Crematoriumapeldoorn
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ouderen
Die kunnen zo doorschuiven.
Sorry maar dit kan echt niet waar wezen.
Née!
Goed initiatief deze petitie, 1 crematorium in Apeldoorn lijkt mij voldoende voor een plaats van deze omvang.
En plaatsen van een crematorium in een woonwijk in opbouw, waar veel kinderen spelen en waarvan ook nog eens de toegankelijkheid ter discussie staat is zeker niet wenselijk. Ik ben zelf weduwe en weet wat het is om afscheid te nemen, dat wil je niet tussen spelende kinderen.
Re: henk Krol
Ook de mensen die hier reageren verliezen familieleden, maar dat wil niet zeggen dat ze dan maar een crematorium in de achtertuin willen hebben. Wellicht een alternatief: een crematorium in het Stadhuis.
Denk verder ook eens aan de verbrandingsstoffen die ongetwijfeld vrijkomen!
Onderwerp
Wat een heilrijk feit: Jezus Christus is gestorven, begraven en opgestaan! Dat geeft hoop. Daarom, stop met cremeren! "Zo zal ook de opstanding van de doden zijn. Het lichaam (niet de as!!!)wordt gezaaid in vergankelijkheid, het wordt opgewekt in onvergankelijkheid. Het wordt gezaaid in oneer, het wordt opgewekt in heerlijkheid. Het wordt gezaaid in zwakheid, het wordt opgewekt in kracht". (1 Korinthe 15 uit de Bijbel) Wat een toekomst!!!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Aantal. Pak gewoon de fiets dan is er al meer dan de helft minder auto's op de weg naar school. Van
Mij mag het er komen. En niet met hoge snelheid mijn kinderen van de de fiets rijden....
Voor welke ontsluiting ook wordt gekozen, de voorgestelde ligging blijft een uithoek die via woonwijken te bereiken is.
Tegenvoorstel: plaats een crematorium bij een bestaande begraafplaats. Reserveer bovendien ruimte voor een columbarium. Op deze manier blijven zaken rond het overlijden, begraven/cremeren bij elkaar.
| This discussion has been closed. |