Behoud 1 MD-11 voor de Nederlandse Luchtvaarthistorie !!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud 1 MD-11 voor de Nederlandse Luchtvaarthistorie !!!!.
|
Gast |
#12013-10-24 09:46Top petitie! Iedereen zou deze gewoon moeten ondertekenen! |
|
| |
|
Gast |
#22013-10-24 10:44Het mooiste toestel ooit mag niet zomaar verdwijnen |
|
| |
|
Gast |
#32013-10-24 12:18Niks is zo bijzonder als KLM en de MD-11. We moeten een MD-11 in Holland houden! |
|
| |
|
Gast |
#42013-10-24 13:23De MD-11 is echt een van de groten der aarde. Het was de laatste belangrijke ontwikkeling door McDonnell Douglas en vertegenwoordigt het hoogtepunt van de ontwikkeling van vliegtuigen voor dat bedrijf. Het was ook het laatste origineel product van McDonnell Douglas worden vervaardigd door Boeing. Het heeft KLM met bijna 20 jaar van de fijne service, vliegen vanaf Amsterdam naar bestemmingen over de hele wereld. Want het is bijdrage aan de ontwikkeling van de luchtvaart en de enorme service die het heeft gegeven aan KLM en haar passagiers, moet men vliegtuigen zeker behouden blijven voor huidige en toekomstige generaties te bewonderen! |
|
| |
|
Gast |
#52013-10-24 15:39laat deze mooie kisten blijven in Nederland! |
|
| |
|
Gast |
#62013-10-24 16:29Het is een fantastisch toestel. Erg jammer dat hij weggaat. |
|
| |
|
Gast |
#72013-10-24 20:34Precies zoals ze het in het Verenigd Koninkrijk doen zou Nederland ook trots op hun luchtvaarthistorie moeten zijn. We hebben tenslotte als klein land een flink stempel op de ontwikkeling van de luchtvaart mogen drukken. Ik ben daar trots op, U ook? Helaas hebben we maar kleine en beperkte musea op luchtvaartgebied, waar de Engelsen en de Amerikanen een veelheid aan verzamelingen hebben opgebouwd. Ik pleit voor een meer gestructureerde opbouw van de Nederlandse Luchtvaarthistorie. |
|
| |
|
Gast |
#82013-10-24 20:47De mooiste kist die ooit is gemaakt,deze 'Blue Eleven" moet gewoon behouden worden. Waarom in de woestijn neerzetten als oud vuil,terwijl je er duizenden een enorm plezier mee kan doen door er een attractie van te maken!!! |
|
| |
|
Gast |
#92013-10-26 23:43De MD-11 is een fantastische toestel waar mee ik gevlogen heb met Martinair naar Spanje. Hij heeft een grote rol in onze Nederlandse luchtvaart gespeeld bij de KLM en Martinair. Veel Nederlanders die met de MD-11 zullen het nog nooit vergeten hoe de toestel vloog en DC-10 was een goede toestel die ook een grote rol heeft gespeeld. |
|
| |
|
Gast |
#102013-10-29 13:44Het idee had ik zelf ook al, laten we er één behouden en voor net zoals de Fokker 100 en Boeing 747 aan het Aviodrome "verkopen" voor 1euro. |
|
| |
|
Gast |
#112013-10-30 09:33Goede actie. Ook ik heb veel met deze kist meegemaakt! Het is en blijft een aparte verschijning! |
|
| |
|
Gast |
#122013-10-30 16:29Zo'n apart ontwerp moeten we met zijn allen koesteren. Dus teken de petitie!! |
|
| |
|
Gast |
#132013-10-30 20:16Vlieg gemiddeld 1 a 2x per maand met deze dame naar Montreal. Geweldig vliegtuig. Zeker bewaard blijven voor de Nederlandse Luchtvaart Historie. |
|
| |
|
Gast |
#142013-10-31 12:12Als technicus vele vele uren aan deze kist gesleuteld. Onder de liefhebbers "De Moeder van alle Vliegtuigen" genoemd. Alleen echte kerels konden haar techniek waarderen. Draak van een kist maar o zo mooi. |
|
| |
|
KLM's "LADY BLUE" !! |
