Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.


Gast

#1526

2012-01-26 14:47

Heb al heel veel mensen gemaild met de link.

Gast

#1527

2012-01-26 14:51

Misschien kan hij terugkomen als zijn tweelingbroer die ook homo is, Bianca had hem ooit af moeten staan ..... Er is vast wel iets op te verzinnen. Als hij maar niet terug komt als geest, dan vind ik zoiets belachelijks! Ben benieuwd of er überhaupt wel wat mee gedaan wordt ....

Gast

#1528 Tijd voor wat lesbo's

2012-01-26 14:51

Nu die homo's weg zijn wordt het eens tijd voor een paar lesbo's
lekker een paar vrouwen die elkaar een tongzoen geven, kijken wij mannen ook eens een keer.

Gast

#1529

2012-01-26 14:52

Edwin moet gewoon in gtst blijven, hij paste zo goed bij Lucas en dat werd ook gewoon leuk in gtst. Zonder Edwin is gtst anders dan het eerst was.

Gast

#1530 Re:

2012-01-26 14:52

#1506: -

IK ben geen homo, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat het kwetsend is nu er 2 homo's uit de serie zijn geschreven, overleden aan een ziekte!!!


Gast

#1531

2012-01-26 14:52

Edwin mag niet uit gtst!x

Gast

#1532

2012-01-26 14:57

Edwin, we zullen je missen. Je hebt gtst verrijkt met je aanwezigheid! Bedankt :)

Gast

#1533

2012-01-26 14:57

Ik vind het ook echt slecht dat ze de 2 homo's dood hebben laten gaan.
Ik dacht juist dat gtst achter homo's stond en ze positieve aandacht willen geven... pfff. Ik snap die schrijvers echt even niet meer.

Gast

#1534

2012-01-26 14:58

Het slaat echt nergens op dat Edwin al zo snel uit de serie geschreven is. Bing en Noud zitten er al veel langer in, en eigenlijk wordt hun karakter steeds saaier en saaier. Er zit bij hen niet veel verhaal meer in. Edwin daar in tegen heeft een mooi leven gekregen in GTST. Het is weer goedgekomen met Lucas. Daar kunnen nog zoveel verhalen over geschreven worden.

Gast

#1535 Re:

2012-01-26 14:59

Hij moet gewoon terug hoe dan ook.
Kijk naar Maxime die was eerst ook dood.
Omdat ze dood was geschoten door Ludo.
En die leeft nu ook weer.
Dus dan kan het ook bij Edwin!

(Mijn mening!)


Gast

#1536 Re:

2012-01-26 15:00

#1534: -  

 Daar ben ik het inderdaad wel met je eens met Ludwin kunnen ze nog heel veel scrips maken.


Gast

#1537

2012-01-26 15:01

heel goed gedaan hij was tejong om dood tegaan

Gast

#1538

2012-01-26 15:02

ze denken; oo leuk laten we er homo's in brengen en die ff aandacht geven, en ze vervolgens weer killen.
Zo teleurgesteld in de gtst schrijvers.
Bericht van de oprichters van deze petitie

#1539 Bericht van de oprichters van deze petitie....

