Geef natuurlijke & alternatieve geneeswijzen een kans
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Was bij mijn huisarts met pijn in mijn buik deze wilde mij weer antibiotica voorschrijven maar daar gaat juist je darmflora van kapot. En hij gaf dat ook toe
Re:
Jazeker lees het boek van john Virapen maar eens ooit directeur geweest bij de farmacie .Toen hij in de gaten kreeg dat de farmacie niet meer bezig was om mensen te genezen is hij er op een gemene maniet uitgezet
Ze hebben graag mensen die chronisch ziek zijn die brengen bij de farmacie het meest in het laatje
ook kanker willen ze niet genezen ga maar aan de chemo terwijl er ook andere middelen zijn maar heren doctoren worden gehersenspoeld en ovetladen met cadeautjes zodat ze bewerkt kunnen worden door de farmacie
Re:
De vereniging tegen de kwakzalverijwil huisartsen gaan verbieden om homeopathie voor te schrijven .Hoe arogant kan je zijn.
In tegenstelling tot deze petitie pleit ik voor nog meer controle en beperking.. succes er mee.
Genezing van een reguliere behandeling voldoet vaak niet, evenals het gebruik van chemische geneesmiddelen vaak met allerhande bijwerkingen. De holistische benadering van ziek zijn is zó belangrijk! Het werkt niet alleen het zieke lichaamsdeel aandacht te geven. Bovendien kan regulier en natuurgeneeskunde zo goed samengaan. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Mensen hebben altijd al natuurkrachten gebruikt , Van uit voeding en gebruik van planten om een ziek lichaam in balans te brengen van Acupressuur .........tot energetische Zuivering . De medische wetenschap is een extra aanvulling.Het belangrijkste is dat de patiënt geholpen is.
Omdat ik overtuigd ben ,door ondervinding, dat het dikwijls een betere genezingswijze is dan de klassieke geneeskunde. De klassieke geneeskunde is ook niet slecht, als de mensen die ze beoefenen hun ogen zouden openen en bereid zouden zijn om samen te werken. Dat laatste zeker niet vanuit een houding van dominantie. We zouden er veel bij winnen
Ik voel me een heel stuk beter op alle vlakken, medicijnen en dokters gespaard.
Het brengt rust, vrede....iets waar de hele mensheid beter van kan worden.
Ze kunnen van een mens een robot maken, alle respect daarvoor,
maar ziekten kunnen ze absoluut niet genezen omdat ze niet naar de oorzaak zoeken. Geld primeert en het bedrijf moet blijven bestaan.
| This discussion has been closed. |
Maar de farmacie zit hier ook achter. Kunnen ze geen gif pillen met veel bijwerkingen verkopen .Die willen helemaal niet dat mensen beter worden kunnen ze niks meer kwijt.