Nederheide entree vrij

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Nederheide entree vrij.


Gast

#26 Re: terecht

2014-06-10 07:19

#20: - terecht

Dat hij kosten maakt is zijn keuze.

En als hij deze dan toch wil maken, moet hij deze op de gemeente verhalen.

Ik ga toch ook niet mijn buurman zijn auto wassen tegen zijn zin en er daarna geld voor vragen?


Gast

#27

2014-06-10 08:20

Wat een gemene mensen YOU HAVE NO SWAG
kuier

#28 Re: Belachelijk

2014-06-10 14:01


Gast

#29

2014-06-10 15:40

Asociaal om bij de eerste de beste zonnige dag entree te heffen.
Oplossing hek weg en restaurant sluiten en terug laten trekken op het park.

Gast

#30

2014-06-10 20:49

Ik ben gisteren met gezin omgedraaid, ik weiger te betalen. Er zijn miljoenen euros verdient met zandwinning, er is een gigantisch golfbaan voor wie het kan betalen, en onze kinderen kunnen niet meer na school even gaan zwemmen bij de Zut. Dankjewel gemeente, de leefbaarheid is weer enorm toegenomen.

Maar even terzijde: asociale bezoekers laten veel rotzooi achter, het strand lijkt op een asbak. En de beheerder moet het maar weer opruimen. Aan dat soort mensen hebben we deze situatie ook te danken.


Gast

#31 Re: Belachelijk

2014-06-10 22:25

#10: Boze Milheezenaar - Belachelijk

Die 4 euro kun je terugvorderen bij de wethouder voor Toerisme, zie http://www.gemert-bakel.nl/gemert-bakel/college-van-burgemeester-en-wethouders_3117. Je mag verwachten dat de gemeente zich aan haar belofte houdt.

Ik zou voorstellen met grote groepen gewoon te gaan zwemmen, zonder te betalen, laat het maar escaleren, laat de politie het maar uitzoeken want de gemeente kan geen eenduidig antwoord geven of het heffen van een toegangsprijs wel of niet toegestaan is, en dat terwijl ze veel hebben beloofd.

Ik ben bang dat de incompetentie van de gemeente ons de Zut heeft gekost.

Dimi

#32 Re: Re: Belachelijk

2014-06-11 08:54

#31: - Re: Belachelijk

Beste Gast:
U zegt dat de gemeente geen eenduidig antwoord kan geven.
Klik eens op de onderstaande link, waar Jan van Zomeren "burgemeester van gemert" reageerd.
Hij geeft hier duidelijk antwoord dat de Heer Overeem GEEN entree mag vragen.
Intervieuw start op 00:42 in de player.
http://www.omroepbrabant.nl/?audio%2F141827962%2FBurgemeester+over+omstreden+entree+Strandbad+Nederheide+Milheeze.aspx


Gast

#33 Re: Re: Re: Belachelijk

2014-06-11 10:53

#32: Dimi - Re: Re: Belachelijk

Beste Dimi,

Van de gemeente hoor ik ' het lijkt erop dat de eigenaar zich niet aan de afspraken houdt' en dat het 'nog lang kan gaan duren'. Dan krijg ik de indruk dat de gemeente niet sterk in haar schoenen staat. Als er duidelijke afspraken zijn gemaakt van 'geen entree', dan kan het eenvoudig aan de rechtsorde worden overgedragen. Het zou mij niet verbazen indien er allerlei mitsen en maren staan in die afspraken. Daarbij heb ik de eigenaar gesproken en die is net zo stellig als de burgemeester.

onterecht

#34 Re: terecht

2014-06-11 14:23

onterecht

#35 Re: Re: terecht

2014-06-11 14:28

ik heb een goed idee

ik ga het bos afzetten met hekken ,zet er wat prullebakken neer ,en voor het oog wat brandblus apperaten ,,,

zo dat iedereen kan zien hoe goed ik voor de natuur ben ,,,,,,,,,,

maaaaaar nu komt het daar moet ik dan wel 4 euro intree voor hebben want het is tenslotte ook voor de veilig heid

