Crematoriumapeldoorn
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Maar in een nieuwe woonwijk een crematorium, lijkt me niet verstandig.
J.G.v.Schaar
alternatief
op Heidehof. Prachtige locatie in buitengebied
van Apeldoorn.
crematorium apeldoorn
de dood hoort bij het leven en mag dus een plek hebben, ook in een woonwijk. En zijn dit dezelfde mensen die voorstander waren van het openhouden van de Operettestraat / Nijbroekseweg maar het nu ineens een probleem vinden omdat het verkeer bij hun voor de deur langs komt? Beetje dubieus wel.
Re:
beste
Ik vraag me af waarom die auto's dan maar door de Nijbroekseweg/terwoldseweg moeten. Het gaat er toch om dat we geen crematorium willen. Dan hoef je ook niet over de toegangsweg na te denken.
Er is al genoeg verkeer wat door de wijken gaat!
crematorium
EEN CREMATORIUM, DE GEMEENTE SPOORT NIET, WIJ ZIJN EEN VAN DE EERSTE BEWONERS IN ZUIDBROEK EN WAT EEN PRAATJES IN 2006 VAN DE GEMEENTE WAAR WE ALLEMAAL WEL NIET AAN MOESTEN VOLDOEN, TE GEK VOOR WOORDEN, EN MOET JE NU KIJKEN ALLES MAG, ALLES KAN, ZELFS EEN MEGA HUIS OP HET KAMP AAN DE AANKLAARSEWEG IS SCHIJNBAAR GEEN PROBLEEM, GRONDPRIJZEN 30% NAAR BENEDEN, ONAFGEBOUWDE HUIZEN WAAR HET VLECHTSTAAL GEWOON IN DE TUIN LIGT EN DE MUREN NAAR BENEDEN KOMEN ( DISTELVLINDER) WAAR DE GEMEENTE NIET EENS DE MOEITE NEEMT OM OP SERIEUZE KLACHTEN TE REAGEREN. EN DE BEWONERS VAN HET KRISTAL MOGEN MET DE ROLLATOR NAAR DE ANKLAAR LOPEN OP EEN VEEL TE DRUKKE WEG WAAR NIET EENS EEN STOEP IS OMDAT DE GEVRAAGDE EISEN ZO HOOG ZIJN DAT GEEN WINKELIER ZICH DAAR WIL EN KAN VESTIGEN. NEE AL MET AL VALT HET ONS BEHOORLIJK TEGEN HIER, GEEN BELEID, JA BELEID OM DE FINANCIELE ELLENDE TE COMPENSEREN DUS ALLES AANPAKKEN. GEEN CREMATORIUM, NIET IN EEN JONGE WIJK IN OPBOUW MET VEEL KINDEREN!!!! NO WAY!!!
| This discussion has been closed. |
Re:
#19: -
Wat zou u ervan vinden om ineens een crematorium in uw tuin te hebben?