#15 McDonnell Douglas (/ Boeing) MD112013-10-31 13:03Ik ben zelf nauw betrokken geweest (ex GWK) bij de voorbereidingen - Transport en het eindresultaat van de KLM Boeing 747-300 {PH-BUK}, nu met zijn permanente 'HOMEBASE AVIODROME' te Lelystad en zou dit zo weer willen ondernemen met een van deze dames. Ik heb in het verleden, toen nog tijdens mijn vorige functie, altijd met veel plezier en toewijding aan beide vliegtuigtypen (ook aan die van haar jongere zusje de DC10-30) gesleuteld en gewerkt ook in het buitenland [Caribisch gebied]. Dit unieke 'Beauty' exemplaar moet je met trots en waardering behouden naast haar grote oudere neef de Boeing 747-300 van onze Nederlandse Luchtvaart Maatschappij!! |
|
| |
|
gast |
#162013-10-31 17:28Deze HEMELSCHE vliegmachine maakt de luchtvaart zo mooi. Bij de KLM word dit de moneymaker genoemd. Deze dames beginnen al wat ouder te worden maar blijft de koninginnen vloot van de KLM. De MD11 moet voor het nageslacht bewaard blijven. |
|
| |
|
Gast |
#172013-11-01 10:50Dit laatste model van McDonnel-Douglas mag niet verloren gaan. Douglas, first around the world!! |
|
| |
|
Gast |
#182013-11-01 18:22Great idea, I am a huge MD11 fan and have a web site at www.md-eleven.net and will also post a link on their too,hope you get lots of support! Kev Stokes |
|
| |
|
Gast |
#192013-11-02 14:57Een zeer goed initiatief! Bedankt, en hopelijk komt er uiteindelijk goed nieuws! Gr, Mylos |
|
| |
|
Gast |
#202013-11-03 10:45hi, having flown many times on this wonderful aircraft,it is the only aircraft iv,e felt safe on!! graham sheffield england |
|
| |
|
Gast |
#212013-11-03 11:02Please share the link on fora and facebook(groups). We have to keep one of the birds in Holland! She deserves it! |
|
| |
|
Gast |
#222013-11-03 22:13Keep this beauty alive !!!!!!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#232013-11-03 22:23Please make it available in English! Mad dog lovers are all over the world! |
|
| |
|
Gast |
#242013-11-04 10:47Het is belangrijk om dit vliegtuig te behouden voor ons nageslacht,er is al teveel verloren gegaan. |
|
| |
|
Barry Schuuring De auteur van deze petitie |
#25 Ik ga door tot het bittere eind!!!!2013-11-06 10:19Ik stop de petitie pas als de laatste PAX MD-11 ter wereld, die van de KLM, in 2014 is vertrokken naar de sloperij in Victorville USA, tot die tijd blijf ik strijdbaar voor dit moedertje om de hoop hoog te houden, dus mensen teken en help haar te behouden voor het nageslacht in een (lucht)waardig museum.... |
|
| |
|
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Bezwaar verplaatsing gebruikersbus naar Linnaeusstraat 2C
721 handtekeningen
721 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Bezwaar betaald parkeren dukenburg nijmegen
537 handtekeningen
537 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
PostNL bezorger Paul moet blijven in de Weezenhof
681 handtekeningen
396 Handtekeningen / 30 dagen
25 May 2026
"Middelbare school Vmbo/Mavo/Havo/Vwo voor Kaag en Braassem"
381 handtekeningen
381 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Een thuis voor daklozen mag niet verdwijnen
295 handtekeningen
295 Handtekeningen / 30 dagen
18 Jun 2026
Red AZORG Geraardsbergen: behoud volwaardige zorg dicht bij de mensen
1 024 handtekeningen
267 Handtekeningen / 30 dagen
3 May 2026
Tegen besparingen op het leerlingenvervoer in het buitengewoon onderwijs
250 handtekeningen
250 Handtekeningen / 30 dagen
17 Jun 2026
Petitie voor het behoud van de spoorwegbrug
190 handtekeningen
190 Handtekeningen / 30 dagen
21 Jun 2026
BEHOUD PASTORIJTUIN HAALTERT BRUULSTRAAT
188 handtekeningen
188 Handtekeningen / 30 dagen
13 Jun 2026
Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor
4 718 handtekeningen
181 Handtekeningen / 30 dagen
31 Mar 2026
Onze hardwerkende, altijd vriendelijk en behulpzame Checker Bianca moet blijven!!!
163 handtekeningen
163 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Petities.com
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.