Spoorbaanpad Almere moet veiliger.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Spoorbaanpad Almere moet veiliger..


Gast

#1

2013-12-03 19:59

Volgens Jorritsma is het spoorbaanpad een no-go area. Deze no-go area is tegelijkertijd ook het belangrijkste fietspad van heel Almere.

Gast

#2

2013-12-03 20:26

Voordat de petitie daadwerkelijk wordt aangeboden, graag nog even de taal-, spel- en stijlfouten uit de tekst halen.

Gast

#3

2013-12-03 21:22

Idiote gedachten heeft die burgemeester van ons toch!
Misschien kan ze het geld van de "asociale" wijk gebruiken om
het spoorbaanpad eindelijk eens safe te maken.
Dit is al jaren een onveilig fietspad en heeft al heel wat ellende veroorzaakt.
Maar ja zij hoeft daar niet overheen he!!!!!



Gast

#4

2013-12-03 23:08

Kort geleden zelf overvallen, bij het invullen van de aangifte vertelde de politie dat er zeker 20 mogelijke verdachten waren die bekend zijn bij de politie en voldeden aan onze beschrijving... Maar wat begin je zonder bewijs?! Als dit al bekend is doe er dan iets mee als gemeente

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2013-12-03 23:19


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2013-12-04 08:52



Gast

#7

2013-12-04 13:08

Goeie actie, je moet je overal veilig voelen!!

Gast

#8

2013-12-04 13:40

Drugsdealers en uitkeringtrekkers naast discotheek Eindelijk! maakt het er ook niet veel veiliger op. Opmerkelijk dat de gemeente Almere wel geld en aandacht steekt in dit soort nutteloze figuren. Mensen die veilig willen leven en keurig naar hun werk gaan lopen gevaar. Waarom worden toch altijd de verkeerde gestraft?

Gast

#9

2013-12-04 13:52

Zowel de dames als de heren worden ter hoogte van discotheek Eindelijk hinderlijk aangesproken.
Plus het is een feit dat daar gedeald wordt tot en met .
Vaak ook telefonisch ze bellen dat ze er aankomen op de Randstad gebied 20 de dealer rend naar de automobilist en ze wisselen geld en dope uit.

Gast

#10

2013-12-04 14:36

Voor onze jongeren. Ouderen en de gehele stad Veiligheid om zich normaal te kunnen verplaatsen. Waar dan ook.!!

Gast

#11

2013-12-04 14:37

Een goed initiatief tegen de arrogante burgemeester. In de oorlog was er een avondklok,
maar die kennen we toch niet meer?!
Een goede burgemeester zou ervoor zorgen dat haar "onderdanen" overal en wanneer dan ook zouden kunnen fietsen en wat op het Spoorbaanpad gebeurt zijn écht boeven...

Gast

#12

2013-12-04 14:52

Misschien als de burgemeester zelf eens een aantal keren over het fietspad fietst dat ze inziet dat hier iets moet gebeuren. Niet iedereen kan met de auto!

Gast

#13

2013-12-04 15:11

Het spoorbaanpad is al jaren onveilig. Hier moet echt meer gesurveilleerd worden. Hoeft geen politie te zijn, kan ook met stadswachten! Dat is weer een mooi werkgelegenheids project, met grote nut en noodzaak.

Gast

#14

2013-12-04 15:16

hhm,ja qat zal ik zeggen,als het drukker zal zijn op een fietspad ,gebeurt er ook minder .
dus bromscooters na de spitsuren van scholieren gewoon weer het fietspad op,alleen spoorbaarpad natuurlijk,ook omdat dit de enige directe route is van buiten naar amsterdam.
mvg
ruud

Gast

#15

2013-12-04 15:17

Uiteraard willen alle ouders dat hun kinderen veilig van en naar school, stage of werk kunnen. Het is toch van de zotte om te zeggen dat ze dan maar een andere route moeten nemen. Mw. Jorritsma ik heb u wel eens persoonlijk ontmoet tijdens het slenderen, ik dacht dat u een redelijk denkend en warm persoon was.......

Gast

#16

2013-12-04 15:29

Mijn vrouw sport vanwege de overvallen 's avonds niet meer!
Wij pakken uit zowel principe als uit kostenoverweging in principe niet de auto voor dergelijke korte stukjes, waardoor in de avond sporten in de wintermaanden geen optie meer is, helaas. Ik hoop dan ook dat deze petitie leidt tot het nemen van maatregelen die de risico's op overvallen in Almere sterk reduceert (en wat mij betreft niet beperken tot het spoorbaanpad).

Gast

#17

2013-12-04 16:11

Als dit onze burgemeester is die over onze veiligheid moet beslissen.
Dan is zij echt niet de juiste voor Almere.
Ze moet zelf maar eens gaan fietsen op het spoorbaan pad.

Gast

#18

2013-12-04 16:26

mijn school ligt zelf aan spoorbaan pad dus moet ik wel erover rijden anders kom ik er niet

Gast

#19

2013-12-04 16:31

Heb zelf diverse incidenten meegemaakt ga dus weer met de auto

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2013-12-04 17:13


Reptile

#21 Fietsstad 2014?

2013-12-04 17:46

En dan wil deze gemeente fietsstad 2014 worden? We zijn hard op weg om crimistad 2014 te worden. Jorritsma zou eens wat meer buiten moeten komen, ze begint toch wat wereld vreemd te worden lijkt mij zo. En voor degene die deze petitie heeft opgezet: goed initiatief! Dank je wel. :)
PeterZ
Gast

#22

2013-12-04 17:52

Een andere fietsroute nemen? Fout, fout, fout, mevrouw Jorritsma. Slappe houding. U denkt dat als men het probleem niet ziet, het er ook niet meer is. Dat noem ik symptoom bestrijding. Het probleem blijft. Sterker nog, er komen grotere problemen achteraan. Het begint met het stelen van een telefoontje, en daarna? Grote kans dat het van kwaad tot erger wordt. Een kweekvijver voor grotere criminaliteit.

Dus beste mevrouw Jorritsma, los dit nu eens in een keer goed op. Pak die gasten zo hard aan dat ze het wel uit hun hoofd laten nog eens iemand te beroven. Komen zij misschien niet verder in het criminele circuit en kunnen onze kinderen gewoon fietsen waar ze willen.

john

#23

2013-12-04 17:53

gemeente schaam je

Gast

#24 Klopt de uitspraak wel

2013-12-04 18:11

Ik heb getekend, want ik vind een veilig fietspad belangrijk en weet dat er veel berovingen zijn.
Maar heeft iemand gecheckt of mevrouw Jorritsma dit werkelijk gezegd heeft. Ik heb nl al te veel mee gemaakt dat er de vreemdst mogelijke uitspraken opgetekend worden die dan volkomen in strijd met de werkelijkheid zijn. Iemand al de raadsvergadering op teruggekeken?

Gast

#25

2013-12-04 18:30

Politie moet meer motoragenten inzetten die die spoorbaanpad berijden. Ook kunnen dat gelijk dat bromfietstuig van het fietspad verwijderd en bekeurd worden. Is schering en inslag