arco par aandelen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ARCO diefstal op grote schaal...
Als mijn zuurverdiende spaargeld verdwijnt, zullen al mijn rekeningen onmiddelijk naareen andere bank overgezet worden.
Ik laat mij niet bestelen of er zullen gevolgen zijn. Voor mijn part kunnen ze dan voor goed opgedoekt worden.
Ziek ben ik ervan ,hopelijk verdwijnt dit weer niet in de doofpot.
Heren politiekers PAS OP want volgende keer zijn jullie er niet meer bij!!
Ik heb al mijn spaargeld al weggehaald bij Belfius en mijn adres en informatie achtergelaten!
volgens de wet gehandeld?
800 000 mensen op straat in brussel
Re: ARCO diefstal op grote schaal...
arco
Arco
Wij doen ook mee!
www.arcoparactie.tk
www.fb.com/ArcoparWijWillenActie
De bank heeft ons inderdaad belogen destijds. Bij mijn hypothekeren lening destijds bij Bacob werd me Arco sterk aanbevolen, en beschreef als een gewone spaarrekening zonder enig risico, wel met een beetje meer intrest, dus waarom niet?
Meer informatie hebben we nooit gekregen, niet dat het in feite om aandelen ging, en ook niet dat we niet op elk moment aan ons geld zouden aankunnen.
Wij hebben dit blindelings gedaan door het feit dat wij volle vertrouwen had in ons bank, destijds!!!
In het geval dat mijn spaargeld verdwijnt, zullen al mijn rekeningen onmiddellijk stop gezet en naar een andere bank overgezet worden.
Mvg,
William
Arco
arco
Re:
als wij met 800 000 dreigen weg te gaan bij belfius , dan hebben ze een groter probleem , trouwens zijn dezelfde medewerkers van bacop, dexia, nu belfius die ons dit aansmeerden met smoesjes en nu zeggen , wij staan los van arcopar , DIT KAN NIET ? MET ZIJN ALLEN WEG BIJ BELFIUS ZOU IK ZEGGEN
Re: Re:
Waarom nog stemmen voor deze huichelaars van het NVA, die de Vlaamse vlag voeren om het gros van de Vlamingen te misleiden en te bestelen?
In 2014 zijn 't verkiezingen. We zullen zien ...
Re: Arco
Helemaal akkoord, mijn 3 zonen en ik hebben ook arco, was veilig en had voordelen bij de hypothecaire lening. Ik ken niets van aandelen en dit was zeker geen geld dat over was, ik dacht net zoals vele andere gewone burgers dat het een spaarrekening was. Schandalig, wij zijn geen dikke belegers maar gewone mensen die heel hard moeten werken voor hun geld.
octobre 2011je vais à la banque pour retirer cette argent! impossible me dit on!!attendre jusqu'au mois de avril 2012!avril 2012, désolé c'est fallite !! de qui ce moque t'on ?
Re: 800 000 mensen op straat in brussel
#6: betoging - 800 000 mensen op straat in brussel
Ja ,Ik zal er zeker ook zijn.
| This discussion has been closed. |