Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag.
Henk Sweers
Het gedrag van Justitie i.g.v. Anne Faber vergt een onafhankelijk onderzoek.
Verwijtbaar zijn m.i. : 1. dat Jusititie de vader van de meisjes die eerder zijn verkracht niet heeft gehoord. 2. Dat de Rechters niet hebben kunnen begrijpen dat iemand die onder dreiging van een vuurwapen twee minderjarigen verkracht gestoord is.
Daar heb je geen psychiatrisch rapport voor nodig. 3. De deugdelijkheid van het regiem in de kliniek.
4. Of een rechter die voor voor zo'n uitspraak verantwoordelijk is geweest nu een toppositie op het Ministerie van Jusitie is aanvechtbaar.
Ikzelf heb een dochter van 11 die volgend jaar een kilometer langs een bos naar school moet fietsen.
Kan ze daar ook een crimineel op proefverlof ontmoeten ?
Bedankt Lydia.
Heel veel bedankt.
Sharon
Beste Lydia,
Ik lees in je bericht dat jij over onvrede leest en zegt te begrijpen dat je het niet voor iedereen goed hebt gedaan? Ik vind het heel goed van je dat je de petitie hebt gestart en deze moeite doet namens ons allemaal!! Ik hoop dat er meer handtekeningen zullen volgen! Heel goed Lydia!!!
Groetjes barbara penson
Mvg.
Lenie Slappendel,Maarssen
Je bent heel goed bezig en verstandig om het open te houden zodat iedereen weet hoe d stand van zaken is want ja, anders wordt het in de la geschoven misschien. Ga vooral zo door!
Suzanne.
Liefs Rosita
We willen je namens heel veel ouders bedanken voor het feit dat je je nek hebt uitgestoken uit naam van zovelen! Je hebt de vinger op de juiste plek gelegd en bent door dit initiatief een steun geweest voor de familie en vrienden van Anne.
Er zullen altijd mensen blijven neuzelen en journalisten zijn(Trouw) die rare stukken schrijven.
Wij hopen dat je je dat niet persoonlijk aantrekt en vinden dat je het stikgoed gedaan hebt
Ik heb bewondering voor uw inzet! Het was een cri du coeur! En die mensen die kritiek hebben, laten zijzelf maar eens iets opzetten.
Dank.
Re: Re:
sorry, maar ik heb voornamelijk negatieve gedachten bij onze zgn. vertegenwoordigers die meer gericht zijn op criminelen en uitschot van de samenleving dan op de eerlijke, oprechte en ongevaarlijke populatie die beschermd behoort te worden en zich vnl. ZELF beschermt wgs fouten
Prima gedaan en al snel een resultaat geboekt door persoonlijk de petitie te overhandigen en ook nog eens een onderhoud te verkrijgen.
Bedankt voor de gedane moeite en inspanningen.
Met vriendelijke groet,,
R.A . Stokroos van der Scheer
Steven van Os
Hendrik van Geet
Bang Saray, Thailand