Dorpsfeest op Schiermonnikoog: ophangen van een haan
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Dorpsfeest op Schiermonnikoog: ophangen van een haan.
|
Gast |
#12014-06-03 08:19Ga er lekker zelf in zitten ,met die hitte in het weekend. |
|
| |
|
Gast |
#22014-06-03 08:34Dieren hebben geen boodschap aan onze tradities en feesten. Laat ze met rust! |
|
| |
|
Gast |
#32014-06-03 08:36Direct stoppen met deze zotte vertoning:( |
|
| |
|
Gast |
#42014-06-03 08:47gewoon debiel om een haan zo te hangen |
|
| |
|
Gast |
#52014-06-03 09:06bij een feest hoort geen dierenleed. De haan heeft geen keus, jullie wel |
|
| |
|
Gast |
#62014-06-03 09:39Het is bekend dat de temperatuur dit weekend tot zomerse waarde stijgt. 3 Dagen een levend dier in een hoge boom in een mand? Wat is de meerwaarde hiervan? Het dier overleeft dit waarschijnlijk niet en sterft een vreselijke dood. En dat alles voor het vermaak van de burgers. Slaat nergens op! |
|
| |
|
Gast |
#72014-06-03 10:34Vrouwen zijn er niet voor de mannen, zwarten zijn er niet voor de blanken, dieren zijn er niet voor de mensen! |
|
| |
|
Gast |
#82014-06-03 10:37Hoe halen die mensen het in hun hoofd, ga er lekker zelf hangen. |
|
| |
|
Gast |
#92014-06-03 10:50WALGELIJK!!! |
|
| |
|
Gast |
#102014-06-03 11:12Er zijn wel nephaantjes te koop bij de Blokker. Zet die erin! |
|
| |
|
Gast |
#112014-06-03 12:15het ophangen van een levende haan in een mand is barbaars en niet meer vand eze tijd, tijd om dit feest wat te veranderen. |
|
| |
|
Gast |
#122014-06-03 14:30Wat een idioot plan, dit is dierenmishandeling. Laat de burgemeester zelf in de boom gaan hangen! |
|
| |
|
Gast |
#132014-06-03 14:32Dit is puur dierenmishandeling.. Zou absoluut niet meer moeten mogen in deze tijd... Volksvermaak, pffff Zet dan één van de politici inn zo'n mandje, zou je meer mensen blij mee maken... |
|
| |
|
Gast |
#142014-06-03 14:42waarom moeten er dieren afgeslacht worden om een feest te kunnen vieren |
|
| |
|
Gast |
#152014-06-03 15:22stop met het deze idiote traditie ! Denk er aan dat zoiets alleen gebeurt omdat dieren niet kunnen praten !! |
|
| |
|
Gast |
#162014-06-03 15:59dit kan toch niet , pure dierenmishandeling !!! |
|
| |
|
Gast |
#172014-06-03 16:29Vreselijk dit ophouden hiermee mensen zijn knettergek |
|
| |
|
Gast |
#182014-06-03 16:57Wat een achterlijk gedoe daar in Schiermonnikoog! Neem iemand van je eigen familie!!! |
|
| |
|
Gast |
#192014-06-03 17:17Bewuste dierenmishandeling is het kenmerk van psychopaten. Het is bovendien crimineel. Daarom moet dit verboden worden. |
|
| |
|
Gast |
#202014-06-03 17:20In een woord;Bespottelijk! |
|
| |
|
Gast |
#212014-06-03 17:39We leven in het jaar 2014. Eindelijk begint het welzijn en ons gedrag tegenover dieren mee te tellen.Wanneer je op een eiland woont betekent dit niet dat je van alle nieuws verstoken blijft en ook hier( Schiermonnikoog), zullen best wel signalen zijn binnen gekomen. Wanneer je een eilandbewoner bent, betekent dat heden ten dagen niet, dat je je nog kunt gedragen als een holbewoner. Dus kappen hiermee en een beetje snel.Hang je vriend, vriendin, zus, broer, vader, moeder, opa of oma op wanneer je deze 'traditie'in stand wilt houden en laat de dieren met rust. Ze zijn niet op de wereld gekomen voor jullie vermaak.SCHAAM JE DIEP !!!! |
|
| |
|
Gast |
#222014-06-03 17:49Waarom? |
|
| |
|
Gast |
#232014-06-03 18:06Dit soort zaken zijn helemaal niet nodig voor een feest, het is pure dierenmishandeling, en dat moet je niet willen. |
|
| |
|
Gast |
#242014-06-03 18:29Wat een stel idioten om zo arm en onschuldig dier om te gaan, MISSELIJKMAKEND!!!!!!' Dit soort mensen moeten gestopt worden |
|
| |
|
Gast |
#252014-06-03 18:36Om je dood te schamen ga zelf 3 dagen in een mandje zitten burgemeester |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.