neen tegen Onckelinx! en haar bezuinigingen ten koste van


Gast

#51

2014-03-09 20:08

Wij hebben geen keuze ivm onze gezondheid.
Onckenlinx neem ons niet alles af!!

Gast

#52

2014-03-09 20:53

ken verschillende mensen met ms die het al niet breed hebben tijdens aanvallen serieuze kosten moeten doen al dan niet terugbetaald zowiezo al een last. haal die 7mil van de ontslagpremies voor regeringsleden en help mensen die het echt nodig hebben

Gast

#53

2014-03-09 21:05

Niet normaal dat ze zo iets doen.Wij hebben er niet om gevraagd ziek te worden.
Wij mensen maken al genoeg mee.
.... :'( ....

Gast

#54

2014-03-09 22:24

ik ben tegen de beslissing van onkeinkx omdat er veel chronisch zieken zin met nu al een inkomn onder de armoedegrens en amper (net als ik) humedische onkosten kunnen betalen zelf!

Gast

#55

2014-03-10 02:29

waarom10 miljoen besparen, als ze 7 miljoen kunnen uitbetalen aan mosterlijk bedragen van onslag!!!
Wij bediende krijgen toch ook maar een kleine bedrag waar je nog geen twee maanden van kan leven!!!! Waarom moet dat zo hoog zijn. Als ze hun nu eens bewijzen, en er hard voor gewerkt hebben, dan nog kan dat begdrag een pak minder. Wij als chronische zieken hebben kosten toren hoog, dat wij de eindjes op einde van de maans aan elkaar moeten knopen, en de volgende maand de riem aanspannen. Maar daar heeft Onckelingxks geen problemen mee héé MAdAM!!!!!

moi

#56

2014-03-10 02:32

De gewone bevolking, en dan nog wel de zwakkere in de gemeenschap zijn er weer de dupe van hé MADAM

Gast

#57

2014-03-10 08:57

50 € van mijn pensioen per maand !!!! Bedankt

Gast

#58

2014-03-10 10:32

Ik vind het schande dat we hiervoor een petitie moeten maken. Arm België.

Gast

#59

2014-03-10 10:57

Ze zouden beter stoppen met besparen op de gezondheidszorg! Een schande...

Gast

#60

2014-03-10 11:51

Schandalig!!!! dat is het enige proper woord dat ik kan neerzetten! Alle andere die door mijn hoofd gaan zijn niet voor publicatie......
Wanneer gaan ze eens ophouden de mensen die al zo veel ellende meemaken altijd maar meer af te pakken!
En het gaat voor sommige wel over meer dan een paar honderden euro's hoor!
De hospitalisatie verzekering gaat alle jaren fors omhoog, en sommige hebben deze echt wel nodig, maar meer en meer beginnen deze kleine lettertjes te gebruiken om bepaalde zaken als supplement te zien!
Heeft die trien nu echt niks anders te verzinnen?
Tja die ligt daar niet wakker van he, alles word toch door de belastingbetaler betaalt voor haar....pffff stomme geit neh...

Gast

#61

2014-03-10 13:24

Zelf ben ik Reuma en chronische pijnpatiente ...
van mijn 23 jaar ...ondertussen 51 jaar ...vele opératies al ondergaan ook ....
leef mij volledig in met deze petitie ..Mvr onckelinx .... pouvez vous payés nos factures SVP :medicament ... hospitalisations ...nous vivons
avec une "invalidité" vous aussi ??.. pensèr svp au gens qui non pas la chance d'avoir aussi beaucoup d'argent comme vous ...mercie ....... De Grace ......Anita

Gast

#62

2014-03-10 14:26

Non non non en nog eens non
KCA

#63

2014-03-10 15:19

Typisch iets voor de sossen. 't Geld halen waar het zit: bij de zwaksten, bij zij die zich niet kunnen verdedigen. Hun beste vrienden, de grootkapitalisten, zullen ze wel met rust laten. Ons kent ons, nietwaar?

Gast

#64

2014-03-10 16:17

niet fair , als je zo iets hebt van ziekte .
kan je er niets tegen doen als je het krijgt en moet je wel medecatie gaan nemen om terug in je levensritme te komen of blijven !!!!!
anders gaan er nog andere gevallen komen , ik sta niet in voor de gevolgen ervan geachte minister..

Gast

#65

2014-03-10 17:55

De helaasheid der België of mss beter het verdriet van België. jonges, jonges, jonges, nie goe bezig zen, nee nee

Gast

#66

2014-03-10 21:53

Waar zij ze in Belgie toch mee bezig , er word niet bij stilgestaan dat deze mensen het al moeilijk genoeg hebben om er bij te wille horen, waarom moeten ze de kleine man of mensen in deze situatie altijd alles afpakken? ze zouden beter eens wat geld gaan halen in de hogere kringen die het dikwijls niet verdienen om zo een hoog inkomen te hebben. De armen worden armer en de rijken worden rijker. zo was het vroeger, zo is het nu en zo zal het altijd zijn ! het leven is al zoveel duurder geworden met die idiote euro !ik ben dus zeker 200 procent tegen !!!!!!!!!!

 


Gast

#67

2014-03-10 22:53

Voor wie moet je zeker nier stemmen?????
Deze regering!!!!

