Toeristenboete, ik geef toe !

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Toeristenboete, ik geef toe !.


Anonymous

#1

2014-04-18 08:03

Ik geef toe !

Gast

#2

2014-04-18 10:52

Dit is helemaal totalitair. Ongezien gewoon! En wij maar leren in het lager onderwijs over "barmhartige samaritaan" en jezus en een hart hebben voor elkaar. Ik wil trouwens nog steeds mijn Arcopar spaargeld terug die "jullie" hebben weggespoeld. Daarover hebben we blijkbaar ook niet te beslissen. waarover hebben we nog te beslissen?? heeft het volk nog het woord? Tijd om samen te komen en tegen deze onrechtvaardige wetten te staan! We staan voor rechtvaardigheid... en willen onze vrijheid in het mate van het mogelijk behouden!

Gast

#3

2014-04-18 11:58

Je signe pour ne pas que le gouvernement wallon ait la même idée.

Gast

#4

2014-04-18 12:28

Spijtig dat ze zoiets bedenken: net initiatieven als couch surfing kunnen de samenleving wat minder kil en materialistisch maken...

Gast

#5

2014-04-18 14:09

Vlaams ventje reglementje op zijn best. Straks krijg ik nog een bewakingscamera in mijn slaapkamer

Gast

#6

2014-04-18 16:37

belachelijk dat iemand die zo vriendelijk is voor zijn medemens. een geld boete kan krijgen,
mensen helpen en een sociaal en vrij leven leiden mag blijkbaar ook al niet meer alles draait om geld tegenwoordig schandalig

Gast

#7

2014-04-18 17:39

When the people in power seek power we become powerful

Gast

#8

2014-04-18 22:20

MISSTANDEN!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-04-19 11:11


épicurist

#11 LoL

2014-04-19 17:26

Hoe gaan ze dit controleren, LoL!
Mensen stop met naar het nieuws te zien op tv en laat de kranten voor wat ze zijn.
De politiek gebruikt de media om mensen bang te maken en zo te houden.
Doe gewoon jullie ding en wees niet bang. (wat je zaait zal je oogsten)

How the F... are they gonna controle that, LoL!
For the Love of Pete!
Poeple stop listening to the news and reading newspapers.
Politics are just using the media to scare poeple off and keep it this way.
Just do your thing and do not be afraid. (you reap what you sow)

Writting this whilest my CS host in England prepares my another Loveley meal!!!

Gast

#12

2014-04-21 08:10

Veel mensen hebben indertijd bij mij in Ieper gelogeerd ( ik ben nu verhuisd en kan helaas niet meer aan couchsurfing doen, toch niet als host ), en nog nooit heeft iemand ook maar iets moeten, mogen, betalen om in mijn logeerbedden te slapen. Ik vind die maatregel van bepaalde ministers die willen scoren vooral heel dom. Het laat wel zien dat ze ven CS niets af weten.
kv
Gast

#13 nodig dan eens een bezoeker uit

2014-04-22 06:59

Ik had gehoopt dat een regering zich zou concentreren op het welzijn van de samenleving,de regels uitzetten, en zich tot de belangrijke en essentiele zaken houden. in de plaats daarvan komen ze te miereneuken over deze goeie alternatieve en bewoonbare uitwisseling van vriendschap en slaapgelegenheid. En dit terwijl de multinationals miljarden fraude belastingen plegen, de rijken hun boetes mogen afkopen en de banken door hun onverantwoorde gedrag de mensen in armoede brengen en de wereldeconomie hebben kapot gemaakt.