Crematoriumapeldoorn
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Crematoriumapeldoorn.
|
Gast |
#12014-03-12 15:23Mijn kleinkinderen wonen vlakbij |
|
| |
|
Gast |
#22014-03-12 16:25Geen crematorium midden in een woonwijk! |
|
| |
|
Gast |
#32014-03-12 16:36Geen crematorium midden in zuidbroek! Zeker niet waar vele kinderen spelen! |
|
| |
|
Bewoner rooster |
#4 Geen crematorium midden in een woonwijk!2014-03-12 20:11Dat zou wel op een discretere plek dan midden in de woonwijk kunnen |
|
| |
|
bewoner nabij Nijbroekseweg |
#5 Als je de wijk nog een beetje aantrekkelijk wil maken.2014-03-12 21:49Je snapt de gemeente van Apeldoorn niet. Willen ze grond verkopen in een nieuwe kindvriendelijke wijk, ga je bij een half afgebouwde wijk een crematorium zetten wat het gevoel oplevert dat er minimaal 2 keer per dag een rouwstoet door je straat heen komt. Laten we er een mooie wijk van maken, dat de uitstraling heeft om er heel graag te wonen! Voor de huidige bewoners is dit natuurlijk ook zeer onwenselijk omdat dit ook nooit in het bestemmingsplan was voorspeld, nog daar op wees. |
|
| |
|
Gast |
#62014-03-13 19:00Niet midden in een mooie woonwijk waar kinderen spelen. Zonde van de mooie wijk zuidbroek |
|
| |
|
Gast |
#72014-03-13 19:11Een mooi park wordt aangelegd waar ouderen kunnen wandelen die bijv in het Kristal wonen. Ethisch niet goed om mensen op leeftijd dan zo dichtbij een crematorium te plaatsen. Ook kinderen spelen veel in deze wijk, begrafenis stoet geeft meer gevaar voor spelende kinderen door toename van verkeer. |
|
| |
|
Gast |
#82014-03-13 21:22Midden in een woonwijk?sporen ze niet helemaal? |
|
| |
|
Gast |
#92014-03-13 23:31Deze locatie is niet geschikt voor een jonge buurt die volop in bloei moet komen!! Een crematorium hoort niet aan de rand van een wijk,maar afgelegen te liggen! Niet alleen moeten wij dagelijks kijken naar de rouwstoet, ook voor rouwende mensen is het niet prettig om bekeken te worden! Ook voor onze kinderrijke buurt kan dit niet!!ook onze kinderen mogen niet dagelijks met de dood geconfronteerd te worden!! |
|
| |
|
Henk Krol |
#10 henk Krol2014-03-14 06:31waar zeuren jullie nu om? Beetje respectloos voor de mensen die familieleden verliezen en nog een waardig plek zoeken om afscheid te nemen. |
|
| |
|
Gast |
#11 Brouwer2014-03-14 08:26Dan zetten ze hem toch bij jou naast de deur Henk Krol. Schandalig dat ze een crematorium midden in een woonwijk willen bouwen. |
|
| |
|
Zij straat Nijbroekseweg |
#12 #122014-03-14 12:29Uiteraard respect voor overledenen en hun naasten! Maar we wonen in een woonwijk in aanbouw waar jonge gezinnen met jonge kinderen wonen. Kinderen rennen en spelen en moeten vaak oversteken. Met de toename van auto's (rouwstoets) wordt het risico op ongevallen alleen maar groter! Langs Nijbroekseweg is zelfs al geen stoep voor de kids om veilig te kunnen lopen...Nee gemeente dit is een verkeerde plek voor crematorium! |
|
| |
|
Gast |
#132014-03-14 20:14Welke verbrandingsgeuren komen er vrij bij een crematorium? Omwonenden zullen zeker hier iets van merken, zien en ruiken!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#142014-03-14 22:13gemeente Apeldoorn, denk na....voordat u zoiets in een jonge woonwijk zet.....wilt u het zelf bij u in de buurt? |
|
| |
|
Gast |
#152014-03-15 19:15Wie is de verantwoordelijke wethouder cq partij die dit in het bestemmingsplan wil uitvoeren. Dan stem ik hier dus niet op aanstaande gemeenteraadsverkiezingen.! Wie haalt het in zijn bolle harses om met zo'n idee te komen. Ik woon zelf in de maten, geen last van dus, maar om zoiets te willen realiseren in een kindvriendelijke woonwijk vind ik not done..!! Vandaar mijn handtekening onder deze petitie |
