Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hoop dat er eens een Robin Hood opstaat.
NEEN NEEN NEEN aan deze nieuwe pesterij en pure geldklopperij. Enerzijds voert men de campagne "zit niet zuur achter het stuur", maar anderzijds doet men echt alles om het leven van een autobestuurder echt zuuuuur zuuuuur zuuuuur te maken: allerlei soorten belastingen, soms onnodige snelheidsbeperkingen, flitsen, wegversmallingen, allerhande snelheidsremmers, plateaus, overal betalen om te parkeren (zelfs tot 22 à 24 u)....
Beste heren en dames in Brussel: de werkende BELG is het KOSTBEU - BEGIN EERST MET ZELF TE BESPAREN, laat de vele oost-europese vrachtwagens betalen voor het gebruik van onze snelwegen, laat de goedkope oosteuropese vrachtwagens betalen voor het kapotrijden van onze wegen. Beste dames en heren in Brussel: bespaar op het vele geld dat nu om duizend en één reden naar het buitenland gaat, ma.w. denk eerst eens aan uw eigen landgenoten die echt meer moeten werken dan jullie en het met veel minder moeten stellen.
Beste heren en dames, wij vragen om stande pede te stoppen met deze zoveelste pesterijen en geldklopperijen want JULLIE maken de het leven van de mensen achter het stuur echt ZUUUUUR.
Waarom een dure studie wie wordt daar rijker van??
Oplossing:alleman stopt met werken en rijdt met de fiets naar het OCMW !!!
We leven in een écht apenland en de politiekers zijn de schaamte allang voorbij! Het wordt tijd voor VERANDERING! Voelt de burger nog niet waar het schoentje wringt ? ? ? Zijn alle burgers dan laks, dom, doof en blind ? ? ?
Ik begin het te geloven, toch ...
Laten we ZE (alle traditionele partijen, de familie in Laken inbegrepen!) eens een flink lesje leren op 25 mei 2014 ! ! ! WEET WAT JE TE DOEN STAAT ! ! !
We hebben ons hele leven hard gewerkt voor een huisje, tuintje, auto(otje!) en het laatste spaarcentje wordt ons niet gegund! Alles wordt uit de zakken geklopt ... eerst door de zogenaamde "crisis" (nooit is er verdorie zoveel geld verdiend door de nieuwe rijken en kapitalen versmost door de politiekers en hun strontbeleid!), dan de bankensector en dan daar boven op een "tandje bijgestoken" door de "beleidsmensen" ...
Die CEO's met hun duizelingwekkende lonen en bonussen, die "dikken" zullen het niet voelen en de parlementairen met hun "lilieuvriendelijke" dienstwagens ook niet. Blijkbaar moeten die zich allemaal veel sneller kunnen verplaatsen, zekers? Het klootjesvolk moet de plaats ruimen én de zakken legen, ja!
Ik geloof niet in bloedige revoluties, maar ben van gevoelen dat de democratie en stabiliteit ook maar een begoocheling geworden is ...
Toch hoop ik sterk dat de eerstvolgende "Moeder der Verkiezingen" opnieuw een PIKZWARTE ZONDAG wordt!
Laten we daar AUB voor die "zonsverduistering" zorgen. Dat is het enige zinvolle alternatief ...
Ik ben voor Milieubehoud en tegen teveel aan CO2 uitstoot.
Waarom niet meer auto's op elektriciteit/water
en minder Auto's per gezin.
Mijn visie is, leer u auto samen delen met u gezinsleden - familie en er kan al veel opgelost worden!
Een test in Brussel? Het tarief staat al vast, hoe kan het dan nog een test zijn? Het is allemaal alweer beslist, laat de overheid eens stoppen met de gewone burger voor te liegen!
moeten die ook rekeningrijden
de kleine man die moeilijk aan werk geraakt moeten weer eens betalen
cd&v belooft ons 700 euro belastingvermindering maar ze pakken langs de andere kant het dubbele weer
ze zeggen wel geen inschrijvingstaks (300 euro) en belastingen (300 euro) meer, maar ge moet wel 1200 euro rekeningrijden betalen ?????
de economie zal dan in stijgende lijn zakken want ik ga doppen
goed bezig
| This discussion has been closed. |