Gast

#68

2014-03-10 23:27

awel he hoop voor haar dat ze in haar omgeving niemand heeft die er te maken mee heeft se die denken dus echt niet na he daar moet ge dan voor gestudeert hebben om het gewone leven van ne gewone mens niet te snappen want die mevrouw leeft niet in derealiteit denk ik die zit op een andere planeet
ms patient

#69

2014-03-11 16:15

Ik hoop van harte mevrouw Oncelinckx dat jij of een van je familieleden nooit te maken zullen krijgen met deze vreselijke ziekte mijn leven wordt er helemaal door gedomineerd.

Gast

#70

2014-03-11 18:24

Schandalig

Gast

#71

2014-03-11 20:06

Is gewoon schandalig.
Dat de politiekers eens beginnen met al die zogenaamde asielzoekers. Asielzoekers die ons sociaal systeem misbruiken en leeg melken.
Al die leeglopers zouden de politiekers gewoon moeten buiten stampen.

Gast

#72

2014-03-12 11:15

Het is een regelrechte schande dat deze zwaar betaalde politici de zwaksten en reeds zwaarst getroffen mensen van de maatschappij treffen!!Onverantwoord en onmenselijk!!Oprotten Onckelinx en liefst zo snel mogelijk!!

Gast

#73

2014-03-12 12:49

Het kan toch niet zo zijn dat als je ongevraagd een ziekte krijgt
dat je maar aan je lot word overgelaten.ook ik ben ziek door ms.
de regering zou er goed aan doen om eigen mensen met een ziekte..
te helpen.in plaats van het geld aan buitenland te schenken.

Gast

#74

2014-03-12 19:29

Hopelijk doet dit de minister nadenken.!!!!!

Gast

#75

2014-03-13 13:20

Schandalig: laat inderdaad eerst de ministers besparen op hun inkomen die ze nooit kunnen opleven, dat ze eens beginnen met hun job goed te doen: elk een job; moeten zij echt zoveel verdienen. Die geen koning meer is geen konings uitkering meer. Al die kinderen van de koning ook geen loon, de ouders verdienen genoeg! Wij moeten toekomen met een minimum, soms met drie personen voor een inkom van 1000€, ook de advokaten belastingen laten betalen, ja ze hebben het gefixt: toch weer de hulpvragende die die belastingen zal betalen, de btw gaat altijd naar de laatste betaler. Ook Notarissen kunnen ze extra laten betalen: Niet in een Btw vorm, maar op hun inkomsten, anders betaalt de laats genoemde terug deze kosten, ze mogen onmiddellijk de wet veranderen van de advocaten btw.Wist je dat het nu al 14000€ is om je huis te laten schrijven: en als je een sociale lening vraagt moet dit schrijven ook al 4000€ kosten: steeds van de minderbedeelden pakken:DIE HEBBEN DAN GENOEG GESPAARD? GEWERKT AAN KLEIN LOON VAN +-10 a 12€ per u:Met al deze besparingen zou er niemand meer op straat leven, en elk een goed huisje hebben.
OOK OP DE AGENCES MOGEN ZE BELASTINGEN LEGGEN WANT DIE PLUIMEN ONS OOK AL? NIET IN BTW VORM HE? ANDERS.....
WEET JE DE MENSEN DIE HIER HUN TOEVLUCHT ZOEKEN ZOUDEN ZE INDERDAAD BETER TERUG STUREN? MAAR WEL DAT ZE GINDER BEGELEID WORDEN, DOOR MENSEN VAN HIER, HOE ZE EEN BOERDEREITJE BEGINNEN? GROENTEN KWEKEN ENZ,,,,leren huizen bouwen.....die mensen leren hoe ze moeten zorgen voor zichzelf, DAT IS DE OPLOSSING, DAN ZULLEN ER ZEKER MINDER NAAR HIER KOMEN; DENK DAAR MAAR OVER NA !
WANNEER STOPT HET !

Al die onnodige vaccinatie, die niet werken, bespaar MINISTER, ZE MAKEN ONS EXTRA ZIEK

STRATEN HERAANLEGGEN WANNEER HET NIET NODIG IS, enz.... BESPAREN MINISTER

De EU mag ook stopgezet worden, daar komt toch niets goed van. Die daar zetelen doen niets en verdienen massas op onze nek! Dat elk land eerst eens zijn problemen oplost, ipv te bemoeien met een ander land.

KIJK MAAR NAAR FINLAND: ZIJN HEBBEN ZICH UIT DE EU GETROKKEN EN NU DRAAIT DE ECONOMIE BETER DAN OOIT, MAAR DAT KOMT NIET IN HET NIEUWS HE! WAAROM DENK JE DAT ZE GRIEKENLAND IN DE EU WILDEN HOUDEN, OM DE MENSEN ARM TE MAKEN, ZE WAREN BANG DAT ZE ZONDER DE EU EEN GOED DRAAIENDE ECONOMIE ZOUDEN KRIJGEN EN ANDERE LANDEN DIT IN HET SNOTJE ZOUDEN KRIJGEN !

zO WE GAAN HET HIER BIJ LATEN, WE KUNNEN NOG ZO VELE ZEGGEN HE !