WIJ WILLEN GEEN VERSLAAFDENOPVANG IN ONZE CRONJÉBUURT

WIJ WILLEN GEEN VERSLAAFDENOPVANG IN ONZE CRONJÉBUURT / Mededelingen / Gemeente en RIBW drukken door zonder inspraak / Opmerkingen


Gast

#1

2014-03-31 07:33

Beste bezorgde buren,
Wat u geheimzinnigheid noemt, is tijdens een informatiebijeenkomst van de RIBW precies twee weken netjes aan bod gekomen - nota bene aangekondigd op deze pagina. Deze geregelde bijeenkomsten zijn er juist om de zorgen van de buurt te bespreken. Ik heb u daar niet gezien. Ik vind het een heel erg verkeerde keuze om de opvang in onze wijk te plaatsen. Maar ik vrees dat u in uw eigen voet schiet met dit soort samenzweringstheorieën. Laten we de discussie liever zakelijk houden, daar schieten we meer mee op.

Gast

#2

2014-03-31 11:48

Tegen!!!!
Dr.L

#3 Re:

2014-04-07 14:14

#1: -

Volgens mij bent u verkeert geinformeerd aangezien de gemeente in 2007 al afspraken hier over gemaakt heeft, en vervolgen in 2010 met het Ribm een ondertekend verdrag heeft gesloten.

Ook de strategische verkoop van het pand is ongelofelijk slecht. zie Lente accoord van de coalitie 2010( een lachertje)

Maar vervolgens wel 3 jaar hun bek houden om geen gezeik te krijgen.

Ook de partij voorzitters van d66 vvd cda sp groenlinks en actiepartij geven niet thuis op critische vragen.

Denk eerst maar eens na wat er na het Ribm inkomt de GGD zit er al om drugsverslaafden die zorg nodig hebben te verzorgen en die moet toch drugs hebben ook al is die ziek DUS.

Boze bewoners of niet het intresseert de gemeente geen zak zolang ze het stadscentrum en spaarne maar onkruitvrij krijgen BEGRIJP JE HEM.

Robert

#4 hallo

2014-06-24 21:21

Beste !

Het is al een tijdje stil, zijn er nog ontwikkelingen ?