Dag- en nachtopvang voor asielzoekers
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Dag- en nachtopvang voor asielzoekers.
|
Gast |
#12014-11-20 18:59ieder mens heeft recht op huisvesting en voedsel! |
|
| |
|
Gast |
#22014-11-21 05:49dit is beslist nodig laten we bij de vluchtelingengarage op 1 december 1 rij of kring vormen. Hans Walgering |
|
| |
|
Gast |
#32014-11-21 06:19Ieder mens heeft recht op volwaardig leven! Opvang is niet meer dan menselijk |
|
| |
|
Gast |
#42014-11-21 08:48Je laat toch geen mensen in de kou staan? |
|
| |
|
Gast |
#52014-11-21 10:10Ieder persoon heeft recht op opvang. Nederland, zo een welvarend land moet zich schamen dat ze niet willen zorgen voor kwetsbare mensen. Met vereende krachten en een positieve blik op de toekomst kun je deze mensen de ontwikkeling door laten maken die bij hun past. Veiligheid, warmte, een dak boven je hoofd, eten, dat is wel heel belangrijk. |
|
| |
|
Gast |
#62014-11-21 11:06NL, rijk, welvarend, zich beschaving noemend,doch jarenlang als vanzelfsprekend mensen, die een mondiale kreet voor mensenrechten slaken, afstraft met detentie, dumping, deportatie, de-humanisering...= beschaming ten top! Opvang is het meest minimale dat je moet aanreiken. |
|
| |
|
Gast |
#72014-11-21 12:09Voor menswaardige opvang |
|
| |
|
Gast |
#82014-11-21 19:06BBB regeling is niet voldoende, ook opvang overdag is nodig |
|
| |
|
Gast |
#92014-11-21 20:44Niet vrijwilligers en kerken maar de politici zijn aan zet om houding van staatssecretaris te veranderen; het is aan de politici te bewerkstelligen dat een staatssecretaris geen partijpolitiek doch allereerst landspolitiek bedrijft. |
|
| |
|
Gast |
#10 Gewoon lekker terug sturen of in tentenkamp onderbrengen2014-11-21 22:11Word tijd dat europa tentenkampen neerzet aan de grens met afrika en het midden oosten en daar elke asielzoeker naar toe stuurt. Dat zou pas een oplossing zijn. |
|
| |
|
Gast |
#11 Oprotten uit nederland2014-11-21 22:12Ze moeten oprotten |
|
| |
|
Gast |
#122014-11-21 22:18Menselijke waardigheid respecteren. We hadden allemaal deze mensen kunnen zijn. |
|
| |
|
Gast |
#132014-11-22 10:54Het is beter te strijden voor een menswaardig bestaan voor iedereen dan sprookjesfiguren bestrijden als zwarte piet of witte klaas. ed peereboom |
|
| |
|
Gast |
#142014-11-22 14:53Het is te erg voor woorden dat er mensen in Nederland zijn (asielzoekers) die niet goed worden ondergebracht in de dag en nacht opvang. Ieder mens heeft recht op voedsel en onderdak... |
|
| |
|
Gast |
#152014-11-22 15:18Dit probleem speelt ook in andere steden. In heel Nederland moet opvang aanwezig zijn. |
|
| |
|
Gast |
#16 Re: Gewoon lekker terug sturen of in tentenkamp onderbrengen2014-11-22 20:03#10: - Gewoon lekker terug sturen of in tentenkamp onderbrengen Tentenkampen neerzetten aan de grens met Afrika? In de Middellandse Zee bedoeld u dus? Of allemaal in het toch al overzichtelijke en vreedzame Midden-Oosten? Dat is geen oplossing, dat is het probleem verschuiven naar een ander toe. |
|
| |
|
Gast |
#17 Re: Oprotten uit nederland2014-11-22 20:04Leid hen de weg. |
|
| |
|
Gast |
#182014-11-23 06:40Een uitstekende actie maar, het is beschamend voor Nederland dat deze actie noodzakelijk is. |
|
| |
|
Gast |
#19 Re:2014-11-23 11:31Lees reacties 10 en 11 en u weet waarom dat nodig is in Nederland. |
|
| |
|
Gast |
#202014-11-23 18:54Ik wil mijn mede mens helpen! Ik vind mijn gemeente ook verantwoordelijk! Naast een warme slaapplaats en eten denk ik ook aan huisvesting bv aan lege kantoorpanden waar al jaren niets mee wordt gedaan. Waar blijven de loterijen met hun steun? |
|
| |
|
Gast |
#222014-11-24 05:28Barmhartigheid wil ik en heb je naaste lief. Gods uitspraak in de Bijbel. |
|
| |
|
Gast |
#232014-11-24 08:30Laat vluchtelingen niet in de kou staan!! |
|
| |
|
Gast |
#242014-11-24 11:33ik kreeg een mailtje met: confirm', maar dat had ik al gedaan, dacht ik. Ik kan niet ontdekken hoe ik de petitie alsnog kan bevestigen. |
|
| |
|
Gast |
#252014-11-24 13:46Door op de link in die mail te klikken bevestig je de handtekening. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.