2012-01-26 15:03

Beste mensen allemaal, allereerst ons oprechte excuus dat wij niet op al jullie vragen persoonlijk kunnen ingaan. De petitie loopt (gelukkig) zo goed, dat het tot onze spijt haast onmogelijk is geworden om iedereen te antwoorden. Vandaar dat we het nu even in het algemeen doen, en ik kan jullie wel verzekeren dat wij al jullie reactie's echt lezen. Heel veel dank aan iedereen die getekend heeft en zijn of haar mening heeft laten horen, waardoor deze actie in een paar dagen tijd is uitgegroeid tot zo een groot succes. Wat betreft de verhalen die jullie bedacht hebben over een eventuele terugkeer van het personage Edwin of de acteur Raynor in een andere rol, naar deze verhalen zullen wij zeer zeker verwijzen als wij de makers,Rtl en EndeMol contacteren. Er zijn ook veel mensen die vragen waarom is het personage Edwin verdwenen uit de serie, helaas kunnen wij daar niet echt een antwoord op geven, wij zijn net als jullie fans en zijn uit respect voor Raynor en om een signaal af te geven aan de makers deze petitie zondag begonnen. Het enige wat we op deze vraag kunnen antwoorden is dat er word gezegd dat er verhaaltechnisch geen plek meer was voor de rol van Edwin. En nee net als jullie begrijpen ook wij dat niet. Er word ook aan ons gevraagd waarom er zoveel spelers weg gaan. Het enige wat we daar op kunnen antwoorden is dat we weten dat de rol van Ron een tijdelijke gastrol was en die dus wist dat het maar van korte duur zou zijn, de rol van Charly (Lieke) en de rol van Danny (Jan) werden op eigen verzoek van de acteurs er uit geschreven. Het personage Edwin (Raynor) werd niet op verzoek van hem zelf er uit geschreven, maar dat was een keuze van de makers. En omdat er helaas niet veel eerder dan vorige week pas het signaal kwam dat Raynor de serie zou gaan verlaten, konden we helaas niet eerder in actie komen. Uiteindelijk hebben we zondagavond besloten om een actie te beginnen. In eerste plaats om onze respect,dankbaarheid en steun te laten zien aan Raynor en in de tweede plaats om een signaal af te kunnen geven aan de makers van de serie. We wisten op dat moment nog niet of de actie een succes zou gaan worden of niet. Nu,een aantal dagen later, is het overal onderwerp van gesprek, staan de kranten en site's er vol van en werd er zelfs op tv aandacht aan besteed. En bovendien zitten we nu al ruim over de 3500 handtekeningen heen!! Iedereen die de actie zo geweldig positief en met warmte en liefde heeft omarmt, echt geweldig veel dank. Zonder jullie was dit nooit uitgegroeid tot wat we nu al hebben bereikt. Het is in ieder geval de bedoeling om deze petitie nog een aantal dagen op te houden. Dit weekend word alles ingediend bij de makers en zender van de serie. Jullie hebben ook kunnen zien dat er al op is gereageerd door de zender/makers en er is gezegd dood=dood, maar wij hebben toch wel een heel sterk signaal af gegeven met elkaar, laten we hopen dat ze dit niet zo naast zich neerleggen en in ieder geval de moeite willen nemen om eens te kijken wat er echt leeft onder de fans. En om dan een weloverwogen beslissing te nemen. Mocht het standpunt niet veranderen (en wij rekenen daar helaas niet op) dan is dit zeer zeker niet voor niets geweest. Want voor Raynor moet dit toch een geweldig iets zijn. Dat zoveel mensen dit voor hem willen tekenen. Er is geen enkele andere acteur of actrice uit gtst waarvoor zoveel mensen hun stem lieten horen...en dat hebben wij wel mooi gedaan voor Raynor. Vele mensen hebben dat gedaan uit Nederland en zelfs van ver buiten ons land. Raynor/Edwin heeft bij vele mensen voor altijd een plekje in hun hart :)Jullie kunnen gerust vragen blijven stellen, we zullen proberen om zoveel mogelijk te reageren. Jullie kunnen ons ook volgen op Twitter voor het allerlaatste nieuws op: http://twitter.com/#!/actievooredwin Nogmaals dank en zeer groot respect voor jullie fans allemaal, dit hadden we zonder jullie echt noot kunnen bereiken.

Gast

#1540 Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

2012-01-26 15:05


Gast

#1541

2012-01-26 15:05

jammer dat weg moest ik kijk niet meer naar gtst.

Gast

#1542

2012-01-26 15:07

ben er helemaal naar van dat edwin niet meer te zien is, begrijp er niks van en laat hem aub terugkomen!!!

