Red de Nederlandse beroepsbevolking!

Red de Nederlandse beroepsbevolking! / Mededelingen / Wijziging Petitie / Opmerkingen


Gast

#1

2014-02-15 09:15

NU hebben de bonden eens de kans om massaal voor nederland wat te betekenen en laten ze het WEER afweten. Waarom zijn wij nog lid van deze bonden?

Gast

#2

2014-02-15 09:30

Ze kunnen die bonden beter afschaffen blijkbaar.
Je betaald er toch voor om lid te zijn van een bond?
Word je dus niet alleen door de regering maar ook door de bonden flink genaaid.

Gast

#3

2014-02-15 11:43

Beste Gerrit, hoop dat je gewoon op goede wijze je werk mag blijven doen !
Voor velen is het de ver van mijn bed show, bij ons in het openbaar vervoer bus waren we gelukkig wel alert toen het begon in Zeeland taxi´s in het OV, maar het is niet meer te stoppen, vwb de vakbond ik ben sinds april 1974 (kader)lid van de bond maar of ik het 40 jarig jubileum haal, ik weet het niet, je bent lid maar ze doen niks meer voor je, alleen nog collectief, verder alleen bezig voor niet/leden Polen, Roemenen, Tsjechen, Portugezen, Italianen! Heel veel sterkte en bedankt voor de moed om het toch op te pakken ! Groeten Rob Dorenbos

Gast

#4

2014-02-15 12:55

Ze zeggen nu o de economie is weer gegroeid voor de 3e keer op rij maar er zijn wel weer nieuwe werkelozen bij gekomen, hoezo groei economie er is meer geld schijnbaar voor de rijken bijgekomen en die zijn allemaal blij.
Gerrit.

#5 Re:

2014-02-16 07:14

#3: -

Bedankt voor je reactie Rob. Ik ben zelf bijna 25 jr lid en schaam me er zelfs voor dat ik (kader)lid ben. Er wordt inderdaad individueel weinig tot niks gedaan mede doordat er mazen in de cao zitten die het bazen de mogelijkheid geeft om van de chauffeurs te stelen. En als je het er niet mee eens ben zoals ik, dan wordt je getreiterd en geïntimideerd, alles wordt uit de kast gehaald om je het leven zuur te maken! Ik weet ook dat het in iedere branche er zo aan toegaat en nu worden we ook nog eens door de EU en de ned. regering aan de kant gezet. Dit mag niet gebeuren en daarom deze "misschien wel wanhoopspoging" dat ik dit probeer. En ja het is misschien ook wel tegen beter weten in, maar niks doen is geen optie. Breng dit onder de aandacht bij je collega's want het kan jullie straks ook treffen.

Alvast bedankt.

Gerrit.

Gerrit.

#6 Re:

2014-02-16 07:18

#4: -

De goei van de economie daar zullen wij niets van merken zolang nederland in de EU blijft. Pas als we eruit stappen en het weer zelf voor het zeggen hebben dan gaan ook wij er wat van merken. De enige die er nu profijt van hebben dat zijn de MOE-landers.

Daarom deze petitie onder de aandacht blijven brengen! Iedereen maar dan ook werkelijk iedereen mag en moet tekenen, wat voor beroep je ook hebt.

Alvast bedankt.

Gerrit.

willis
Gast

#7 Bonden of marionetten

2014-02-16 07:56

Gerrit, de bonden hebben nog nooit iets gedaan als er daadwerkelijk actie moet worden ondernomen. Het enige wat ze doen zijn ellenlange vergaderingen voeren, waarbij ze zoveel consessies doen zodat ze uiteindelijk niks beteiken en de werkgever weer lachend de onderhandelingstafel verlaat.

cocky nuijten

#8

2014-02-16 16:06

Even over de bond:
De Leden zijn de bond,geen leden geen bond
Jullie hebben zoveel macht ,pak die dan,en ga ervoor!
Heel veel succes!
cocky nuijten

#9

2014-02-16 16:07

En stem SP!
Wij staan achter onze chauffeurs!
Gerrit.

#10 Re:

2014-02-17 08:12

#9: cocky nuijten -

Het werkt van twee kanten. als je leden wilt dan zal je ook met resultaat moeten komen, en daar ligt het probleem.

Doe effe normaal joh met je sp, ze hebben nooit iets betekend en zullen dat nu ook niet doen. Dat ze vorige week een bejaarde man hebben gestuurd helpt niet echt hoor.