Red de Nederlandse beroepsbevolking!
Red de Nederlandse beroepsbevolking! / Mededelingen / Hebben we zo weinig chauffeurs in Nederland?? / Opmerkingen
Gast |
#12014-02-02 13:54Het zal wel moeten zijn de ze allemaal mee doen,want die raad van 11 in den Haag kijkt de andere kant op.Mario |
Gast |
#22014-02-02 14:00Mijn steun heb je. Pak ook andere sectoren erbij. De zorg zit ook al jaren in het verdomhoekje. Ik heb getekend en gedeeld. Hoop dat velen mij mogen volgen. |
Gast |
#32014-02-02 14:09hoi,gerrit. ik had al s contact met je gehad:schijnbaar krijg ik gelijk;zolang ze nog werk hebben,maken ze zich er nog niet zo druk over,en blijkt toch wel weer wat menig mens denkt:truckers zijn dom en ongeschoold volk..... ik heb getekend,maar 40000 handtekeningen krijg jij nooit,tenzij ze nu eindelijk eens wakker worden. je mag dit wel plaatsen namens mij. Succes! |
Gast |
#42014-02-02 14:15Ik ben het hier helemaal mee eens. 90% van de chauffeurs zit te zeuren onderweg. Maar dan gebeurt er wat, en dan is het mijn naam is haas. |
Gast |
#52014-02-02 14:49Tjaa dat is typisch nederland alleen maar lopen klagen en schelden maar als er iemand echt opstaat om er iets aan te proberen te doen dan haakt iedereen af ! En je hoeft alleen maar je handtekening te zetten !! |
Gast |
#62014-02-02 15:33volgens mij en na t lezen van een aardig aantal berichten op facebook is men bang voor de werkgevers en trekken ze zich terug in hun schulp om maar door te gaan met klagen onderling maar opstaan HO MAAR |
Gast |
#72014-02-02 15:58Beste Gerrit.er zijn helaas nog steeds hee veel chauffeurs die geen internet of face book hebben.ik zou zeggen,formulier bij chauffeurs café's achter laten,zodat de wat oudere chauffeur ook zijn bijdrage kan leveren doormiddel van een handtekening..de vergrijzing in het wegtransport heeft vaak geen facebook.dus jullie grijpen veel handtekeningen mis. succes mvgr pieter |
Gast |
#82014-02-02 17:22Opzeggen dat lidmaatschap bha bha en die moeten dan voor ons opkomen FNV weg ermee |
Gast |
#102014-02-02 18:50Solidariteit dat is het woord dat moet gelden voor jullie vrachtwagenchauffeurs! Sta schouder aan schouder,truck naast truck bij elkaar ,samen vechten voor je geld,geld waar jullie nog recht op hebben ,nl een kleine 17% dat jullie achterlopen! Ook het pensioengeld wat jullie zelf betaald hebben ,en afgepakt wilt worden! Samen sterk,samen solidariteit! |
Gerrit. |
#11 Re:2014-02-02 19:50Beste collega, Het klopt dat er inderdaad nogal wat chauffeurs zijn die geen internet hebben maar het is een kleine moeite om samen met die chauffeur via een andere chauffeur die op dat moment al bezig is om ook de handtekening te zetten. Het is voor mij onbegonnen werk om in mijn eentje alle locaties af te rijden om pamfletten neer te leggen en die ook weer op te halen. De handtekening op sturen zal in de praktijk vaak vergeten worden. Mijn hoop is dan ook op andere chauffeurs of familie en vrienden van hen gevestigd. Een optie is dat een ieder het aankaart bij de eigenaar van een chauffeurscafe. Zij kunnen dan een handtekeninglijst neerleggen en dan vervolgens naar mij toe sturen of mailen. In ieder geval bedankt voor het meedenken! Gerrit. |
wim |
#12 proficiat2014-02-03 03:24Goed zo Gerit, ik ben al in devut maar een jongere colaga,s moeten hun werk houden ,ik sta achter jou groetjes Wim de Boo |
Gast |
#132014-02-03 08:55We hebben al te veel pofbroeken rijden onder nederlandse vlag we lopen zoals gewoon in ons land achter de feiten aan.mvg.Henk |
Gast |
#152014-02-05 21:38Het probleem met de chauffeurs is dat ze niet durven te staken maar zet een dag het hele transport stil dan merken ze dat in Den Haag zeker weten ook en dan begrijpt de rest van Nederland ook wat een chauffeur "dom en ontvang geschoold is" |
Willis |
#16 Sad but true2014-02-06 17:54Idd Gerrit, ik vind 't ook diep triest dat zo weinig mensen deze petitie ondertekenen. Tis ongelooflijk, iedereen loopt te klagen en schelden, maar deze petitie ondertekenen, Nee, ho maar, dan zijn ze in een keer niet thuis. Ook in mijn eigen omgeving, collega's, sociaal netwerk, familie enz. wordt er geen actie ondernomen. Tis toch maar'n kleine moeite, maar blijkbaar teveel, of men denkt " haalt toch niks uit". In 't bedrijf waar ik werk beginnen ze nu ook met die witte platen op de nieuwe trucks, met ook oostblok chauffeurs. De nl chauffeurs met tijdelijke contacten worden niet omgezet in vast dienstverband. Zg. 3 mnd in de ww en daarna weer terug. Nu ik geloof er niks van. Diep triest dat de nl chauffeur dit allemaal slikt. Straks als 't nl transport in't graf ligt, dan wordt er pas gedacht " hoe heeft dit kunnen gebeuren. Onbegrijpelijk !! |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Laat de Turnsport in Ridderkerk niet in hun hemd staan!
1117 Gemaakt: 2025-05-03
STOP het hoofddoekenverbod
480 Gemaakt: 2025-05-08
Stop het hoofddoekenverbod in provinciale scholen van Oost-Vlaanderen
405 Gemaakt: 2025-05-04
Freerunparkje Meerland
320 Gemaakt: 2025-05-06
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
1905 Gemaakt: 2025-03-19
Meer veiligheid in Rotselaar-Heikant
270 Gemaakt: 2025-05-07
Behoud foodtruck Cakelicious
109 Gemaakt: 2025-05-10
Neen tegen nieuwe industriezone Lepelboomstraat - Blauwe Zwaanstraat - Vichtseweg (PRUP)
384 Gemaakt: 2025-04-22
Laat deel van beschermd stadsgezicht Hulst niet verdwijnen!
146 Gemaakt: 2025-05-02
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
1960 Gemaakt: 2024-07-07
Bescherm de Wolf
126 Gemaakt: 2024-08-14
Huurdersinitiatief voor meer picknicktafels op de Sterre
85 Gemaakt: 2025-05-03
Behoud onze ijsjes op de zeedijk! Zeg ja tegen de ijskiosken van Knokke-Heist!
503 Gemaakt: 2025-04-29
Krachten bundelen voor behoud gespreide zorg
232 Gemaakt: 2025-04-16
Nee, tegen meer AZC’s in Lansingerland
920 Gemaakt: 2025-04-16
STOP het hoofddoeken verbod
66 Gemaakt: 2025-05-06
BBQ'en met de eerste zonnenstralen van de dag!
55 Gemaakt: 2025-05-10
Help de handelaars op de Ninoofsesteenweg
726 Gemaakt: 2025-04-25
Crossbar challange video Lela Lindsey Sandy
51 Gemaakt: 2025-05-08
Ahmed Marcouch, Moet Aftreden Als Burgemeester!
50 Gemaakt: 2025-05-05