Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Dallas
Dat gaat bij gtst ook nog wel komen hoor dat de kijk cijfers dalen.
Re: Re:
Ik zag dat je een petitie kon tekenen (niet normaal gewoon) en toen zag ik dat er een discussie gaande was. Ik mag mij daar ook in mengen, vandaar.
voor mij wel in ieder geval als homo zijnde
Re:
Ik ben het helemaal met je eens! Ik kreeg van de GTST redactie de opmerking dat de kans uitgesloten is dat Edwin terugkomt maar dat er nu wel twee nieuwe mooie actrices meedoen in GTST. Maar wat kan mij dat schelen, ik wil gewoon Edwin terug! Ik kijk nu naar DWDD, ook leuk, er zouden meer fans moeten afhaken....
Re:
Inderdaad als je homo bent dan komt het raar over,
Ik ben een meisje maar ik weet hoe het voor homo's voelen.
Mijn neef is dat namelijk.En die vind dit ook een beetje discrieminatie (Niet goed geschreven denk ik)
en het is pure disciminatie
Ik heb ook geen ziektes ben een normaal mens als iedereen
Re:
This inderdaad disciminatie wat ze hebben gedaan ben het met je eens.Vooral als homo zijnde.
Re:
Je hebt helemaal gelijk! Eerst Ron er al uit, en nu Edwin, het lijkt er idd op dat de gays er uit moesten vanwege teveel commentaar wellicht, daar hebben ze dan weer wel naar geluisterd, balen gewoon. GTST is voor mij nu niet hetzelfde meer zonder Edwin. Voor jou moed en sterkte.
En ik vond meerdere verhaallijnen wel interessant (met Ludwin als interessanst dan). Maar ja geen Ludwin, geen kijkers.
| This discussion has been closed. |
ik ben er verliefd op geworden :)