Dorpsfeest op Schiermonnikoog: ophangen van een haan
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hang jezelf 3 dagen zonder eten in de tropische hitte... Idioot!
Er zijn dus nog steeds heel veel achterlijke mensen (hiermee bedoel ik niet geestelijk gehandicapt, ik denk dat die wel beter weten ! )) zelfs in Nederland te vinden , ik heb mijn kinderen opgevoed met respect voor alles wat leeft en groeit , maar deze Barbaren zijn niet opgevoed zeker ?
STOP NU METEEN MET DEZE VERSCHRIKKELIJKE ONZIN
of ga er anders zelf hangen ! dan word je misschien nog een held !
Zoveel meer dan schande!!!!
Alle schaamte voorbij zelfs!
Het is 2014 nu, ik hoop dat mensen die zich schuldig maken aan dergelijke wreedheden, maar NOG MEER, de ( lokale) overheden die dit toestaan, ookt visitie van Karma zullen mogen krijgen, in de meest erge vorm!
Stelletje halve garen ga zelf 3 dagen in een mand in de mast hangen,al is het een traditie dit is niet meer van de tijd.
Schandalig hoe jullie met dieren omgaan.Degene die dit doen zouden zelf als ze dieren hebben verboden moeten zijn om ze te houden,gewoon walgelijk zijn jullie.
ook zit normaal net zo goed in een kooi. Jullie maken drama om iets waar jullie niks van weten.ER GAAN GEEN DIEREN DOOD
VRESELIJK
nee maar wel 3 dagen in de hitte in de paal ga er zelf in een mand zitten halvergare
Re:
Beschaving??????
Gelet alleen al op de bio industrie, de dierproeven industrie, Monsanto, kom op zeg.. Beschaving?????
We staan er verder van af dan ooit voor mogelijk gehouden is geworden!
| This discussion has been closed. |