Christian Gandu moet in Nederland blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Christian Gandu moet in Nederland blijven.
|
Gast |
#12015-12-04 09:51Talenten moeten we koesteren. |
|
| |
|
Gast |
#22015-12-04 10:03Deze jonge hoort hier thuis |
|
| |
|
Gast |
#32015-12-04 10:16Christian Gandu moet blijven! |
|
| |
|
Gast |
#42015-12-04 10:23Het is mensonterend! |
|
| |
|
Gast |
#52015-12-04 10:25Christian Gandu hoort in NEDERLAND! |
|
| |
|
Gast |
#62015-12-04 10:33Omdat we alles maar binnen laten hier. Is iemand compleet geïntegreerd en heeft hier echt wat van zijn leven gemaakt zonder een ander daarmee lastig te vallen zet je iemand na 14 jaar het land uit?!? Zijn thuis uit?!? Willen we menselijk zijn door ALLE vluchtelingen etc maar binnen te halen omdat het onmenselijk is ze buiten te laten staan? En dit dan...?? Dit is pas echt onmenselijk....!!!! |
|
| |
|
Gast |
#72015-12-04 10:46Omdat ik me als Nederlander schaam dat procedures hier zo gaan!!! |
|
| |
|
Gast |
#82015-12-04 10:50Gandu is een goede vriend van mij |
|
| |
|
Gast |
#92015-12-04 10:57Omdat je zo'n jongen niet zomaar uit Nederland kan zetten ook omdat je geen last van hem hebt en hij zijn hobby en waarschijnlijk passie uit oefent |
|
| |
|
Gast |
#102015-12-04 11:01Iemand na zoveel jaar terugsturen is onmenselijk en ronduit onbeschoft. Hij is als wees naar Nederland gevlucht en is hier thank god liefdevol opgenomen in een pleeggezin en heeft hier een fijn bestaan op kunnen bouwen. I mean common NL wake Up! Doe er wat aan! Waar gaat dit heen in de wereld. |
|
| |
|
Gast |
#112015-12-04 11:07Omdat deze lieve jongen bij mij op school heeft gezeten op accent amersfoort. Altijd goed voor anderen. Hoop dat niet terug hoeft te gaan. |
|
| |
|
Gast |
#122015-12-04 11:17Iemand die meer dan de helft van zijn leven hoier verblijft, het super goed doet heeft alle recht hier gewoon te mogen blijven! |
|
| |
|
Gast |
#132015-12-04 11:17Dit kan en mag niet.. Het is een hele goede jongen en een vriend van mij! Hij woont hier al 14 jaar??? |
|
| |
|
Gast |
#142015-12-04 11:23Hoewel de procedure door het persoon moet worden nageleefd, is er sprake van verwarring. De jongeman die wil in Nederland blijven wonen en is bezig met zijn carrière. Het is zonde om de jongeman terug te sturen Naar Congo, terwijl hij zich optimaal inzet om een bestaan in Nederland op te bouwen. |
|
| |
|
Gast |
#152015-12-04 11:26Gandu moet blijven! |
|
| |
|
Gast |
#162015-12-04 11:34Je kan en mag niet weggestuurd worden. Jij hoort hier, bij ons. Shona |
|
| |
|
Gast |
#172015-12-04 11:43Echt niet normaal dit !! |
|
| |
|
Gast |
#182015-12-04 12:03Wat hier gedaan word kan niet! Deze jongen woont al zo lang hier, heeft alles hier en moet nu ineens het land uit. |
|
| |
|
Gast |
#192015-12-04 12:04Hij moet gewoon blijven ! |
|
| |
|
Gast |
#202015-12-04 12:06Je kunt geen mensen die hier al zolang wonen wegsturen. |
|
| |
|
Gast |
#212015-12-04 12:13Omdat het te zot voor woorden is dat deze jongen, die ingeburgerd is en al zo lang hier woont het land uit moet, terwijl onze grenzen wijd open staan voor nieuwe asielzoekers die vaak geen papieren hebben en waarvan niemand precies weet wie het zijn. Nederland op zijn smalst. |
|
| |
|
Gast |
#222015-12-04 12:14Christian is leerling van onze school geweest. Hij heeft praktijkonderwijs gevolgd. De Nederlandse regels zijn voor een hbo geschoold iemand al enorm ingewikkeld en ondoorgrondelijk. Wij zijn als school zeer begaan met hem en hij komt nog steeds regelmatig even langs en verzorgt dan een gymles en fungeert als voorbeeld dat je veel kunt bereiken als je ergens voor gaat. |
|
| |
|
Gast |
#232015-12-04 12:15Ik heb getekend omdat het belachelijk is dat een jongen hier al 14jaar woont dit zn thuis is alles goed hier doet ineens terug moet naar geboorteland? Denk ff logisch na. Ongelofelijk. Deze jongen moet hier blijven! |
|
| |
|
Gast |
#242015-12-04 12:15Omdat ik vind dat deze jongenman inmiddels zo goed als "Nederlander" is. Zo Goes is ingeburgerd , hier voetbalde , hier is opgeroeid, hier zijn " familie heeft" en vrienden . Recht heeft om in Nederland te blijven. En het onrecht zou zijn hem terug ge sturen naaf het onbekende voor hem!. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.