Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag.
Groet, J.Quist.
Graag blijf ik de ontwikkelingen volgen.
Groetjes
Miny van't Ende
Vaassen
Re: Re: Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag.
#13: Silvan - Re: Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag.
Hier sluit ik me graag voor de volle 100% bij aan!
Lydia.....je bent een moeder en vrouw van goud !!!!
Ik had het gezien op het journaal en ik en ik denk DUIZENDEN anderen hier in Nederland zijn BERETROTS op jouw inzet !!!!
Ga zo door lieve Lydia , mijn steun en handtekening heb je want hier moeten de regering en de minister naar kijken !!!!
Re:
Beste Frans,
Misschien een idee jezelf in 't recht te verdiepen. Een rechter hoeft natuurlijk niet 1 op 1 de eis van 't OM over te nemen. Als dat zo zou zijn dan zouden er geen rechters hoeven zijn. Een rechter kan dus ook beslissen dat de eis van 't OM te laag is, en de straf hoger laten uitvallen.
- Beste Lydia, mijn steun heb je!!
met vriendelijke groet,
Jan
Hoi Lydia, ontzettend fijn dat er mensen zoals jij zijn die de daad bij het woord voegen. Het is hard nodig, dat heeft het Nederlandse volk wel duidelijk gemaakt na de trieste dood van Anne. Bedankt voor al je werk.
Super Lydia
Zouden zij zelf iets hebben ondernomen??Geweldig wat U voor ons doet. Het is in ons aller belang..
Zovelen dachten.. er MOET iets gebeuren om herhaling te voorkomen en U STAAT OP en overneemt ACTIE.
Onvrede??? Erg jammer. Ik.....en heel velen met mij staan achter U.
Dank voor al Uw inzet. Zonder U waren er niet zoveel handetekening gekomen en was er niets ri Den Haag gebeurd.
Hopelijk is Den Haag wakker geschud en gaat er iets gebeuren in ons rechtssysteem.
Dank voor al Uw inzet.
Fantastische.
Het is in ieder geval duidelijk geworden(hoop ik tenminste) dat er gesleuteld moet worden aan het strafsysteem.
Dit varken mag NOOIT meer loslopen, zoja hoop ik hem tegen te komen.
Met Hartelijke rechtvaardige groet,
Leen van Mourick
Bullshit, dit, word niks mee gedaan, f*ck rechtsysteem nederland.
Het is geweldig dat je dit doet, laat de negatieve reacties van je afglijden .
Ik beschouw dat als afgunst dat ze het zelf niet bedacht hebben.
Je bent een kanjer voor mij.1000