar.
En zielig voor Raynor/Edwin want hij wou er NIET uit.Het moest van GTST
We weten nu wel dat het een domme actie is geweest.En dat moeten de maker van GTST nu toch ook wel door hebben?
Misschien kunnen ze doen dat Edwin schijndood was ofzo.Of Dat Lucas nog in coma lag.Ik denk niet dat er veel te vallen valt om hem terug te krijgen.
Want vanavond of morgen word ie al begraven.Laat Edwin dan terug komen als 2ling broer ofzo iets.
Hoe dan ook ik blijf reageren.Ik ben super fan van Raynor/Edwin/Ludwin dus ik blijf reageren en linken.
En hopelijk blijft dit een groot succes.
Liefs. Sjer!
Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....
#1544: Casper - Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....
Omg hij zegt dat het een goede keus was haha echt niet want Raynor/Edwin wou niet eens uit gtst.
En de kijk cijfers dalen nu echt heel veel.
Inderdaad de enigste remiedie is : Edwin/Raynor MOET terug.
Re: Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....
#1546: - Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....
Inderdaad Edwin moet terug.Die nieuwe speler boeien mij ook niet erg.Het zijn ook nog eens 2buitenlanders.
| This discussion has been closed. |