Dorpsfeest op Schiermonnikoog: ophangen van een haan
Neem contact op met de schrijver van de petitie
en dan zeggen dat de haan geen last heb..
ten eerste is het onmogelijk water in een bak te houden terwijl je de paal eerst moet ophijsen nog.. ten tweede met deze temperaturen is het water binnen 10 minuten verdampt.. en dan ook nog eens de stres van in het donker in een klein hokkie.. al die mensne herrie en de oververhitting...
als iemand een hond in de auto laat 5 minuten geven we een boete (terrecht !) maar een haan 3 dagen zo opsluiten in een bakkie mag wel? te triest voor worden er moet een verbod op komen..
laat alle mensen die denken dat het goed uit te houden is zelf eens 3 dagen in een hete bak zitten zonder drinken !
En ook slechte educatie voor de kinderen die hierbij aanwezig zijn...
Nederland is een ontwikkeld land maar blijkbaar blijven sommige gebieden nogal achter... Wat ik nog triester vind, is dat de wetten die we hebben blijkbaar ineens niet meer gelden als het om een traditie gaat... primitief beleid. Inderdaad om je kapot te schamen!
Absurd, dit middeleeuwse volksvermaak! Hoe zou die Clive Hellinga het vinden om daar 3 dagen in een mandje op 20 meter hoogte te bungelen?
Sorry hoor, met alle respect, máár die vent is gestoord! Het doet me denken aan een ander middeleeuws volksvermaak! Hét "katknuppelen"!
Hallo, we leven niet meer in de middeleeuwen; máár in 2014 hóór!!!
Met diervriendelijke groet, Corinne Polpe, Noordeinde 22, 1485 EV NOORDEINDE.
zijn niet gezond en hebben hulp nodig.
Ga zelf eerst eens in de hoogste boom hangen en kijk hoe het voelt voordat je het met een haan doet.
Facebookpagina
Ik vind het teleurstellend dat we met meer dan 6000 mensen hebben geprotesteerd en dat niemand luistert. Het is me opgevallen dat het na de petitie en de berichten in het AD stil is gebleven omtrent de haan van Schiermonnikoog. Het nieuws is verspreid over facebookpagina's en lokale nieuwspagina's. Ik ben op facebook een pagina begonnen om de mensen die het interesseert op de hoogte te houden door deze berichten te verzamelen. Als we het met z'n allen levende kunnen houden, misschien kunnen we dan duidelijk maken dat dit in 2015 anders moet! We hebben een jaar de tijd nu! Willen jullie mijn pagina misschien een like geven en eventueel delen met jullie vrienden https://www.facebook.com/geenhaanopkallemooi2015?ref=hl Alvast bedankt!
| This discussion has been closed. |