Dimi Vermin
De auteur van deze petitie

#36 Re: Re: Re: Re: Belachelijk

2014-06-11 14:36

#33: - Re: Re: Re: Belachelijk

Er is gister weer een vergadering geweest
Met als uitkomst:
Entree blijft echter mensen uit gemert-bakel krijgen GRATIS entree
Wel mag er parkeergeld gevraagd worden.
Zie link hieronder:
http://www.omroepcentraal.nl/nieuws/article/4143/voortgang-strandbad-nederheide/

onderdaan van de gemeente

#37 vriendjes politiek

2014-06-11 14:39

in het verleden trokken de Overheems in Elzendorp zich nergens niks van aan ,,,,, daar werd ook een bouw werk zonder vergunning geplaatst
en dit ruikt ook niet fris wat er nu allemaal gebeurt ,
maar mensen laat ons niet aan de kant drukken door een stelletje niets ontziende lui ,,,,,
samen blijven vechten voor het onrecht wat de burger word aangedaan ,,,,

en ik hoop dat de burgemeester achter zijn dorpelingen blijft staan ,,,

Gast

#38

2014-06-11 14:47

nederheide intree vrij zo als beloofd is ,anders komt gemeente bestuur niet geloofwaardig over ,

Gast

#39 Re: Re: Re: Re: Re: Belachelijk

2014-06-11 15:43

#36: Dimi Vermin - Re: Re: Re: Re: Belachelijk

Als ze dit kunnen waarmaken is het mooi voor de inwoners van Gemert-Bakel. Jammer als je daar net buiten woont.

milheezenaar

#40 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Belachelijk

2014-06-11 17:14

#39: - Re: Re: Re: Re: Re: Belachelijk

geld het dan niet als je in milheeze woont?????


Gast

#41 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Belachelijk

2014-06-11 20:15

#40: milheezenaar - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Belachelijk

Gemeente Gemert-Bakel omvat Gemert, Mortel, Handel, Elsendorp, de Rips en Milheeze. Al deze inwoners kunnen gratis naar de Zut. Maar woon je in de net over de Aa in Deurne dan woon je er dicht bij maar heb je pech.

Nog een boze Milheezenaar

#42 Dit is nou overal schijt aan hebben

2014-06-11 20:40

Mijneer Overeem had beter na moeten denken toen hij een overeenkomst aan ging met de gemeente.
Wij mogen ook niet zo maar een hek plaatsen in onze straat en tol vragen.

Leg hem maar een dwangsom op per dag dat hij entree heft, dan zal hij het wel uit zijn kop laten om dit te doen.

Contract is contract.
Boze Milheezenaar

#43 Re: Dit is nou overal schijt aan hebben

2014-06-12 00:09

#42: Nog een boze Milheezenaar - Dit is nou overal schijt aan hebben

We kunnen Overeem entree laten betalen als hij "zijn" terrein verlaat. Bij dezelfde slagboom als waar hij entree vraagt om binnen te komen, kunnen we hem laten betalen om van Millus en onze straten gebruik te maken.


Gast

#44

2014-06-12 13:27

Het is toch belachelijk om voor water in de natuur te moeten betalen.....De golfbaan heeft ruimte ingepikt waardoor ik niet meer vrij kan wandelen, de bossen bij de Aarlese visvijver is gesloten, nu ook nog betalen voor Nederheide? Ik dacht het niet. Mag ik als Bakelse nog wel ergens van genieten?We gaan wel naar Berkendonk.....Stimuleren we de gemeente Helmond maar.
Theuntje.

#45 Re: terecht

2014-06-12 15:11

#20: - terecht

Dat kan ook van 1,50 p.p dan is het tenminste non voor veel mensen op te brengen.