Help Jasmijn veilig thuis te komen bij haar moeder
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Er word dus niet naar het kind gekeken terwijl als je in Nederland zelf zo een verleden als deze vader hebt het kind bij je weggehaald zou worden,dit maakt mij erg verdrietig ,vooral als dit de VS betreft lijkt het erop dat we hier niet tegenin durven te gaan.
Een idee om een open smeekbede aan Obama te sturen wellicht dat hij hier naar wil kijken.
Re:
er is altijd een andere kant ,maar Jasmijn geeft hetzelf aan en daar mag niemand aan voorbijgaan
Re: Re: Re:
weet wat je bedoeld hiermee een kind van deze leeftijd die het ook bij de psycholoog verteld moet altijd geloofd worden nu is er schade voor het leven
Help Jasmijn veilig thuis te komen bij haar moeder
Re:
.... Sorry, die kan er niets mee... Nooit meer rechtszaakgeld uitgeven, maar dat bedrag aan een moordgroep - afschieten die gek en dan komt het kind vanzelf terug. Probleem opgelost. Rare uitspraak?? Kom maar met iets beters - het is er gewoonweg niet. Ik heb "wel wat ervaring" (lees: 14 rechtszaken, zelf compleet er onderdoor gegaan - terwijl het niet eens mijn eigen kinderen waren - wat in het vat zit verzuurt niet)
Wat een verhaal zeg!
Ik wens de moeder heel veel sterkte toe.
Ik opper om met een paar jongens die man onder handen te nemen, mits we heb hier krijgen, anders vinden we daar wel iemand.
Komt goed.
Ditzelfde geld overigens ook voor het kabinet en jeugdzorg/gewoon iedereen die dit soort achterlijke fouten maakt, moet worden ontslagen, al dan niet opgeknoopt.
Re: d'r Phill. Inschakelen want ook daar moet er aandacht aan geschonken worden
| This discussion has been closed. |
Hoop voor Jasmijn at deze nachtmerrie gauw stopt en ze weer gelukkig kan worden bij haar moeder!
We hebben hier toch iemand die kinderen weer terughaalt.
Hoop dat dat gauw gebeurd!
! Sterkte!