YES2morrowlandXL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie YES2morrowlandXL.

Estelle

#476 Re: Re:

2014-05-13 11:25

#466: - Re:

Proficiat vent, voelt ge u nu cool? Er komen anders wel 180000 x2 mensen kijken naar u stoeme boenkeboenke dj's die geen dj's zijn. Ik kan begrijpen dat dit niet je lievelingsmuziek is, maar heb respect voor elkaar, waar gaat de wereld naartoe, sommigen hier lijken echt kleuters man ...


Gast

#477 Re: Re: Re:

2014-05-14 15:08

#474: - Re: Re:

Leer lezen! Er is een verschil tussen tegen de werken zijn en tegen het festival zijn. Het mag gerust doorgaan maar dat ze ons voor de rest dan ook met rust laten.

matty

#478 tml

2014-05-19 12:08

dikke zeveraar die advocate
mijn gedacht is simpel
Cnudde hou uwe lelijke teut en laat de leuke mensen leven
het is ni omdat gij geen leven hebt dat ge dat van andere moet afpakken eerst waard ge me 7 nu nog me 3 ik hoop binnenkort dat ge er nog alleen staat en beseft wa ge allemaal aan het doen bent
zoveel mensen tegen 3 mensen meld u clienten dat ze dan op reis gaan ofzo als ze er ni tegen kunnen
ik ga zelf niet maar vindt da ge respect moet hebben voor die da wel gaan
Matty

#479 oplossing voor tommorow land

2014-05-19 12:10

als dit festival niet zou doorgaan dan zou ik het festival in de straten laten doorgaan voor de klagers hun deur ne kieer zien of da dom mens cnudde dan hare teut ga opendoen

Gast

#480

2014-05-19 18:30

Volgende stap is vlaamse kermissen verbieden zeker?

Gast

#481

2014-05-20 19:18

ik vind dat ze het plezier van 5 dagen dat de jeugd en oudere mensen van kunnen genieten voor een korte tijd. hard werkende mensen kijk hier naar uit en als ze dit afnemen vind ik dit zeer erg voor de mensen en de organisators. zij kunnen bijverdienen op hun manier en kan goed zijn voor de bedrijven van verhuur. ik vind voor 5dagen per jaar dat het is voorkomt dat ze hiervoor niet mogen klagen. als de bewoners in een grote stad gaan wonen vind ik dat ze de gevolgen moeten dragen wat daar allemaal in en rond om gebeurd.
happy TML

#482 Re: tml

2014-05-22 18:55

#478: matty - tml

Mevrouw Cnudde staat alleen. Zij voert in haar eentje een proces tegen TML. Zij wil deze zaak kost wat kost winnen en heeft nog vele troeven ( waarvan er enkele niet zo heel deontologisch zijn ) De 7 buurtbewoners zijn enkel haar pionnen. De organisatie wil al van in het begin praten met deze mensen, zoals ze trouwens al jaren met heel de buurt doet, maar Cnudde verbiedt dit.

onbekend

#483

2014-06-12 15:02

Vindt dat die 7 klagers een asociaal gedrag vertonen
en de pret willen verderven van andere mensen boom is nu eindelijk terug wat in leven dank zij tomorrowland want de economie is het zeker goed vooral voor de winkeliers en nog iets he. Daar wonen vlak tegen deur niet enkel de jongeren maar die drie keer zou oud zijn en die vinden het zelf heel normaal die vinden dat juist leuk omdat het leven al zo kort is. wordt tijd dat die 7 en die advocate les krijgen in hoe ze plezier moeten maken want het zijn zuur pruimen die opgediend zijn in een varken en blijven steken zijn de heks en de zeven dwergen.

Gast

#484 Re: oplossing voor tommorow land

2014-06-17 11:55

#479: Matty - oplossing voor tommorow land

Wat denk je daarmee te bereiken? Nog meer klachten van buren?

Gast

#485 Re: Re:

2014-06-19 08:01

#469: Tmllover - Re:

Neen dat hebben ze niet gedaan. De maximale draagkracht van het gebied werd 5 jaren geleden al bereikt, er was de belofte van TML dat dit niet ging overschreden worden en zonder inspraak noch overleg werd deze afspraak gebroken door de organisatie voor een dubbele editie.

Ben Solar

#486 Re: Re:

2014-08-04 07:54

#5: - Re:  

 zalig! :)

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-08-10 23:04