Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag. / Opmerkingen


Gast

#51

2017-10-29 06:41

Super gedaan!!

Gast

#52

2017-10-29 06:42

Geweldig  Lydia wat je doet!

 

Het.


Gast

#53

2017-10-29 06:53

Je bent een kanjer.....iemand die ook daadwerkelijk opstaat en iets doet. Commentaar geven kunnen de meeste mensen vaak prima....trek het je niet aan......

Gast

#54

2017-10-29 06:54

Hallo Lydia,
Bedankt voor je uitgebreide bericht. Prima dat je zo doorzet, blijf zo door gaan! Wat mij alleen verbaast is dat de rol van de officier van justitie in de verkrachtingszaak van de 2 meisjes, in hoger beroep 10 jaae eiste en de rechter er 11 jaar van maakte. Waarom wordt daar geen onderzoek naar gedaan en ook naar een andere vergelijkbare zaak. Je zou bijna denken aan corruptie of een totaal onkundige rechterlijke macht. Ik denk als iemand dieper in op dit soort zaken duikt, velen van ons zich half dood schrikken van de onkunde van dit soort mensen die normale(?) mensen moeten beschermen tegen de abnormale.
Sorry dit moest mij even van het hart,
Met vriendelijke groet en veel sterkte,
Frans Oosterbaan
Altea, Spanje


Gast

#55

2017-10-29 06:55

Beste Lydia, geweldig dat je dit doet. Voor de familie en vrienden van Anne. Maar ook voor alle ouders die hun kinderen vandaag weer naar buiten moeten laten gaan. Ik maak mij als ouder elke dag zorgen om al het gevaar wat om ons heen loert, en de lage straffen die daders krijgen. Elke dag is er zinloos geweld , en zijn er jongeren slachtoffer van. Ik hoop dat je de regering kan laten inzien dat onze straffen nog veel zinlozer zijn. Er moet een hardere aanpak komen, als iemand zomaar iemand anders verwond of aanvalt uit pure lust of plezier. Deze mensen zijn gek en horen te voelen dat dit niet in onze maatschappij thuis hoort. Ik hoop dat je dan ook de jongeren mee kan nemen , de zogenaamde kopschoppers, die zomaar een willekeurig iemand als groep in elkaar slaan. Dit is een poging tot doodslag vind ik. Succes verder en laat ze het maar duidelijk weten in Den Haag

Gast

#56

2017-10-29 06:58

Hallo lydia,
Geweldig wat je allemaal al bereikt hebt.
Mocht het zo zijn dat je iets wil organiseren om eventueel in Den Haag te gaan demonstreren, ik je daarmee wil helpen en steunen. Ook ik wil heel graag het rechtsysteem veranderen.
Christina

Gast

#57

2017-10-29 06:59

Het voor iedereen goed doen is vrijwel onmogelijk.
Daarbij, commentaar leveren is ontzettend veel makkelijker als dit opstarten en uitvoeren.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2017-10-29 06:59


Oma R

#59

2017-10-29 07:01

Geweldig zoals je dit aanpakt! Respect!!


Gast

#60

2017-10-29 07:02

"Onderzoek minister" dit is wel nodig als er zo een belangrijke wijziging van de wet al sinds 2012 op de oplank ligt en er in 2018 pas wat mee gedaan wordt ik zou zeggen haal het met spoed direct van de plank en laat zulke monsters nooit meer los

Gast

#61

2017-10-29 07:04

U mag trots zijn op het bereikte resultaat. Alleen maar lof. Bedankt. Linda

Gast

#62

2017-10-29 07:04

Heel goed gedaan en heel bijzonder dat het gelukt is de minister te spreken. Ga door want het is hard nodig dat de wet verandert!
Stan

#63 Hoop doet leven

2017-10-29 07:05

Beste Lydia, chapeau voor alles wat je gedaan hebt en doet. Ons rechtssysteem is zo krom als het maar zijn kan. Hopelijk heeft jouw noeste arbeid hier een positieve invloed op. Echter, ben ik bang dat er niets gaat veranderen. De gevestigde orde heeft zich zo sterk in de rechtspraak geworteld, dat er nog decennia over heen zullen gaan alvorens er verandering gaat komen.

Hou vol. Mijn steun, samen met vele anderen, heb je. Ik hoop echt dat je wat gaat bereiken. Dit mag nooit meer (kunnen) gebeuren!


Gast

#64

2017-10-29 07:05

Je kunt het nooit voor iedereen goed doen, veel succes

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2017-10-29 07:07



Gast

#66

2017-10-29 07:08

Prima zaak, veel waardering voor uw inzet in deze zaak !

Gast

#67

2017-10-29 07:08

Meer dan goed gedaan. Je mag heel trots op jezelf zijn. Ik kan alleen maar zegggen, dank je wel.

Gast

#68

2017-10-29 07:09

Ik vind het fantastisch dat jij dit op je hebt genomen en dat je ons, de ondertekenaars van de petitie, op de hoogte houdt van de bereikte resultaten. Je schrijft alles wat je doet ook nog eens op een heldere manier op zodat we het allemaal kunnen begrijpen. Ik heb er veel reflectie voor en wens je kracht en moed om door te gaan om te verbeteren wat op verschillende plekken in het rechtssysteem fout gaat.
Met hartelijke groeten van Toiny

Gast

#69

2017-10-29 07:11

Beste Lydia,
Ik wil je complimenten geven voor je energie en inzet achter deze petitie en ik begrijp volledig dat je niet iedereen tevreden kunt stellen. Keep us posted!

Gast

#70

2017-10-29 07:11

Dat je dit initiatief hebt genomen vind ik fantastisch! Super!

Gast

#71

2017-10-29 07:11

Geweldig wat je doet !!!!! 

Voor Anne en alle andere slachtoffers ........ 

 


Gast

#72

2017-10-29 07:13

Ik vind het super wat u allemaal doet. Bedankt voor uw inzet!

Gast

#73

2017-10-29 07:13

Aller eerst super dat je dit doet, voor anne en anderen en het rechtsysteem zit echt niet goed in elkaar, dat blijkt wel weer met het volgende , ik las dat er meer verhalen zijn van mensen, nu dit is weer zo'n geval

ik spreek voor de situatie van dat jongen , die seksueel op de site is gezet, facebook etc , de turkse jongen heeft zelfmoord gepleegd, omdat dat ie zo erg vond, en nu worden die gasten niet vervolgd, belachelijk , eigen schuld, ouders zijn net zo schuldig die hadden beter op hun kinderen die het dan gedaan hadden moeten letten! vervolgen met strafblad, het gaat om een jong leven ! En dat is ook een heel leven lang voor de familie dat mist een zoon!
Hij zag er ook erg leuk uit, dat ook nog , niks mis mee !! verschrikkelijk weer dit in nederland! Schaam me voor dat ik soms nederlands ben!

 


Gast

#74

2017-10-29 07:14

Dank je wel voor dit alles.

Gast

#75

2017-10-29 07:14

Knap gedaan. Ik heb veel respect voor je persoonlijke inzet!



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...