Geen privatisering van de Kinderboerderij Wilrijk!

Geen privatisering van de Kinderboerderij Wilrijk! / Mededelingen / AG VESPA ZOEKT UITBATER VOOR DE KINDERBOERDERIJ / Opmerkingen


Gast

#1

2014-02-26 20:05

Bedroevend hoe het stadsbestuur omgaat met menselijke gevoelens,met het " levenswerk " van Karl . Maar hadden we iets anders kunnen verwachten van " Niets Voor Anderen " ...

Gast

#2

2014-02-26 20:36

Ik denk niet dat de Stad de waarde van de Kinderboerderij kent of wil erkennen. Dit is reeds een super winstgevend bedrijf als men ziet welke jongeren en volwassenen door hun opvang hier een beter leven hebben bekomen. Intriest deze beslissing van het Stadsbestuur van "A". Spijtig dat zulk een prachtinitiatief verwoest wordt.

Marc Rijpens

Gast

#3

2014-02-27 11:31

ons belasting geld gaat dikwijls naar domme dingen , maar naar zo een goed doel wil ik met alle plezier dat mijn belastinggeld aan gespendeerd word
dus waarom niet voortdoen gelijk het was ?

Gast

#4

2014-02-27 14:12

dit stadsbestuur gaat de complete privatisering invoeren! en wat zal er dan primeren? juist! dat kan iedereen invullen!

Gast

#5

2014-03-04 12:43

Ai ai ai, het is dus lang niet zeker dat de mensen die al jaren met hart en ziel aan de boerderij hebben gewerkt er kunnen blijven! Zelfs de dieren niet?! Dus en goed uitgebouwd cafetaria met enkele konijnen en kippen kan misschien heel de huidige werking vervangen??? Er zijn geen woorden voor!!
Waarom durven de politiekers niet kiezen om deze kwaliteit, die groeide uit vele jaren ervaring, te behouden???

Zo spijtig!
Hopelijk komen er hele mooie voorstellen binnen die de huidige werking verderzetten EN die dan ook gekozen worden!

Stefaan Wuyts