Voor het recht op overgeven…

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Voor het recht op overgeven….


Gast

#126

2014-04-26 22:06

kinderen mogen niet meer spelen, vogels mogen niet meer zingen, bomen mogen hun bladeren niet meer verliezen, jarenoude tradities moeten verdwijnen, en nu mogen mensen niet meer ziek worden!!!!! Hopelijk wordt er dan nu snel een pil uitgevonden om eeuwig gezond te blijven!!!
Hilde Gijsbrechts

#127

2014-04-27 04:33

Zoveel mogelijk invullen en delen alsjeblieft!! Omdat verdraagzaamheid en empathie nu echt wel heel erg ver zoek is in onze maatschappij!! Hoe kan je nu in godsnaam iets op tegen hebben op zulk mooi initiatief. Alleenstaande kankerpatiënten die wat kunnen aansterken buiten de muren van een ziekenhuis. Ik krijg spontaan braakneigingen van zo'n klagende buren en dat is mijn goed recht!! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat zij of hun familie nooit geconfronteerd worden met kanker!


Gast

#128

2014-04-27 05:40

een verhaal om van te kotsen !!
Ria
Gast

#129

2014-04-27 10:49

KWAAD ,maar zo kwaad word ik van al die onverdraagzaamheid!!!Daar moet ik nu van huilen,hoe hard kan je nu zijn voor je zieke medemens!!!Dikke knuffels aan allen die daar helpen en vooral aan de zieke mensen !!! en potverdorie laat jullie niet doen zene .... door zo'n stelletjes ....??????


Gast

#130

2014-04-27 12:54

beetje respect en verdraagzaamheid aub, die zieke mensen hebben er ook niet om gevraagd

Gast

#131 Re:

2014-04-29 13:56

#36: -

groot gelijk,ben van dezelfde mening

 


Gast

#132

2014-07-15 10:13

Hopelijk kan mijn stem een klein beetje veranderen aan deze onverdraagzaamheid en het egocentrisme van deze tijd.Zulke projecten zouden zelfs meer ondersteuning moeten krijgen voor opvolging van zo4n initiatief. Nog veel succes.Marina