Geef natuurlijke & alternatieve geneeswijzen een kans
Neem contact op met de schrijver van de petitie
De medici schrijven mij vaak alleen medicijnen voor en of verwijzen naar een ziekenhuis.
Met behulp van accupressuur laat ik opsporen
waar de tekorten zitten in mijn lichaam. Vooral problemen waarover de artsen zeggen dat ze ook
niet alles weten los ik hier mee op. Twee jaar was
ik in hun ogen ongeneeslijk ziek (dystrofie) Het is
volledig hersteld. Ik voel me weer een jonge
bloem...terwijl ik 68jr ben...!!
Ook alle bijwerkingen van hun chemische medicijnrn hebben mij in die periode heel veel ellende opgeleverd. Alles moet ik in Nederland zelf betalen..!! Vind het oneerlijk dat ik betaal betaal betaal omdat het niet bewezen zou zijn...!! Ik ben het blij levende bewijs..!! Zij willen bewijzen volgens hun westerse mrthoden...en dat gaat moeilijk. Als zij de alternatieve geneeswijzen gasn waarderen valt het systeem om..!! En valt de kortzichtige arts van zijjn voetstuk.
mijn rmailadres is
[email protected]
facebook: Christine Snoek
Tegenstanders zijn bang van deze genezende kracht.
Al 2 jaren lang pas ik TM toe en ik voel mij al stukken beter (vooral rustiger in mijn hoofd).
Ik zou dit iedereen kunnen aanraden.
Spijtig genoeg zijn er nog geen sponsors of nog niet genoeg sponsors voor de onderzoeken en scholing op de universiteiten.
Er is op de universiteiten wel een serieuze mentaliteitsverandering nodig om ruimte te creëren voor scholing en onderzoeken in natuurlijke geneeskunde en zorgen. Het wordt hoge tijd dat er in 2015 waar zoveel mensen beroep doen op de natuurlijke geneeskunde. Het is niet of natuurlijke geneeskunde of wetenschappelijk geneeskunde maar beiden kunnen. Ik hoop echt dat er verandering in komt daarom stuur ik deze actie van harte. Zelf gebruik ik al meer dan 18 jaar natuurlijke geneeskunde en met goede resultaten en soms indien echt nodig is er de wetenschap waar ik nog beroep op kan doen. Het zou fijn zijn moest er meer informatie op de natuurlijke geneesmiddelen staan.... Martine Rommelaere
Re:
Homeopathie is geen natuur. Homeopathie is water verdund in water. Of een lactosetabletje met niks.
Een lieve groet,
Mariet
Na drie jaar medicatie (lees chemische brol/drugs!) en raad en voorschriften 'dokters'. Schandalig hoe ze zware, gevaarlijke medicatie voorschrijven zonder bloedonderzoek of testen allergieën, medische wereld=geldzakkerij=mensen nog zieker maken!
| This discussion has been closed. |