Dorpsfeest op Schiermonnikoog: ophangen van een haan
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Doe niet zo verschrikkelijk overdreven. Het grootste gedeelte van Nederland eet vlees en die dieren hebben het echt veel slechter. Zo'n haan kan prima tegen drie dagen in een grote mand zitten, pluimvee in de bioindustrie hebben minder ruimte. En deze haan aat weer terug naar zijn kippenhok. Iedereen maar beesten noemen, het woord heeft geen enkele waarde meer.
jaap clements
Re:
Misschien moet je zelf je eieren gaan leggen. Misschien moet de hond jou aan de lijn doen. Misschien moet een paard op jou gaan rijden. Misschien moet jij in een vogelkooi gaan zitten. Misschien moeten chimpansees naar een mensentuin gaan. Misschien moeten muizen mensenvallen neerleggen. Misschien moet een worm jou aan een haak hangen. Misschien moet je ook maar op de stoep schijten en de hond op jou wc.
Re:
Dat zijn hele andere zaken. De haan wordt niet verwond of hoeft niet te vechten, en wordt ook niet gedood. Dus je voorbeelden zijn kul. Dikke onzin.
Re: Re: Re:
Ik stop mijn kinderen ook niet in de soep. Wie maakt hier nu domme opmerkingen?
Re:
Anders kom je even naar mijn haan kijken. Hoe gruwelijk fit hij erbij loopt. Emotioneel wrak
Re: haan 3 dagen boven vlaggen mast WTF
#51: fighter - haan 3 dagen boven vlaggen mast WTF
Neem je klimijzers mee.
Re:
Een mens met een haan vergelijken is onzinnig. Een haan heeft geen bewustzijn zoals wij dat kennen.
Re: Re:
Lijkt me inderdaad fantastisch om drie dagen zonder eten en drinken, met dertig graden, in een mandje achtien meter boven de grond te vertoeven. Lijkt me nou echt wat die haan altijd al graag heeft willen doen! Ik zou d'r naast gaan hangen, want je gaat toch niet dood.
En dat in Nederland . Absurd
| This discussion has been closed. |