Gast

#1543 Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

2012-01-26 15:08

#1539: Bericht van de oprichters van deze petitie - Bericht van de oprichters van deze petitie....

nee jij/jullie bedankt voor het oprichten van dit, ik had al gehoopt dat er zoiets zou komen!

echt geweldig, maar als ze niet luisteren, wat dan? Allemaal stoppen met kijken?

Casper

#1544 Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

2012-01-26 15:14

#1539: Bericht van de oprichters van deze petitie - Bericht van de oprichters van deze petitie....

De reactie die ik kreeg van de redactie GTST op mijn klacht dat Edwin verdwijnen moest, wil ik jullie toch niet onthouden:

Beste Casper,

Bedankt voor je mail. We hebben veel reacties binnengekregen op het overlijden van Edwin. Het is fantastisch om te zien hoe erg onze kijkers meeleven met de karakters en verhalen van GTST. De dood van Edwin is een bewuste en weloverwogen keuze
geweest van onze schrijvers. Soms dicteert het verhaal het maken onpopulaire keuzes. Daar staat tegenover dat er wel allerlei nieuwe verhalen uit ontstaan en dat er plek vrijkomt voor nieuwe karakters, die ook weer voor veel kijkplezier zullen zorgen. Zoals je misschien hebt gezien, zijn er sinds gisteren twee nieuwe actrices in GTST. Het lijkt ons op dit moment uitgesloten dat Raynor terug kan keren in de rol van Edwin. We wensen je ondanks het gemis van Edwin nog veel kijkplezier toe. Vriendelijke groeten, Redactie GTST.

Nou, mijn kijkplezier waar deze redactie het over heeft, is vanzelfsprekend tot het nulpunt gedaald. Er is maar 1 remiedie mogelijk: Edwin/Raynor moet terug!!!!!

 


Gast

#1545

2012-01-26 15:15

edwin moet blijven

Gast

#1546 Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

2012-01-26 15:17

#1544: Casper - Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

wat interesseert mij die nieuwe mensen ik wil edwin terug!

Er staat wel het lijkt ons op dit moment uitgesloten? goh de opnames loopt 2 maanden voor dus over 2maanden edwin terug dan? :D


Gast

#1547 Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

2012-01-26 15:17

#1539: Bericht van de oprichters van deze petitie - Bericht van de oprichters van deze petitie.... 

 Inderdaad ben het met jullie eens.Wij als fans kunnen niet zonder Ludwin.

En ja met Ludwin kan je nog veel scrips maken.Ik ben echt blij dat dit een groot succes is geworden.

En Maxime was eerst ook dood.Dus ik weet het niet.Ik vind het allemaal raar.

En zielig voor Raynor/Edwin want hij wou er NIET uit.Het moest van GTST

We weten nu wel dat het een domme actie is geweest.En dat moeten de maker van GTST nu toch ook wel door hebben?

Misschien kunnen ze doen dat Edwin schijndood was ofzo.Of Dat Lucas nog in coma lag.Ik denk niet dat er veel te vallen valt om hem terug te krijgen.

Want vanavond of morgen word ie al begraven.Laat Edwin dan terug komen als 2ling broer ofzo iets.

Hoe dan ook ik blijf reageren.Ik ben super fan van Raynor/Edwin/Ludwin dus ik blijf reageren en linken.

En hopelijk blijft dit een groot succes.

Liefs. Sjer!


Gast

#1548 Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

2012-01-26 15:20

#1544: Casper - Re: Bericht van de oprichters van deze petitie.... 

 Omg hij zegt dat het een goede keus was haha echt niet want Raynor/Edwin wou niet eens uit gtst.

En de kijk cijfers dalen nu echt heel veel.

Inderdaad de enigste remiedie is : Edwin/Raynor MOET terug.


Gast

#1549 Re: Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie....

2012-01-26 15:20

#1546: - Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie.... 

 Inderdaad Edwin moet terug.Die nieuwe speler boeien mij ook niet erg.Het zijn ook nog eens 2buitenlanders.


Gast

#1550

2012-01-26 15:21

Edwin moet terugkomen!