Start Giro 555 en Help Bosnië en Servië! (Natuurramp)


Gast

#301 eeeee

2014-05-19 18:32

Jelse moze dobiti adresa i kod koga se mozemo obratiti u Tilburg za pomoc koja ide u cetvrtak za Doboj.
HELP BOSNIE I SERVIË

Gast

#302 GIRO 6251

2014-05-19 18:45

Rode Kruis opent giro 6251 voor Servië en Bosnië!
Het Nederlandse Rode Kruis heeft maandag een gironummer geopend voor de slachtoffers van de overstromingen in Servië en Bosnië. Donaties kunnen worden overgemaakt naar giro 6251.

https://www.rodekruis.nl/doneren/bosnie-servie

Gast

#303 Re: Re: Vracht vanuit NL naar Servië

2014-05-19 18:53

#277: Aleksandar - Re: Vracht vanuit NL naar Servië

Odlican vest! Zvala sam na pomenuti broj pa broj nije u upotrebi? Poslala sam vam poruku, molim vas za vise informacija kako bi pomoc iz Tilburga mogli proslediti.


Gast

#304

2014-05-19 19:55

iedereen móet hier helpen !
Violeta

#305

2014-05-19 20:05

Help Servie !!! Giro 555 is nodig ! Aub!

Gast

#306 Overstromingen

2014-05-19 20:20

Waarom is Nederland langzaam met hulp terwijl het een ontwikkeld en volwassen land is?
Slovenie heeft meteen gironr.geopend en ook FB pagina:"sloveense broederschapshulp aan Bosnie en Servie". Sloveense politie is met helikopters naar Bosnie gegaan en sloveense brandweer naar Servie om mensen te helpen.
Tina

#307 Re: eeeee

2014-05-19 20:31

#301: - eeeee

Prijateljica organizuje transport,  posiljka ide za Bosanski Samac. Mozete se javiti na 0651940669

Warmenhuizen

#308

2014-05-20 12:30

Lieve mensen wend uw hoofd niet af, maar zie wat er gebeurt in Servië en Bosnië. Denk aan de watersnoodramp in Nederland destijds en stort op GIRO 555

Gast

#309

2014-05-20 18:19

Meer hulp!!
Sju

#310 Onderwerp

2014-05-20 19:58

Schrijf een reactie...Nederland moet zich schamen! Hoe wordt de selectie gemaakt waarop een land wel en ander niet geholpen wordt? Erg triest! Ook weinig publicatie erom heen, schandalig!

Gast

#311

2014-05-20 21:22

Help Bosnië en Servië!!!!

Gast

#312

2014-05-21 09:44

Goede actie. Getroffen mensen hebben hard onze hulp nodig!!!
Svetlana

Gast

#313

2014-05-21 11:06

Helaas broodnodig!!!
Erger me aan de Nederlandse media die er zo weinig aandacht aan schenken in vergelijk met de buurlanden.
20 jaar na een verwoestende oorlog wordt de bevolking opnieuwgetroffen.

Gast

#314

2014-05-21 11:07

Help allen Bosnie zo snel mogelijk aub
Save real victims

#315 Hulp een familie AUB

2014-05-21 15:31

Ik was een kind tijdens Bosnische oorlog en heb toen veel slechte dingen gezien en meegemaakt. Op mijn geluk leef ik al jaren in Belgie. In mijn geboorteplaats, Prijedor, is een gezin die ik zeer goed ken en dat zijn mensen die hulp erg nodig hebben. Hij is zichtbare mindervalide wegens de oorlog, heeft een vrouw en twee kinderen. Appartement waar ze woonden is onder water. Ze verblijven bij de vrienden momenteel. Indien iemand is die zou willen helpen, kan mij laten weten. Dan geef ik contact van de mensen zelf. Ik zag tijdens de oorlog hoeveel geld en goederen zijn aangekomen, maar lokale machtige mensen makten misbruik ervan. Daarom kies ik liever een gezin die echt in nood is. Indien interesse stuur hier een reactie en ik kan u opbellen of mailen.

Gast

#316

2014-05-21 19:24

Nu 1 miljoen daklozen en de regering daar kan of wil niets doen. Humanitaire actie van anderen uit nodig en Nederland heeft nog iets goed te maken daar..
Tito

#317 Pomoć Jugoslaviju

2014-05-23 12:50

Pomoć Jugoslaviju
Тито

#318 Помоћ Југославију

2014-05-23 12:51

Помоћ Југославију

Gast

#319

2014-05-24 22:52

https://www.rodekruis.nl/doneren/bosnie-servie Help Bosnië en Servië A.U.B. !!

PVV

#320 Richard

2014-05-26 17:46

EIGEN VOLK EERST!!!!!

eerst de crisis in eigen land, vergeet niet dat jullie allemaal 400€ eigen risico gaan betalen in 2015 en 50€ extra premie PER BURGER maak je borst maar nat

Wilden jullie niet? dan hadden jullie TEGEN de EURO moeten stemmen
en op PVV

Gast

#321 Re:

2014-05-26 17:46

#316: -

Ik dacht t niet! Nederland mag eens aan zichzelf gaan denken


Gast

#322

2014-05-26 17:47

Allemaal linkse landverraders

Een ander land helpen ten kosten van de Welvaart In Nederland is land verraad.
eerst oog voor eigen crisis dan pas komen de buitenlandertjes

Gast

#323

2014-05-26 18:00

rot allemaal lekker op met geld te vragen voor het buitenland zorg lekker dat hiet in Nederland de mensen eerst worden geholpen dat er geld naar de voedselbank gaat enz. eigen volk eerst
GIRO 6251

#324 Re:

2014-05-29 21:07

#323: -

WAT EEN ONZIN POST JIJ!

