Aliza wil leven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aliza wil leven.

Waarheid

#176 In Nederland draait de zorg om geld

2014-06-24 21:27

Valt me op dat veel patiënten uitwijken naar het buitenland. Zorgverzekeraars vullen hun zaken en medische zorg is ondermaats in Nederland.
gast

#177

2014-06-25 22:12

Veel sterkte!

Gast

#178

2014-06-26 21:39

Geef elk leven een kans!! We betalen ons blauw aan zorgverzekering!
Trots op jullie

#179 Laat zien waar Nederland goed in is.

2014-07-28 15:45

Blijf sterk lief klein meisje. Wij zullen samen met en voor jouw vechten. €300.000,- is niks voor meer dan 16 miljoen Nederlanders. We zullen laten zien waar een klein landje groot in is!

Gast

#180 Ongelooflijk

2014-07-28 17:07

Ongelooflijk dat het leven van een onschuldig kind afhang van een hele hoge prijs! Uiteraard heb ik getekend en ik hoop dat er voldoende geld wordt verzameld! 6 jaar, ze heeft nog een heel lang leven voor zich !

Gast

#181

2014-07-28 18:35

Niet te geloven dat dit nog steeds kan in Nederland. Schande! Voor de ouders en voor Aliza, ik ken jullie niet, maar heel erg veel sterkte!!

Gast

#182

2014-07-29 17:21

Verzekeraars maken 1,4 MILJARD winst, bloedgeld dus, waarmee mensen gered hadden kunnen worden. Misschien eens Schindlers list laten zien?

Gast

#183

2014-07-30 14:48

Ieder mens heeft het recht op leven!
petra

#184 huh

2014-07-30 18:51

Healing4Aliza‎Moslims in NL
1 november 2012 ·
Assalaam Alaykum,
Ik ben Atia, de moeder van Aliza Zara. Zij is net 5 jaar oud en is na een medische blunder, afgelopen juni 2012, met een ernstige vorm van kinderkanker gediagnoseerd. Aliza Zara is vorig jaar juli 2011 ziek geworden en eind december 2011 hebben ze haar gediagnoseerd met de chronische ziekte jeugdreuma. Aliza Zara werd zieker en zieker en kon niks meer. Alleen liggen en ze werd overal naartoe gedragen. Haar leed en pijn was ondraaglijk om te zien. Dit jaar is zij in juni met spoed opgenomen door het uitvallen van haar blaas en ontlasting. In het AMC kwamen ze er achter dat ze geen reuma maar neuroblastoom stadium 4, high risk heeft. De tumor was vanuit haar nier door naar haar ruggenmerg gegroeid. Haar rug moest met spoed geopereerd worden. Dit was de reden van uitval van haar blaas en ontlasting. De pijn kwam omdat de kankercellen overal waren uitgezaaid. Botten, beenmerg en lymfeklieren. De oncologen van het AMC hebben haar mri's van december 2011 opgevraagd en de terugkoppeling van het AMC was, dat in december 2011 de tumormassa in haar buik aanwezig was, dit is toen door het andere ziekenhuis gemist.
Sindsdien ondergaat Aliza zware chemo therapieën en heeft zij na een lange lijdensweg nog een lange weg te gaan. Op 16 oktober is zij weer geopereerd, dit was een zware buikoperatie om de tumor te verwijderen. Tien dagen later is de chemokuur weer gestart en momenteel zijn wij nog nog in het ziekenhuis.
Om Aliza Zara haar overlevingskansen te verhogen, moet zij voor een immunotherapie naar Amerika. Om deze reden hebben wij een stichting geopend, zodat Aliza Zara ook Insha Allah deze kans krijgt zie www.healing4aliza.nl (voor meer info)
Ik wil u in naam van Allah SWT verzoeken om haar link te delen op uw site en moslim broeders en zuster aan te moedigen om haar en ons te helpen.
Moge Allah SWT u belonen, Insha Allah. Dit is een noodkreet van een machteloze moeder die haar vertrouwen in Allah heeft gezet. Insha Allah zal hij, zijn mensen onze kant opsturen.
Verder wil ik u vragen om voor haar dua te doen. Moge Allah SWT haar volledige genezing geven en ons Sabr in deze zware beproeving. ameen!
Salam, Atia
Gast

#185

2014-07-31 07:02

Daar had je aan moeten denken voor je kinderen nam. Niet sparen voor zulke onverwachte uitgaven is op de blaren zitten.

Gast

#186

2014-08-05 22:59

Elk leven is een creatie van Allah azzawadjal en is per
Definitie dus waardevol!!!! Help haar, om de dag des
Oordeels zal hij handen getuigen dat u deze petitie getekend had en voor u pleiten!!

Gast

#187 Re: huh

2014-08-05 23:05

#184: petra - huh 

 Ien shaa Allah!

 

moge Allah haar gezond maken en haar shifa geven!

 

Aamien!


Gast

#188

2014-08-05 23:07

Allah is barmhartig, wees ook u barmhartig en gul!

Gast

#189

2014-08-05 23:09

Kijk op utube naar hazrat syed abdulbaki van menzil.

Wellicht dat seyed u kan helpen. Ik zeg niet dat hij dit bij u dochter kan, maar het is het proberen waard. Maar svp geen verwachtingen.