Spoorbaanpad Almere moet veiliger.
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Voel mij op sommige gedeeltes niet veilig.Durf er als het donker is absoluut niet te rijden.En daar zou een oplossing voor moeten komen.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Draagt helaas niets bij aan de petitie voor een veiliger Spoorbaanpad - anti Annemarie Jorritsma berichten worden verwijderd.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Al jaren een probleem het spoorbaanpad
Goede zaak de petitie!
Re:
Ze kan dan wel verplicht zijn maar het is uit eindelijk ieders eigen verantwoording. Vaak is het zo dat er genoeg gedaan wordt en de berovingen elders gaan plaats vinden. Nogmaals de veiligheid begint ook bij de burger zelf. Neemt niet weg dat de gemeente zorg moet dragen voor een veiliger gevoel.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Laatste zin draagt helaas niets bij aan de petitie.
Re: Klopt de uitspraak wel
Beste,
Inderdaad, ik denk ook dat het belangrijk is om te weten of mevrouw Jorritsma dit werkelijk gezegd heeft. We kunnen niet zomaar van geruchten uitgaan. Verder heb ik natuurlijk ook getekend! Ik hoop dat we zo genoeg handtekeningen ophalen om dit soort dingen tegen te gaan.
Mijn zoon fietst elke dag vanuit Almere Poort naar Almere Stad om naar school te gaan, via het Spoorbaanpad. Welke route zou hij anders moeten nemen mevrouw Jorritsma? No go area zonder alternatief, dat kan niet.
Re: Re: Klopt de uitspraak wel
#66: - Re: Klopt de uitspraak wel
Ja ze heeft dit gezegd, schandalig. Er zijn zelfs opnames van gemaakt.
Het wordt tijd dat ze vertrekt!
Voor de politie geld laat jullie horen, de burgers steunen jullie.
De politie commisaris moet zijn mond open doen tegen Jorritsma.
Bescherm ons!
Eergisteren nog een overval op het fietspad langs de Ballorig (van Almere-Stad naar Almere-Haven), en weer met geweld! Nou Connexxion heeft er weer een klant bij, want ik laat de fiets wel even staan...echt jammer dit!
| This discussion has been closed. |
spoorbaan pad ligt niet bij haar huis en zij hoeft er niet overheen maar vele mensen wel we kunnen niet allemaal begeleid vervoer betalen ik weet zeker dat het om 99 procent van de bevolking van almere geld