Gelukkig denkt niet heel Nederland zoals jij!

Jij beschaamd Nederland man! En de mensheid! Dat er gewoon mensen zijn die denken zoals jij.

Echt schaamteloos. Jij doet alsof Nederland aan de rand van de afgrond zit joh! Het gaat nog best goed hier, gelukkig bestaan voedselbanken hier ja. En ik ben het eens met jou dat er ook geld moet naar de Nederlandse voedselbanken, maar start dan een petitie daarover, of onderneem op een andere manier actie i.p.v. mensen die hard hun best doen om geld in te zamelen voor een goed doel lastig te vallen met jouw totaal onredelijke en bespottende posts man!

Nederland is en blijft een rijk land, Nederland KAN zichzelf en andere landen uit de nood helpen.

En jou houding is gewoon GIERIG! jij speelt nu echt gewoon de GIERIGE Hollander! HAHAHA

Lees goed, de Joegoslaven hebben Nederland ook geholpen toen hier in Nederland watersnoodramp in 1953 is geweest.

In die tijd waren er nog geeneens zo veel buitenlanders hier. Dus er zijn Joegoslaven geweest die echt Nederlandse levens hebben gered. Snap je nu hoe GIERIG jouw post is?

We zijn gewoon allemaal mensen, en als er mensen zijn die een goed doel willen steunen waar dan ook dan is daar echt helemaal niks mis mee. Het is juist HEEL GOED! Het zou eigenlijk veel vanzelfsprekender moeten zijn om elkaar te helpen in noodsituaties, want met meer harmonie bereikt de mensheid meer dan met elkaar lastig te vallen. Als jij je niet aangesproken voelt voor deze petitie kon je nog beter gewoon niks posten dan die onzin die jij gepost hebt. Want jij bent je tijd kwijt aan iets wat jij persoonlijk onbelangrijk vindt en je beledigd mij en een heleboel andere mensen. Als jij Nederland wilt verbeteren, onderneem dan actie, jij zult zelfs verbaasd zijn hoeveel buitenlandertjes zoals jij ze noemt kunnen en willen helpen. Als het om geld gaat dat naar Hollandse voedselbanken moet, JA tuurlijk help ik en vele andere buitenlanders zullen dat ook doen. Maar juist door mensen die zulke onzin posten als jij en denken en vervolgens handelen naar zoals jij denkt en doet raken mensen gedemotiveerd en is er minder harmonie in de wereld. Dus als er nood is, helpen mensen elkaar te weinig. Laat deze mensen gewoon met rust, een watersnoodramp is al erg genoeg, jouw posts zijn zwaar beledigend en bespottend! Nederland heeft gelukkig wel geholpen, alhoewel ik vind dat het allemaal beter en sneller kon, maar dan komen we weer bij het verhaal van te weinig harmonie in de wereld, Giro 555 kon niet geopend worden omdat ze daar toevallig geen medewerker hadden heb ik begrepen. Gelukkig heeft Rode Kruis giro 6251 geopend, zodat de mensen in Nederland die willen helpen, helpen kunnen! Het is een recht om geld te sturen, geen plicht! Ik snap dus helemaaaaal niet dat jij zulke onzin post man!

Ik vind de mensen die deze petitie hebben gestart, de mensen die de petitie getekend hebben en vooral de mensen die hebben geholpen om mensenlevens te redden ECHTE TOPPERS! Ik heb zelf ook geld gestuurd, meer dan dat ik eigenlijk kwijt kon, maargoed dan rook ik maar wat minder sigaretten en eet ik deze maand maar wat minder chocola en andere overbodige dingen niet kopen, want er zijn daar echt mensen die ALLES! kwijt zijn! Dat is pas ERG! En al die schade die hersteld moet worden. Het is maar 25procent hoor wat de E.U. gaat steunen in Servie, de rest moet het land, dat niet eens meer zo rijk is zelf maar opbeuren. Bosnie krijgt nog minder hulp omdat het geen lid van de E.U. is. Jammer, dat er zo weinig hulp en mediaaandacht is voor landen die eigenlijk zo dichtbij zijn. Ik vind juist dat ALLE hulp vanzelfsprekender moet worden. Zodat, als er weer een ramp is, waar dan ook, landen en mensen elkaar BETER! kunnen helpen.

 

http://floodrelief.gov.rs/eng/

Giro 6251 https://www.rodekruis.nl/doneren/bosnie-servie

Er kan nog geld gestuurd worden, en JA HET IS HARD NODIG!

Martijn

#325 Geen steun

2014-07-26 09:00

Belachelijke actie, laat ze het zelf oplossen!
Dit is geen ramp, alleen natte sokken!