|
| |
|
Gast |
#162014-03-17 09:53Een crematorium kan ook buiten de woonwijken geplaatst worden. Laat de gemeente nou niet de al te drukke wegen nog meer belasten met rouwstoeten en al het andere verkeer wat hier bij hoort. Het is nu al niet veilig voor kinderen om zelfstandig naar school te fietsen. |
|
| |
|
Gast |
#172014-03-17 10:57Volstrekt krankzinnig om een crematorium te bouwen in een woonwijk. Dergelijke instellingen dienen buiten de bebouwde kom te worden gerealiseerd. |
|
| |
|
bewoner zuidbroek |
#182014-03-17 15:31Waanzin dit.... |
|
| |
|
Gast |
#192014-03-17 17:47Je mag tegenwoordig niks meer...onee...toch wel als het maar niet bij mij in de buurt is. Overal tegen aanschoppen en vooral nieuwe ondernemers de kop indrukken. |
|
| |
|
Gast |
#202014-03-17 19:00Geen crematorium in de buurt van een school en kinderopvang!! |
|
| |
|
Gast |
#212014-03-17 19:22Crematorium hoort niet in een woonwijk. |
|
| |
|
Gast |
#222014-03-17 19:39Het lijkt mij niet wenselijk dat langs kinderen op de basisschool/peuterspeelzaal dagelijks geconfronteerd gaan worden met zwarte auto's Mijn advies voor de rouwstoet is: route Terwoldseweg/Nijbroekseweg. Minder mensen ( en met name kinderen) worden dan geconfronteerd met de rouwstoet |
|
| |
|
Gast |
#242014-03-17 20:44Geen goede plek voor ctematorium |
|
| |
|
Gast |
#252014-03-17 21:13Een crematorium in een woonwijk? Zeker in een nieuwbouwwijk als Zuidbroek, dat kan toch niet? Moet een soort van 1 april grap zijn. Los van de overlast voor omwonenden, verkeer e.d. lijkt het me ook niet een fijne rustige plek om afscheid te nemen van een overledene. Een crematorium hoort aan de rand van de stad, aan een uitvalsweg. Mooi bij het bos, respectvolle rustige plek. |
|
| |
|
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Red AZORG Geraardsbergen: behoud volwaardige zorg dicht bij de mensen
1 016 handtekeningen
1 016 Handtekeningen / 30 dagen
3 May 2026
Bezwaar verplaatsing gebruikersbus naar Linnaeusstraat 2C
722 handtekeningen
722 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
PostNL bezorger Paul moet blijven in de Weezenhof
676 handtekeningen
676 Handtekeningen / 30 dagen
25 May 2026
Bezwaar betaald parkeren dukenburg nijmegen
537 handtekeningen
537 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Reddingsmissie : Handen af van Mariaheide en Don Benedetto!
395 handtekeningen
395 Handtekeningen / 30 dagen
19 May 2026
"Middelbare school Vmbo/Mavo/Havo/Vwo voor Kaag en Braassem"
365 handtekeningen
365 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Steun Hart voor Lopik en de stem van de kiezer!
306 handtekeningen
306 Handtekeningen / 30 dagen
17 May 2026
Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor
4 712 handtekeningen
194 Handtekeningen / 30 dagen
31 Mar 2026
Brandbrief namens personeel Lodewijk College
186 handtekeningen
186 Handtekeningen / 30 dagen
20 May 2026
Ratujmy polską wspólnotę katolicką w Genk/ Red onze Poolse katholieke gemeenschap in Genk!
176 handtekeningen
176 Handtekeningen / 30 dagen
23 May 2026
Onze hardwerkende, altijd vriendelijk en behulpzame Checker Bianca moet blijven!!!
163 handtekeningen
163 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Stop overhaaste werkzaamheden bushaltes Karavaanstraat — geef bewoners Weidevenne eerst inspraak
147 handtekeningen
147 Handtekeningen / 30 dagen
18 May 2026
Petities.com
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.