Goedkeuring fotoferese

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Goedkeuring fotoferese.


Gast

#76

2014-08-05 11:37

Ik vind dat ieder mens recht heeft op behandeling, ongeacht wat het kost...

Gast

#77

2014-08-18 21:03

Dag Laurent!

Ik duim voor jou en alle patiënten die weer de oude kunnen worden met fotoferese! Succes man!
Groetjes, Marijke

Gast

#78

2014-09-27 19:30

Ook ik bevind me momenteel in deze situatie. In 2007 werd ik ziek, diagnose Hodgkin Lymfoom. Na verschillende chemotherapiën,onderging ik eerst een autologe en nadien een allogene stamceltransplantatie. Mijn zus was donor (merci zus!) 2 Jaar later begonnen de afstotingsverschijnselen. Er wordt te veel bindweefsel aangemaakt waardoor mijn gewrichten, huid en spieren steeds harder worden. Fotoferese zou kunnen helpen, maar ik wacht nu ook al 2jaar. Hopelijk kunnen jullie met deze petitie het leven voor veel mensen wat draaglijker maken! x
Laurent De backer
De auteur van deze petitie

#79 Re:

2014-10-05 22:54

#78: -  

 Hoi,

 

Dat is precies wat er bij mij ook gebeurd. Hierdoor zit ik in een rolstoel. nu al een goede twee jaar. Momenteel wacht ik nog steeds op antwoorden. Jammer genoeg. Maar ik geef me niet zo snel gewonnen, ik doe dit voor ons allemaal, die hetzelfde moeten doorstaan! X

nele

#80

2015-04-06 18:05

IK teken mee!!  

Veel succes Laurent! Xxx 


Gast

#81

2015-04-07 19:19

Omdat wij deels weten wat het is om steeds te moeten vechten, wanneer dat ze hier in ons belgen landje een keertje over de brug komen. Dus ken zeer goed dat gevoel. Word stilaan tijd dat ze meer gaan doen voor de echte zieke mensen, alsook de chronische patiënten.

Gast

#82

2016-07-15 10:19

Ik heb ook afstoting gehad en bij mij hielp als laatste redmiddel Mesochemale stamcellen, het nu 17 juli 2016 tweede stamceltransplantatie gehad en ben bang voor weer afstoting te krijgen daar het vorige keer op het randje was!