10 miles NIET meer op Linkeroever
10 miles NIET meer op Linkeroever / Mededelingen / andere locatie voor de 10 miles ! / Opmerkingen
|
Gast |
#12021-10-09 19:10ik vind dat die 10 miles echt moet verdwijnen op lo wij z'n met z'n allen hier op lo al héél de week gegijzeld door die organisatie van 10 miles overal alles afgesloten zonder enige melding ervan , ,vandaag zaterdag op de gloriant alles afgesloten en moest te voet een omweg maken om bij de winkel te geraken , ook de 36 zag ik niet rijden op de glorianlaan en soms 1 enkele auto die probeerde erdoor te geraken om naar z'n huis te rijden.en dan te zwijgen morgenvroeg 10 okt. met al dat lawaai van de mensen en het geroep langs die luidsprekers enzo en dan te zwijgen van al die arogantie dat die mensen hebben voor niks respect hebben |
|
| |
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.