Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#401

2014-03-20 17:26

Realiseer je dat je deze medelanders niet weg kunt sturen, we zijn een multicultureel volk. De Marokkanen die Wilders benoemt zijn Nederlanders. Praat met ze, en je zult merken dat het MENSEN zijn, net zoals iedereen in ons land. Door buitensluiten bereik je alleen dat mensen boos op je zullen reageren. We zijn tot elkaar veroordeeld, of je het nu leuk vind of niet.

Gast

#402

2014-03-20 17:27

Als deze persoon in kwestie doorgaat zijn straks alle minderheden aan de beurt.
Islam,marokanen dan de turken ga zo maar door!! Ik denk dat hij niet eens t verschil ziet bij een persoon van buitenlandse afkomst.

Gast

#403

2014-03-20 17:28

Minder Wilders, minder Partij van Vrees en Vroeger, daar knapt ons land pas echt van op.

Gast

#404

2014-03-20 17:28

Hard aanpakken die vieze racist en hij moet aftreden!!! Dit moet Rutte minimaal eisen!! Dit is niet acceptabel!!

Gast

#405

2014-03-20 17:28

Bij deze dien ik een klacht mbt discriminatie in over politicus geert wilders. Ik ben door deze, met belastinggeld betaalde en beveiligde politicus, zwaar gediscrimineerd en in een hokje geplaatst. Ik schaamde mij diep toen ik vanochtend de kinderen naar school bracht en mijn kinderen mij vroegen of wij het land uitmoeten! Ik wil graag dat wilders gerechtelijk wordt vervolgd om er voor te zorgen dat hij dit soort racistische opmerkingen nooit meer mag maken.

Gast

#406

2014-03-20 17:28

!!

Gast

#407

2014-03-20 17:28

Stop de waanzin

Gast

#408

2014-03-20 17:28

door gaan

Gast

#409

2014-03-20 17:29

Geen woorden voor over,is hij het niet waard.

Gast

#410

2014-03-20 17:30

Het is de verantwoording van het kabinet om wilders een halt toe roepen !

Gast

#411

2014-03-20 17:31

Deze man zet de bevolking aan tot uitsluiting van een totale bevolkingsgroep omwille van hun etnische afkomst. Dit is iets wat ik als Nederlander totaal onaanvaardbaar vind. Hij hitst mensen op en zaait zo haat tegen alle Marokkanen die in ons land wonen. Laat de rechter er maar over oordelen.

Gast

#412

2014-03-20 17:33

Ik vind het goed dat deze petitie word gedaan en dat het nu egt afgelopen dat rascistische gedoe we zijn allemaal mensen .en ik ben zrlf een marokaan .een goeie marokaan die gewoon werkt en op school heeft gezeten .en er zijn ook criminelen van andere afkomst .waarom alleen de marokanen .er zit iets goed dwars die haat is onbeschrijvelijk wat die man heeft ik hoop dat er nu actie word ondernomen .want als iemand over de joodse gemeenschap begon werd er ook gelijk wat aan gedaan .deze man vraag om onrust in nederland.dit is nederland niet ik zie nederland als een vriendelijk land die met mensen mee voelt en denkt .maar deze man laat dat allemaal weg varen .en creeerd daar in de plaats voor haat en onrust .

Gast

#413

2014-03-20 17:33

Ik heb ooit als 'grap' op Facebook de 'Stichting ter bevordering van de afname van nare mensen in Nederland' pagina gemaakt ( https://www.facebook.com/stbvdavnmin ). En eigenlijk sta ik daar nog steeds achter. Natuurlijk vallen sommige marokkanen daar onder. En sommige moslims. En niet te vergeten sommigel christenen, joden, amerikanen, wat russen, polen en ook best wel veel nederlanders. En Wilders. Wat me opvalt is dat ik toch ook wel erg veel leuke mensen ken en nationaliteit maakt eigenlijk maar weinig uit.
Trouwens, Wilder's uitspraak over marokkanen is niet racistisch, want 'marokkaan' is geen ras. Maar buiten dat is het van geen kanten goed te praten.


Gast

#414

2014-03-20 17:34

Wilders roept op tot etnische zuivering en zegt dan ook dat hij dat wil regelen? Hoe??

Gast

#415

2014-03-20 17:34

Ik vind het belachelijk wat Geert Wilders doet de breuk in de samenleving.

Gast

#416

2014-03-20 17:34

Wij gaan door actie actie......

Gast

#417

2014-03-20 17:34

Ik vind dit niet kunnen en wat ik ook niet snap is het volgende. Wanneer een blonde terrorist iets zegt dan is er niks aan de hand, maar gaat dit iemand doen die baard is en zogenaamd radicale moslim dan is het gelijk een terrorist hier hebben wij toch ook te maken met een radicale Racist of zie ik het verkeerd. Hij mag gewoon doorgaan en mensen proberen manipuleren om over te gaan naar gewelddadige acties met zulke worden van hem DAN GAAN WIJ DAT REGELEN. Dit is toch een rechtstreekse dreiging tegen een volk waar is die democratie van NL zijn aan het slapen en hun winter slaap is niet voorbij hallo wakker worden het is bijna lente. Ik vind deze figuur persoonlijk echt zielig en zwak.

Gast

#418

2014-03-20 17:36

Aanpakken

Gast

#419

2014-03-20 17:37

Het word tijd dat de rechters hier wat aan doen voordat de aanhang van PVV oorlog gaat voeren tegenover de zwakkere Marokkaanse mensen en dat onze "de tweederangs burger" mannelijke Marokkanen het recht in eigen handen gaan nemen. En ik zal er 1 van zijn als ik zo'n onrechtvaardigheid zal meemaken!!!!

Gast

#420

2014-03-20 17:37

Ik ondersteun deze petitie van harte en las eindelijk eens een goed commentaar van een politicus: 'Wij zullen nooit accepteren dat mensen die niet van goeie wil zijn en geen positieve bijdrage leveren daar mee wegkomen. Maar het mag nooit om afkomst gaan.'

Gast

#421

2014-03-20 17:37

voor 'minder marokkanen' te lezen 'minder criminele marokkanen' maar dat geldt natuurlijk voor elke bevolkingsgroep, allochtoon of niet. Wilders gaat veel te ver en, vooral de 1e en 2e generatie marokkanen verdienen veel respect, want zij hebben mee geholpen nederland op een dieptepunt uit de shit te halen. Ik hoop van harte dat jullie noodkreet gehoord wordt: succes met de aktie!

Gast

#422

2014-03-20 17:37

Geert Wilders gaat te ver ik ben er van geschrokken zo heb je kut marokanen, kut nederlanders, en in ieder land heb je dat soort mensen maar een heel volk zwart maken shame on you dit mag niet gebeuren dit is geen vrijheid van menings uiting maar haat zaaierij bah bah

Gast

#423

2014-03-20 17:38

Er zijn grenzen aan vrijheid van meningsuiting. Die grens is Geert Wilder al heeeeel ver voorbij !!!

Gast

#424

2014-03-20 17:38

Volgens mij behoeft deze petitie geen commentaar. Het spreekt voor zich dat wilders veel te ver is gegaan!

Gast

#425

2014-03-20 17:38

Maak er werk van, want we gaan de verkeerde kant op