Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
En nee, Edwin heeft zelf niet ontslag genomen maar is de soap uit geschreven.Terwijl iedereen het knap vind hoe hij de rol neer zet. Want het was even als of je er zelf bij was. Zo echt gespeeld.
Ik wens Edwin ook veel succes toe en hopelijk gaat de petitie werken! En komt hij weer terug in GTST!!
Re: Re: Re: Terugkeer verhaallijn
#1450: - Re: Re: Terugkeer verhaallijn
Ja maar hoe laten we dit de schrijvers weten? Misschien kunnen de mensen van de petitie dit ook aanbieden aan de schrijvers ;-)
De moeder van Edwin ( Bianca) was ook eerder de vriendin van John Alberts, en kwam ook als een andere personage terug...dus waarom kan dit dan nu niet???????
Re: Terugkeer verhaallijn
#1434: - Terugkeer verhaallijn
Dat is inderdaad ook een goeie!! Tenslotte is zoiets ook al eerder gebeurt in de soap wereld.
En mensen doen rare dingen en dat zou voor de acteurs ook een hoop werk schelen. En het is mogenlijk ivm de flexwet Kunnen we niet stemmen op jou verhaal! Goed over na gedacht. Ik dacht dat ik ook crea was maar vind jou verhaal ook goed. Ik wist zelf niet dat ze de opnames twee maanden van te voren al opnemen. Weer iets bij geleerd.
GOED VERHAAL!!!!!!!!!!!!!!
er zal toch wel een mail aderres zijn?
ik vindt gewoon dat we het verhaal lijn van#1434 moet op sturen naar de makers!
als edwin niet terug kan komen vindt ik het stom!
maar dan moeten we er voor zorgen dat Raynor wel terug komt!!!!!
http://www.nu.nl/media/2724758/duizenden-tekenen-terugkeer-edwin-gtst.html
Re:
#1464: - "Die laatse zin ook, Het ziet er overigens niet naar uit dat de fans hun zin krijgen. hahah zullen we nog wel zien :)
CONTEST
Re: CONTEST
#1467: Roos - CONTEST ja goed idee als ze maar bereid zijn te luisteren anders heeft het geen eknele zin
Re: Re:
idd! En raynor staat achter ons, en er moet toch een oplossing zijn!
Re: CONTEST
Nou ik denk niet dat dat slim is. We moeten er eerst voor zorgen dat edwin uberhaupt terug komt! En ik vind dat de schrijvers zelf creatief genoeg zijn om dat te bedenken, ze laten hem ook dood gaan dus bedenken ze ook maar hoe die weer terug komt ;D
misschien ook wel terecht ...
in het echte leven heb je toch ook de keus niet of je blijft ja of nee als je ziek bent of word?
kortom, het is dus een levensechte soap serie. of je er nou leuk uit ziet of niet.
zo hou je geen realiteit meer over als je alleen de "populaire" karakters erin houd.
en discussies zoals deze leveren weer meer kijkers op.
er zullen er ook afhaken, maar dat zijn dan geen echte fans van de serie, maar van alleen een bepaald persoon....
| This discussion has been closed. |