Red de Nederlandse beroepsbevolking!

Red de Nederlandse beroepsbevolking! / Mededelingen / Hebben we zo weinig chauffeurs in Nederland?? / Opmerkingen


Gast

#1

2014-02-02 13:54

Het zal wel moeten zijn de ze allemaal mee doen,want die raad van 11 in den Haag kijkt de andere kant op.Mario

Gast

#2

2014-02-02 14:00

Mijn steun heb je. Pak ook andere sectoren erbij. De zorg zit ook al jaren in het verdomhoekje. Ik heb getekend en gedeeld. Hoop dat velen mij mogen volgen.

Gast

#3

2014-02-02 14:09

hoi,gerrit.
ik had al s contact met je gehad:schijnbaar krijg ik gelijk;zolang ze nog werk hebben,maken ze zich er nog niet zo druk over,en blijkt toch wel weer wat menig mens denkt:truckers zijn dom en ongeschoold volk.....
ik heb getekend,maar 40000 handtekeningen krijg jij nooit,tenzij ze nu eindelijk eens wakker worden.
je mag dit wel plaatsen namens mij.
Succes!

Gast

#4

2014-02-02 14:15

Ik ben het hier helemaal mee eens. 90% van de chauffeurs zit te zeuren onderweg. Maar dan gebeurt er wat, en dan is het mijn naam is haas.

Gast

#5

2014-02-02 14:49

Tjaa dat is typisch nederland alleen maar lopen klagen en schelden maar als er iemand echt opstaat om er iets aan te proberen te doen dan haakt iedereen af ! En je hoeft alleen maar je handtekening te zetten !!

Gast

#6

2014-02-02 15:33

volgens mij en na t lezen van een aardig aantal berichten op facebook is men bang voor de werkgevers en trekken ze zich terug in hun schulp om maar door te gaan met klagen onderling maar opstaan HO MAAR

Gast

#7

2014-02-02 15:58

Beste Gerrit.er zijn helaas nog steeds hee veel chauffeurs die geen internet of face book hebben.ik zou zeggen,formulier bij chauffeurs café's achter laten,zodat de wat oudere chauffeur ook zijn bijdrage kan leveren doormiddel van een handtekening..de vergrijzing in het wegtransport heeft vaak geen facebook.dus jullie grijpen veel handtekeningen mis.
succes
mvgr pieter

Gast

#8

2014-02-02 17:22

Opzeggen dat lidmaatschap bha bha en die moeten dan voor ons opkomen FNV weg ermee

Gast

#9

2014-02-02 18:42

werd hoog tijd!

Gast

#10

2014-02-02 18:50

Solidariteit dat is het woord dat moet gelden voor jullie vrachtwagenchauffeurs!
Sta schouder aan schouder,truck naast truck bij elkaar ,samen vechten voor je geld,geld waar jullie nog recht op hebben ,nl een kleine 17% dat jullie achterlopen!
Ook het pensioengeld wat jullie zelf betaald hebben ,en afgepakt wilt worden!
Samen sterk,samen solidariteit!
Gerrit.

#11 Re:

2014-02-02 19:50

#7: -

Beste collega, Het klopt dat er inderdaad nogal wat chauffeurs zijn die geen internet hebben maar het is een kleine moeite om samen met die chauffeur via een andere chauffeur die op dat moment al bezig is om ook de handtekening te zetten.

Het is voor mij onbegonnen werk om in mijn eentje alle locaties af te rijden om pamfletten neer te leggen en die ook weer op te halen. De handtekening op sturen zal in de praktijk vaak vergeten worden.

Mijn hoop is dan ook op andere chauffeurs of familie en vrienden van hen gevestigd.

Een optie is dat een ieder het aankaart bij de eigenaar van een chauffeurscafe. Zij kunnen dan een handtekeninglijst neerleggen en dan vervolgens naar mij toe sturen of mailen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Gerrit.

wim

#12 proficiat

2014-02-03 03:24

Goed zo Gerit, ik ben al in devut maar een jongere colaga,s moeten hun werk houden ,ik sta achter jou groetjes Wim de Boo

Gast

#13

2014-02-03 08:55

We hebben al te veel pofbroeken rijden onder nederlandse vlag we lopen zoals gewoon in ons land achter de feiten aan.mvg.Henk

Gast

#14

2014-02-04 14:05

nog maar een keer gedeelt.
hopelijk dat het werkt.

Gast

#15

2014-02-05 21:38

Het probleem met de chauffeurs is dat ze niet durven te staken maar zet een dag het hele transport stil dan merken ze dat in Den Haag zeker weten ook en dan begrijpt de rest van Nederland ook wat een chauffeur "dom en ontvang geschoold is"
Willis

#16 Sad but true

2014-02-06 17:54

Idd Gerrit, ik vind 't ook diep triest dat zo weinig mensen deze petitie ondertekenen. Tis ongelooflijk, iedereen loopt te klagen en schelden, maar deze petitie ondertekenen, Nee, ho maar, dan zijn ze in een keer niet thuis. Ook in mijn eigen omgeving, collega's, sociaal netwerk, familie enz. wordt er geen actie ondernomen. Tis toch maar'n kleine moeite, maar blijkbaar teveel, of men denkt " haalt toch niks uit". In 't bedrijf waar ik werk beginnen ze nu ook met die witte platen op de nieuwe trucks, met ook oostblok chauffeurs. De nl chauffeurs met tijdelijke contacten worden niet omgezet in vast dienstverband. Zg. 3 mnd in de ww en daarna weer terug. Nu ik geloof er niks van. Diep triest dat de nl chauffeur dit allemaal slikt. Straks als 't nl transport in't graf ligt, dan wordt er pas gedacht " hoe heeft dit kunnen gebeuren. Onbegrijpelijk !!